Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 07:31

Justme_Lisaa schreef:
Dat ik m’n pakket via de app van PostNL heb laten versturen naar een PostNL punt en omdat ik dit nog nooit heb gedaan via die app, ben ik dus bang dat ik hem überhaupt niet meer krijgt en het mis gaat. Heb zo’n hekel aan pakketten en PostNL -O- ;(

Ik stuur bijna al mijn pakketjes naar een postnl punt omdat ik weinig thuis ben :') Is altijd goed gegaan! Iets sturen naar een DHL punt terwijl het eigenlijk naar je huisadres zou gaan is een groter risico (raakt vaak even “zoek” in het sorteercentrum een paar dagen), maar uiteindelijk kreeg ik die zelfs binnen :)

Steeph

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 07:42

De versgebakken broodjes/croissantjes/koekjes op het station ruiken zo lekker |(

_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 08:04

Aan iedereen die zich ergert aan de reacties in dit topic. Volg/reageer dan niet!!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 08:08

Ik had gister 1 dag vrij ivm handwerkers die bij mij thuis wat moesten doen.
Dus ik heb maandag de vrachtauto neergezet en niet getankt ofzo.
Eigenlijk zou niemand anders er mee rijden. En dan was Ik vandaag weer de eerste die zou rijden.

Dus ik heb de auto soort van smerig weg gezet.
Nu heeft dus wel gister een inval chauffeur gereden.
Heb hem net maar even sorry geappt.
Had de stofzakken niet opgevuld en de oude weggegooid en niet getankt. Voel mij best schuldig

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 08:11

Rocky_konijn schreef:
Aan iedereen die zich ergert aan de reacties in dit topic. Volg/reageer dan niet!!

:') volg je eigen advies op.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 08:18

Dat ik mezelf aangeboden heb om een ochtendje (wel thuis) te werken op m’n vrije dag omdat het zo druk is en er zoveel ziek zijn.
Doe het graag maar nu denk ik heeeeel even meh :o

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 08:31

Barramundi schreef:
Dat ik vanmorgen 2 kliko's aan de weg gezet heb (1 rode en 1 gele) en net naar beneden loop en er nu 3 staan: 2 rode en 1 gele.
De onze zijn duidelijk gemarkeerd met een huisnummer, dus die staan weer onder het huis maar de indringer heeft helemaal niks. Kan ik zeker dalijk de hele buurt af om te zien waar die woont >;)

Mag ik vragen waarom dit zo erg is? Jij hoeft m toch niet terug te brengen? Eigenaar moet m zelf gewoon komen halen.... :o?

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 08:34

Deurvak van de koelkast afgebroken en hij was al gelijmd. oliebol zooi.

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 08:43

Maddy_Paola schreef:
Barramundi schreef:
Dat ik vanmorgen 2 kliko's aan de weg gezet heb (1 rode en 1 gele) en net naar beneden loop en er nu 3 staan: 2 rode en 1 gele.
De onze zijn duidelijk gemarkeerd met een huisnummer, dus die staan weer onder het huis maar de indringer heeft helemaal niks. Kan ik zeker dalijk de hele buurt af om te zien waar die woont >;)
Mag ik vragen waarom dit zo erg is? Jij hoeft m toch niet terug te brengen? Eigenaar moet m zelf gewoon komen halen.... :o?

Omdat hij bij ons voor de oprit staat en je hier een boete krijgt als je kliko te lang aan de weg staat. Omdat er niks op staat, kan ik moeilijk bewijzen dat hij niet van mij is.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 08:49

Dan zet je hem ergens anders neer? :+
Tussen twee opritten in ofzo?

Ik erger me aan de buren twee huizen verderop, steeds pakketten bestellen en dan niet thuis zijn. En ze komen ze ook niet ophalen. Maar als ik dan langs ga om het weg te brengen zijn ze ook niet thuis. |o Als ze er vandaag nog niet zijn zet ik hem gewoon voor de deur, joe! Vorige pakket heeft hier gewoon twee weken gelegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 08:52

Ik ben nu al klaar met m'n werkdag. Ik vroeg m'n collega even of die kon helpen met een family maken voor een gevelpaneel. Best hij kon wel kijken. Eindstand. Moet het zelf uitzoeken. Heb de neiging om alles nu neer te flikkeren en naar huis te gaan als het zo moet. Alleen op maandag kan ik echt hulp krijgen hierbij, omdat er dan een docent aanwezig is. Maar die collega zou me ook gwn moeten helpen waar nodig.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 08:59

Hebben de kliko’s bij jullie geen chip? Hier kan de controleur de chip uitlezen om te zien van wie de kliko is.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 09:11

Barramundi schreef:
Omdat hij bij ons voor de oprit staat en je hier een boete krijgt als je kliko te lang aan de weg staat. Omdat er niks op staat, kan ik moeilijk bewijzen dat hij niet van mij is.

Dan heb je er een kliko bij :)*
Geen idee of je er wat aan hebt en of je de ruimte heb, maar zou hem dan achter je huis zetten en kijken of er iemand aanbelt. Anders heb je extra opslag..

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 09:27

Aan mensen die 50 rijden waar je 80 mag. En dan vervolgens ook nog eens geen gas bijgeven als de weg bergop loopt, waardoor hun snelheid al helemaal tot onder het vriespunt zakt

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 09:32

Princess_ schreef:
Anke98 schreef:
Iemand een vuilniszak noemen op werk gewoon goed gekeurd wordt.
Collega's in de "groepschat" voor iedereen afbranden goedgekeurd wordt.
Je berichten beginnen met he fakka's goedgekeurd wordt.

Maar ik die zeg dat ze niet iedereen zo moet afbranden wordt niet goedgekeurd

Dit lijkt mij geen normaal gedrag, kun je hogerop gaan met dit?

De mensen die het niet goedkeurde zijn al de teamleiders. Alle collega's waren blij dat dit eindelijk gebeurde en ik heb het netjes vanuit ik geformuleerd. Wat er nou fout was geen idee

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 09:40

Ik erger mijzelf eraan dat ik slecht geslapen heb, aan de kattige sfeer in dit topic, en aan moeders die hun uitwerpselen 'wondertjes' noemen. Gadver.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 09:51

Ik erger me weer eens aan mezelf :(

Ik was totaal niet blij met mezelf en besloot om maar af te vallen. Nu is er 12 kilo af en ik voel me dikker dan ooit ofzo. Ik heb geen idee waarom, maar ben er absoluut niet blij mee -O-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 10:21

Voor de man die geen dekbed in een hoes kan doen, kijk op YouTube bij dekbed rollen.
Gaat super!

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 10:28

Ik wil mijn oude team terug. Wat een getrut hier.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 10:29

Dat het busvervoer van mijn zoon nog steeds niet geregeld is. 17 juni had ik bevestiging vanuit de gemeente dat hij dit schooljaar gewoon weer mee mocht maar ergens is er iets mis gegaan. Nu al 1,5 week bezig om het wel geregeld te krijgen. Maar iets met kastje naar de muur en weer terug.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 10:37

Dat ik iets moet versturen maar mijn hoofd het zo groot maakt... ik bedoel, nee heb je en ja kan je krijgen toch?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 10:39

Kotsmisselijk en ik moet nog tot 14:15 non-stop colleges volgen. En daarna nog zeker tot 17:00 studeren. :r

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 10:40

Captain schreef:
Dan zet je hem ergens anders neer? :+
Tussen twee opritten in ofzo?

Ik erger me aan de buren twee huizen verderop, steeds pakketten bestellen en dan niet thuis zijn. En ze komen ze ook niet ophalen. Maar als ik dan langs ga om het weg te brengen zijn ze ook niet thuis. |o Als ze er vandaag nog niet zijn zet ik hem gewoon voor de deur, joe! Vorige pakket heeft hier gewoon twee weken gelegen.
Hahaha, dat vond ik dan weer een beetje asociaal :o
Lekker dan, zulke buren! Kan me voorstellen dat je dat een beetje zat wordt!

Marocje schreef:
Dan heb je er een kliko bij :)*
Geen idee of je er wat aan hebt en of je de ruimte heb, maar zou hem dan achter je huis zetten en kijken of er iemand aanbelt. Anders heb je extra opslag..
:') Gratis kliko. Dat had nog wel een optie geweest.

Maar..... Het is niet nodig gebleken! De indringer is inmiddels verdwenen. Dus of hij gejat is, zelf naar huis gelopen of dat de rechtmatige eigenaar het vlekkenpatroon herkende, ik heb geen idee. Maar hij is weg *\o/*

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 10:53

Captain schreef:

Gewoon geen pakketten meer aannemen voor ze. Snap sowieso niet waarom mensen pakketten niet gewoon bij ophaalpunten laten bezorgen als ze zo weinig thuis zijn.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 10:54

PostNL _-:( er zouden vandaag twee grote paketten bezorgd worden, dus ik ben (op de enige ochtend dat ik kon uitslapen) vroeg opgestaan zodat ik de deur open kan doen. Nu geeft de bezorg app ineens aan dat ze pas smiddags komen, terwijl ik dan een afspraak heb staan |o en ik had me er al.helemaal op gericht dat ze vanmorgen zouden komen maar nu moet ik dus misschien mijn afspraak missen + ben ik voor niets vroeg opgestaan..