Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 11:24

Midwinter Stonehenge :D
Afbeelding

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 11:28

Vjestagirl schreef:
Midwinter Stonehenge :D
[ [url=m/MiaZ4e.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oeh ja, dat zal zeker wel hard gaan onder de liefhebbers. :j

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 11:31

Vjestagirl schreef:
Ze heeft helemaal niet meer gereageerd. Ik ben stiekem best teleurgesteld, we hadden een prima vriendelijk contact.

Blijft triest dat mensen niet eens even een berichtje kunnen sturen er vanaf te zien.

Beter er nu achterkomen dan dat je de stukken nog wat weken voor niks had vastgehouden.

Daan13

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 12:21

Poeh wat een servies! Zit nu gelijk aan een hele grote bult oude kranten en noppetjesfolie te denken. :+

Ik heb allemaal nieuwe gezichtverzorgings producten op mp staan maar het loopt niet,zijn er misschien fb groepen die speciaal daarvoor zijn?

Het gaat oa om ; L'Oréal paris crèmes- Olaz Whip-Revolition Niet de B merken zeg maar.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 13:42

Ik vind er ook serieus mooie stukken tussen zitten.
Mag ik vragen wat een beetje de gemiddelde prijs is voor zo'n servies?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 14:13

Jolien87 schreef:

Jij dacht natuurlijk dat ze blond verkocht ;)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 16:43

Jolien87 schreef:

Oh, dat wisselt heel sterk. Niet ieder patroon is te koop geweest in Nederland, en van niet ieder patroon is hetzelfde gemaakt. Op de een na onderste plank staan rechts 2 schalen: 1 met alleen blauwe bloemen, en een met blauwe, roze en gele bloemen. De schaal met alleen blauwe bloemen is €5,-, de andere €15,-.

In totaal, zo de kast vol, heb ik voor een paar duizend euro aan servies staan. Ik haal zelf ook het een en ander uit de UK, en dan betaal ik dus gerust €30,- voor 2 kopjes...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 17:07

Ik had via fb bijna 2 weken geleden gereageerd op iemand die een regendeken te koop had staan voor €5, maar die was niet goed waterdicht meer.
In eerste instantie was iemand anders mij al voor maar kreeg de volgende dag bericht dat diegene hem toch niet overnam en of ik nog interesse had.
Bleek ze toch ietsjes verder te wonen dan ik had gedacht dus vroeg haar naar de verzendkosten, zei ze o ik moet toch in die stad zijn en wil hem wel naar je werk brengen.
Dus vandaag in mijn pauze die uitliep heeft ze 10 minuten moeten wachten, maar echt super lief, want kwam er ook nog achter dat ik geen €5 maar alleen briefje van €20 bij mij had 8)7
Ze had ook wel wisselgeld maar heb gezegd dat €10 terug prima was, voor de moeite. +:)+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 17:10

Alja schreef:
Jolien87 schreef:

Jij dacht natuurlijk dat ze blond verkocht ;)

Haha nee nieteens :')

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 19:50

Weggeefhoeken..
Ik heb er iets op gezet, reageert iemand met 'is goed.'

Wat bedoelt 'ie dan? Ik ben zo barmhartig dat ik deze last van je schouders wil nemen? Ik snap het niet.. :') I'm puzzled.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 20:05

Wij hebben een super strenge weggeefhoek. Je mag alleen reageren met "graag" of "loot graag mee". Heb je er ook maar iets anders bij staan, zoals bijv "ja graag" dan wordt je reactie weg gehaald door het beheer. Twee keer is verwijderd worden van de groep. Je mag ook geen tips plaatsen als iemand ergens niet vanaf komt en het beheer plaatst zelf wel de meest stompzinnige reacties.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 20:25

Wij hebben ook wat raar. Wij zijn op zoek naar een hele hoop dakpannen. De voorbije 2 jaar hebben wij her en der al meerdere gratis opgehaald. Soms al afgehaald. Soms moeten wij helpen afhalen. Nu hadden wij een zoekertje gezien. Niet gratis maar €50. Daarvoor waren ze afgehaald van het dak. Dus wij vonden dat goed. Voor €50 hebben wij een hoop minder werk. Momenteel hebben wij ook echt geen tijd om nog pannen van een dak te halen. Willen ze nu opeens dat wij toch gaan mee helpen...

_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 20:56

DeMolenhoek schreef:
Wij hebben ook wat raar. Wij zijn op zoek naar een hele hoop dakpannen. De voorbije 2 jaar hebben wij her en der al meerdere gratis opgehaald. Soms al afgehaald. Soms moeten wij helpen afhalen. Nu hadden wij een zoekertje gezien. Niet gratis maar €50. Daarvoor waren ze afgehaald van het dak. Dus wij vonden dat goed. Voor €50 hebben wij een hoop minder werk. Momenteel hebben wij ook echt geen tijd om nog pannen van een dak te halen. Willen ze nu opeens dat wij toch gaan mee helpen...

Huh?! Hún verkopen het, dan is het toch niet jullie werk?

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 21:02

DeMolenhoek schreef:

Al voorgesteld dat dan de vergoeding vervalt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 21:31

Wij hebben sowieso totaal geen tijd om mee te gaan helpen :) Mijn vriend werkt de komende maand elke dag van 6.30 tot 21.00 (nog een zwaar project opstaan na zijn uren) en ik hou de zaak aan huis open + zorg voor onze dochter. Heb haar dit ook gemeld en ze zijn er niet heel erg blij mee. Voor de zekerheid nogmaals het zoekertje bekeken en daarbij staat duidelijk dat ze worden afgehaald in de 2de of 3de week van augustus. Nergens dat wij de eerste week opeens moeten meehelpen.

Edit: Ik heb ze gewezen op het zoekertje en ze geven inderdaad toe dat ze een inschattingsfout hebben gemaakt qua tijd :)

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 22:48

Ik had iets gezien op marktplaats wat ik graag wou kopen. Nu zag ik dat mijn ex daar vlakbij in de buurt woont, hem gevraagd of hij het op wil halen en meeneemt als hij naar hier komt. Heeft ie gewoon braaf gedaan.. ben echt verbaasd. :')

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 23:41

Heb 3 verhuisdozen staan die gratis opgehaald mogen worden. Gister avond een reactie van iemand die ze vandaag wel wilde halen, prima kon tussen half 9 en 10 want daarna wist ik niet precies wanneer ik thuis was. Dat ging die waarschijnlijk niet redden dus of ik het erg vond om ze buiten te zetten. Nee prima

Nou je raad het al die dozen waaide bijna mijn tuin uit rond 5 uur dus heb ze maar weer binnen gezet. Had nog iemand die ze wilde dus ben benieuwd of die nog een bericht terug doet

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 23:50

@DeMolenhoek, jammer dat ik zo ver weg woon (Groningen), had er hier anders een hele hoop voor je liggen.

Hier fijne fb veilingsites met bieden vanaf 1 euro waar ik al behoorlijk leuke dingen heel goedkoop heb gescoord, alleen jammer dat een aantal mensen die de veiling winnen vervolgens het niet ophalen of paar keer gehad dat je wint en heel de advertentie is ineens weg voordat je een afspraak kan maken.
Begrijp dat iemand baalt als die maar 1 of 2 euro voor iets krijgt waar ze op meer hoopte maar dat is het risico.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 01:49

Niet bij mij, maar zag het op de Facebook Marktplaats voorbijkomen. Iemand bood meerdere hobby/klus scooters aan, onder bieden. Mensen telkens vragen wat de richtprijs was en telkens maar als antwoord; bieden.
Bood iemand 200. Werd ze helemaal boos want wat een belachelijk bod, veel te laag, enz enz... Geef dan gewoon een richtprijs mens....

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 08:48

Hallo s ik ben dringend opzoek naar een vogelkooi, maar wij leven helaas met een klein budget, wat ik u aan wil/kan bieden is het volgende: een ruil tegen een nieuwe 10.1 inch tablet, met 3g en dual sim, zit nog in ongeopende doos, met garantiebewijs.

Ook apart zo'n ruil eigenlijk, en ik vroeg maar 25 voor de papegaaien kooi.
Nu moet ze 10 euro regelen van haar bewind of vrienden.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 08:54

Oh wauw, ik geloof dat ik zo'n ruil toch echt niet zou willen doen

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 09:08

Wat ze aanbiedt is toch veel meer waard dan 25 euro? Gek...

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 09:21

Pff, ik probeer wat oude rijkleding enzo te verkopen. 2 paar laarzen wat eigenlijk heel makkelijk ging, nou heb ik ook een rijbroek te koop staan die nieuw 120 euro heeft gekost. Paar keer mee gereden en zo goed als nieuw, ben al gezakt in mn prijs naar 50 euro en dan krijg ik alsnog biedingen van 20 euro excl, 35 incl. Voor dat geld hou ik hem liever zelf :')

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 09:48

Poekkie schreef:
Wat ze aanbiedt is toch veel meer waard dan 25 euro? Gek...

Zou dat?
3G, geen 4G, (laat staan 5)
Dan lijkt het me best wel een oud model.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 09:56

J vind ook vaag online staan ze minimaal rond 85 nog nieuw.