Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sureido schreef:En ik ben blij dat ik gewoon lekker normaal opgevoed ben, zonder dwang op een sport te gaan, of niet te mogen omdat het niet kak genoeg isen dat heeft niks met centen te maken, want ik heb het ook zeker niet slecht gehad.
Giolli schreef:Shaggy09 schreef:Sorry maar ik snap oprecht niet waarom je je kind een sport zou verbieden. Als je kind dat toch leuk vind? Who cares wat de rest van je dorp/nederland doet. Als je kind maar gelukkig is toch..
Omdat gezinsmamasgeluk soms voor kindgeluk gaat, ben ik achter.
Oh rectificatie. Ik heb het dan niet over reputatie of wat ik graag zou zien, maar we gaan niet iedere week van sport wisselen en mama gaat ook niet 5 keer in de week je een uur verderop naar curling brengen.
MarcoBorsato schreef:sureido schreef:En ik ben blij dat ik gewoon lekker normaal opgevoed ben, zonder dwang op een sport te gaan, of niet te mogen omdat het niet kak genoeg isen dat heeft niks met centen te maken, want ik heb het ook zeker niet slecht gehad.
Ik voed mijn kinderen liever abnormaal op, zo ben ik het zelf ook gewend.
SindyKaya schreef:verootjoo schreef:Nou qua opleiding heb ik zeker wel dikke vinger in de pap ja. Als ik dat ga betalen worden er geen zinloze pretopleidingen gevolgd
Niemand heeft het over betalen toch?
MarcoBorsato schreef:Electra63 schreef:Ik vind het wel grappig om te lezen dat sommigen denken dat ze veel invloed hebben op hun kinderen.
Wacht maar tot de pubertijd, dan gaan ze precies doen, wat jullie juist niet willen
Als mijn kinderen zich afzetten tegen hun ouders zit ik geramd. Echt geramd.
Sizzle schreef:Met studies weet je het toch nooit.
Een van de hoogste kansen op werk heb je nu met de hbo opleiding „theater en dans“ terwijl „international buisiness“ 1 van de slechte banenkansen geeft
Uiteindelijk doen maar weinig mensen iets waar ze voor geleerd hebben.