Open minded in een Tinder profiel betekent gewoon seks of een trio. Of iets in die richting. Het is in ieder geval altijd seksueel. Naar mijn ervaring.
Elodie
Geplaatst: 28-12-19 22:26
Misschien ben ik dan heel naïef daarin Ik zal eens goed gaan opletten.
Yonker
Geplaatst: 28-12-19 22:59
Elodie schreef:
Misschien ben ik dan heel naïef daarin Ik zal eens goed gaan opletten.
Blijft bij jullie ook wel eens die ene tinder match of gesprek in je hoofd hangen terwijl het niks voorstelt
Neverland
Geplaatst: 29-12-19 00:27
Ik heb morgen een date. Maar ik had mijn date al een paar dagen niet meer gesproken dus ik had er eigenlijk al niet meer zoveel zin in. We hadden afgesproken dat we wat koffie zouden drinken. Nu dacht ik: ik kan het ook gewoon afzeggen.
Krijg ik nu een appje dat hij gereserveerd heeft bij een of ander restaurant voor ons...
Ik was voordat ik mijn buurman/ex tegenkwam ook best fanatiek. Ik denk dat ik voor hem in een half jaar tijd ook wel een stuk of 10/15 dates heb gehad.
Maar ik ben dan ook zo iemand die graag binnen een tijdsbestek van 2 weken met iemand afspreekt omdat ik toch liever weet of het in het echt klikt en het nuttig is om zo lang met iemand verder te kletsen online.
[Edit] Nu heb ik sinds het met hem over is (augustus) 3 dates (waarvan met eentje meerdere) gehad. Had er gisteren eigenlijk ook een gepland, maar ik was lui en hij had een kater... dus die verplaatsen we ff.