Giolli schreef:Hoe kun je het handvat vast klikken als je gaat tanken zodat je er gewoon bij kunt staan chillen? Ik snap er niks van.
Dat kan niet meer, het lipje en/of pennetje is eruit gehaald. (omdat het blijkbaar niet meer mag)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gini schreef:Shanna schreef:mn gat is te groot
![]()
Bij deze ook een sorry voor mijn kinderachtigheid.
Froukje schreef:Waarom zou je dat überhaupt willen?Zó groot is de tank onder een gemiddelde auto toch niet?
Froukje schreef:Waarom zou je dat überhaupt willen?Zó groot is de tank onder een gemiddelde auto toch niet?
NoTwixLeft schreef:Froukje schreef:Waarom zou je dat überhaupt willen?Zó groot is de tank onder een gemiddelde auto toch niet?
Omdat dit weer zo'n belachelijk iets is, wat in NL niet meer mag, maar 1km over de grens gewoon nog kan.
En omdat ik lang ben en niet met een zere rug gebukt hoef te blijven staan. 40 liter is dan best veel opeens.
poes schreef:In België mag het ook nog. Wel ooit gehad dat de stopper niet werkte en toen bleef dat best lang diesel spuiten. Leuk om half zes de brandweer bellen en je hele huis die weken naar diesel muft.
Janine1990 schreef:Froukje schreef:Waarom zou je dat überhaupt willen?Zó groot is de tank onder een gemiddelde auto toch niet?
Omdat tanken echt poedersuiker is ofzo![]()
Ik wacht altijd tot het laatste moment en dan moet ik zoooo lang wachten voor die 45-48 liter. En helemaal als er nog iemand staat te tanken.![]()
Daar zouden ze echt iets op moeten vinden
Hilli schreef:Als je minder liters per keer wil tanken: vaker gaan tanken of een kleinere auto kopen.