Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 22:35

Hier gelukkig geen spuger normaal gesproken. Afgelopen zondagnacht 3x maar we hebben beide buikgriepachtige verschijnselen.

@mb fijn dat de echo goed was

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 22:36

tita schreef:
MarcoBorsato schreef:
Zo gezellig dat Tita weer meekletst, zo sfeerbevorderend, zo goed voor alle zintuigen _O- _O-

Jij begon over feit dat je baby naar schaap ruikt }>

Ja maar ik ga dat spul van Keet en Laura halen, ik ben ook gekke Henkie weer hoor. Het stoort me trouwens niet echt, zo'n zacht schaperig geurtje.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 22:49

Vind een licht schapenluchtje ook niet storend inderdaad.

Net toch maar even regenlaarsjes besteld. Moet zeggen dat ze er niet heel degelijk uit zien in de close up foto’s maar viel me op dat dat bij heel veel laarsjes op Amazon het geval is. Deze vond ik het schattigst maar als het kwalitatief echt niks is gaan ze gewoon weer terug.
Afbeelding

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 22:57

Ik kreeg net een mailtje van Wehkamp dat de gele Bergsteins er weer waren, dus gelijk besteld! Hopelijk zijn ze morgen in huis en kan hij weer lekker op zn laarsjes rondbanjeren <3

Wat een schatjes met die zwaantjes Mavelle. De meeste laarsjes zijn zo leuk ontworpen, maar ik blijf toch maar bij de Bergsteins/Druppies. Die zijn zo fijn <3

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 23:08

Liezel1 schreef:
Jaaaaaaa! Projectielbraken! Heerlijk!
Dat je ze na de fles neerlegt en ineens een kwak op het laminaat hoort... draait je om... En ziet een kwak melk liggen op ongeveer 1 meter vanaf het ledikant.
Ik heb serieus even zitten kijken, zo van "hoe dan??!!"

Exact :')

Echte reflux had ze volgens mij niet, gewoon een zwak slokdarmspiertje :') van mij geerfd, ik heb mn ouders ook tot waanzin gedreven, ik was sterkotser :') in huis, in de auto, boot, vliegtuig, trein,...

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 10:46

Heerlijk beeldend die reacties hier zo :') Hier ook alleen decoratieve vachtjes, wel veel (schaap, konijn, impala, geit & eekhoorn, laatste 2 heeft m’n man zelf gelooid uit interesse) maar niks voor de kids om op te slapen. Ze gaan 2 dagen in de week naar de opvang op de boerderij en spelen dan volop bij de koeien dus met die aanraking met beesten zit het wel goed. Buiten slapen vind ik ook heerlijk <3

Laura heftig dat Sophie zo gevoelig is voor prikkels... Hopelijk helpt het vachtje! En moest idd ook denken aan de strikmutsjes voor het reduceren van prikkels.

Zag een goeie score van CarlijnQ! Heb wel wat van Vente besteld, de knight sweater & lovebird sweater voor de jongste. Ben benieuwd hoe die vallen. Heb voor de oudste van de week via Mp een shirt gescoord maar die kan gelijk in de kast voor de jongste want die past dus niet meer... Maat 98/104 en trui van Z8 104/110, bedoeld voor najaar want nu in maat 98 maar hij kan gelijk in de kast want past nu al 8)7

Afbeelding

En voor jongste uit de sale van Siemz 2 truien.

Afbeelding

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 11:06

Die onderste truien zijn leuk! Ik ga ook even op die site kijken. :D

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 11:28

Oh die onderste twee <3
Ga ook gelijk even kijken....

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 11:32

Oh die onderste 2 zijn lief zeg!

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 11:37

Leuke truien! Als ik toch een jongetje had <3

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 11:43

Hele leuke shirts en truien Tamara!

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 11:49

Vervelend als de maten dan zo raar vallen. Ik had hier ook van een Frans merk iets gekocht voor eind zomer/begin najaar. Maat 92. Het is gewoon maat 74/80 Muv van mouwen die een aap niet zouden misstaan want die komen dan weer tot zn knieën. Wel een mooie trui verder hoor, fijn spul maar qua maatvoering echt knudde.

De mooie trui ligt nu in een ossegal sopje te weken. Vlekken willen niet van wijken weten -O-

Hier net een schaap gekocht voor in de bakfiets maar ben het wel met Tita eens, het blijft een beetje stinkig die vachten. Maar goed ik eet ook geen schapen en geitenvlees om precies dezelfde reden, het smaakt en ruikt naar kinderboerderij. Het vachtje is daarentegen wel super lekker zacht en warm en is niet half zo stinkig als ik vreesde dus ik heb het maar geaccepteerd. Wellicht dat ik in de toekomst er nog een schaap in de lente weide van kan maken met een geurtje dat jullie noemden:
Laatst bijgewerkt door M_i_R op 01-03-19 11:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 11:50

M_i_R schreef:
Vervelend als de maten dan zo raar vallen. Ik had hier ook van een Frans merk iets gekocht voor eind zomer/begin najaar. Maat 92. Het is gewoon maat 74/80 Muv van mouwen die een aap niet zouden misstaan want die komen dan weer tot zn knieën. Wel een mooie trui verder hoor, fijn spul maar qua maatvoering echt knudde.

De mooie trui ligt nu in een ossegal sopje te weken. Vlekken willen niet van wijken weten -O-

Spaanse, Franse en Italiaanse merken vallen klein, Duitse merken groot.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 11:57

Klein wist ik maar drie maten kleiner vond ik wel een heel groot verschil. Ik ga meestal uit van 1 maat kleiner. Waarbij Neck&Neck dan weer ‘tegenvaller’ was, want dat valt dan ineens gewoon op maat :+
Nou ja, er is maar een oplossing en dat is gewoon veel kleren kopen. Dan heb je het vanzelf allemaal een keer in handen gehad :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 11:59

Ik houd van de manier waarop jij denkt <3

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 12:01

Die truien zijn enig! Super lief.
Vorige pagina nog een mooie jurk/rok. Heel schattig ook... Mooie combi zo.
En een goede 20 weken echo, ook super!
Met schapen vachtjes geen ervaring, weet er niets van en voel me er ook niet bepaald geïnteresseerd in dus dat hoeft voor mij niet zo allemaal.

2 nieuwe setjes van El, van de Zara.

Afbeelding

Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-19 12:02

Ja maten blijft een raar iets.
Bobo choses is ook Spaans en valt weer groter vaak. Net als the animals ovservatory.

En heb van Emile et Ida truien voor Juul in maat 2 tm 4 liggen en allemaal even groot :+

Idd genoeg kopen!
Mijn moeder was er vorige week en zag Juul dr kast. Volgens haar viel het reuze mee hoeveel ze heeft. Moest mij vooral niet schamen en er gewoon van genieten en vooral blijven kopen :))
I <3 my mommy

Mooi Giolli! Kleur van eerste broekje is tof!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 12:04

MarcoBorsato schreef:
M_i_R schreef:

Spaanse, Franse en Italiaanse merken vallen klein, Duitse merken groot.

Behalve bobo, die valt tot nu toe bij mij precies op maat :') TinyCottons vind ik weer erg groot vallen, maar dat is geloof ik Portugees.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-19 12:09

Tiny kan ook weer normaal vallen :+

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 12:11

Ja klopt ook idd... heb een TC shirt van marktplaats in dezelfde maat als dat ik 1 nieuw heb maar dat scheelt ook aardig wat cms in de lengte :')
Maar goed, als het gewoon te groot is wat ik koop dan is het gewoon voor later. Als het veel kleiner uit valt is irritant, dan moet je het weer terug sturen.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 12:11

leuke setjes Giolli! vooral de eerste vind ik erg leuk.

En idd MB nog van harte van je goede 20 weken echo! Nu de andere helft nog even uitzitten...

Mijn Mingo vestje komt vandaag binnen en de Pinocchio laarsjes #dagsinterklaasje *\o/*

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 12:18

Tiny cottons valt groot en emile et ida is geen pijl op te trekken, heb 2 4 en 6 jaar in de kast van dat merk en het past allemaal.

Outfit van vandaag naar het kinderdagverblijf beetje 13 in een dozijn maar evengoed leuk
Longsleeve maed for mini, jurkje mingo, maillot collegien

Afbeelding

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 12:20

Giolli: Mooie outfit, ze lijkt weer zo gegroeid?

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 12:26

Mavelle schreef:
Vind een licht schapenluchtje ook niet storend inderdaad.

Net toch maar even regenlaarsjes besteld. Moet zeggen dat ze er niet heel degelijk uit zien in de close up foto’s maar viel me op dat dat bij heel veel laarsjes op Amazon het geval is. Deze vond ik het schattigst maar als het kwalitatief echt niks is gaan ze gewoon weer terug.
[ [url=m/cwoSqP.png]Afbeelding[/url] ]

Oh wat zijn deze leuk zeg!!!

Over mutsjes van schapenwol.. Noah heeft enkel buiten een mutsje op. Heeft nooit met muts geslapen of in huis opgehad oid. Hoe doen jullie dat dan?

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 12:29

Gewoon ook binnenshuis een strikmutsje op. Liefs met lange koorden en dan kruislings op de rug afkopen.