Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tita schreef:MarcoBorsato schreef:Zo gezellig dat Tita weer meekletst, zo sfeerbevorderend, zo goed voor alle zintuigen![]()
Jij begon over feit dat je baby naar schaap ruikt
Liezel1 schreef:Jaaaaaaa! Projectielbraken! Heerlijk!
Dat je ze na de fles neerlegt en ineens een kwak op het laminaat hoort... draait je om... En ziet een kwak melk liggen op ongeveer 1 meter vanaf het ledikant.
Ik heb serieus even zitten kijken, zo van "hoe dan??!!"
M_i_R schreef:Vervelend als de maten dan zo raar vallen. Ik had hier ook van een Frans merk iets gekocht voor eind zomer/begin najaar. Maat 92. Het is gewoon maat 74/80 Muv van mouwen die een aap niet zouden misstaan want die komen dan weer tot zn knieën. Wel een mooie trui verder hoor, fijn spul maar qua maatvoering echt knudde.
De mooie trui ligt nu in een ossegal sopje te weken. Vlekken willen niet van wijken weten
MarcoBorsato schreef:M_i_R schreef:Vervelend als de maten dan zo raar vallen. Ik had hier ook van een Frans merk iets gekocht voor eind zomer/begin najaar. Maat 92. Het is gewoon maat 74/80 Muv van mouwen die een aap niet zouden misstaan want die komen dan weer tot zn knieën. Wel een mooie trui verder hoor, fijn spul maar qua maatvoering echt knudde.
De mooie trui ligt nu in een ossegal sopje te weken. Vlekken willen niet van wijken weten
Spaanse, Franse en Italiaanse merken vallen klein, Duitse merken groot.
Mavelle schreef:Vind een licht schapenluchtje ook niet storend inderdaad.
Net toch maar even regenlaarsjes besteld. Moet zeggen dat ze er niet heel degelijk uit zien in de close up foto’s maar viel me op dat dat bij heel veel laarsjes op Amazon het geval is. Deze vond ik het schattigst maar als het kwalitatief echt niks is gaan ze gewoon weer terug.
[ [url=m/cwoSqP.png]Afbeelding[/url] ]