Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
listiglistje schreef:lieveli schreef:Ik begrijp niet zo goed waarom je nog iets moet zeggen over iets dat al klaar is?
Mischien omdat een paar bokkers er over doorgaan? Zie reactie voor mij...en nog ergens iemand anders
Respecteer dat ieder zijn eigen ding doet, oude koeien uit de sloot halen is mi niet nodig.
listiglistje schreef:Cerastes schreef:Zijn er hier eigenlijk ook vrouwen/meiden die tinderen naar/met andere vrouwen/meiden?
Dus die lesbisch of BI zijn?
Ik ben niet lesbisch of Bi. Maar wel binieuwschierigik heb in het verleden wel met 2 x met vrouwen eenmalig wat gedaan
![]()
En ik vind vrouwelijke vrouwen ook fysiek aantrekkelijk.
Silke Hajunga liked sinds 3 dagen mijn selfies op instagram....dan denk ik wel ik zou zo Bi worden![]()
![]()
Gefeliciteerd Goof maar wat een domper!![]()
Houd het gezellig dames....iedereen denkt en doet anders, respecteer dat van elkaar
Inney schreef:Aah Yvanka jij hebt er echt wel pech mee zeg.Niks van gemerkt tijdens het afspreken?
Hier wel aan soort van aan 't daten maar niet via tinder deze keer haha. Ik was er ook even helemaal klaar mee.
Yvankaxx schreef:Niks.Inney schreef:Aah Yvanka jij hebt er echt wel pech mee zeg.Niks van gemerkt tijdens het afspreken?
Hier wel aan soort van aan 't daten maar niet via tinder deze keer haha. Ik was er ook even helemaal klaar mee.
Nee niks gemerkt, heb tijdens de film in zijn armen gelegen (waar hij zelf voor zorgde) en hij was voor de tijd ook gewoon aanhankelijk. Afscheidszoen gekregen (waarvan ie nu toegeeft dat dat niet verstandig was), maar toch mistte hij de klik ofzo.
Ik begin me steeds meer af te vragen wat ik fout doe.