Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Miefje schreef:Wat ik ontzettend irritant vind is mensen die dan 9 foto's die samen een foto vormen posten. Al helemaal als ze dat binnen 5 minuten doen.

).

) dus weet niet of er nog veel gewandeld gaat worden deze zomer .. Maarja, wat met mijn feed? Ofwel hou ik het bij wandelfoto's en dan vooral bij de ene pony, ofwel post ik van de andere pony andere foto's, maarja, dat is ook maar saai want zoveel opties zijn er niet ...
Ik plaats gewoon de dingen die ik met Luna doe, wat veel verschillende dingen zijn en dat post ik gewoon op die dag of wanneer ik wil. Geen mooie feed dus :’)

Iets met ongebruikelijke activiteit van het account
[***] schreef:Hmm, ik wilde net mijn bedrijfsprofiel omzetten naar mijn nieuwe account, dus ik zet het terug naar persoonlijk en dan weer de stappen voor een bedrijfsprofiel en nu kreeg ik een foutmelding (dat het op dit moment niet kon aangemaakt worden) en nu kan ik niet meer in mijn facebook-account zonder mijn telefoonnummer door te gevenIets met ongebruikelijke activiteit van het account
maar ach aan de andere kant ook wel fijn als iemand me wel probeerd te hacken vanuit het buiteland

Captain schreef:N.a.v. Zondag met Lubach ga ik woensdag mijn Facebook verwijderen en heb ik dus ook geen bedrijfsaccount meer op Instagram. Word weer even wennen denk ik want vond die statistieken wel tof om te zien.
Dus facebook verwijderen heeft eigenlijk geen enkele zin.
[***] schreef:En wat zeg je dan zoal op facebook dat je niet op instagram/whatsapp zet en wat de wereld niet mag weten? En buiten facebook om wordt er ook genoeg verzameld ...
Gewoon van andere websites enzo.