Oeh sale, altijd leuk maar totaal niet nodig . Hoe plaats je hier eigenlijk foto's? Ik heb ze geupload en naar t ene vakje verplaatst maar op t hier te plaatsen lukt niet. Of ik krijg een lange link of ik zie niks. Wou t tekkeljurkje even showen
Want dan is het gewoon ‘voeg foto’s toe’ ‘uploaden’ ‘safe’ en dan de foto aanklikken en plaats je al de foto.
Ik heb een hele toffe jurk voor volgend jaar gekocht in de sale van Bang Bang Copenhagen. Die wilde ik al een hele tijd. Met een roze vest denk ik echt heel schattig.
Mavelle
Geplaatst: 02-12-17 23:35
Is dat een jurk? Ben heel benieuwd hoe dat er uit ziet.
Ja het is een jurk. Even een foto van instagram geplukt waar hij aan staat.
Bang Bang heeft altijd dit soort jurken. Ze hebben ook een geweldig zwanenrokje. Maar dit is denk ik leuker als ze wat ouder zijn.
IMJ
Geplaatst: 03-12-17 10:10
Staat schattig maar is niet mijn smaak.. doet mee en klein beetje aan een schortje denken. Komt omdat ik dat droeg in mijn studententijd bij mikn bijbaantje
Laatst bijgewerkt door IMJ op 03-12-17 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Haha klopt Bang Bang Cph is vrij uniek. Moet zeggen dat ik het vaak zelf net wat te extreem vindt. Het is bijna verkleedkleding. Deze jurk is nog een van de meest ingetogen modellen die ze hebben
Bayja
Geplaatst: 03-12-17 10:35
Ik vind het konijnenjurkje heel leuk! Iets wat bijna niemand heeft!
Vandaag een gave trui voor kerst gekocht, met een mooie zwart broek en zijn zwarte laarsjes er onder
Mooie kleur rood ook Jaffel! Nik&Nik is zulk fijn spul.
En daarom heb ik die jurk ook gekocht. Ik hou er wel van om iets unieks voor dr te hebben Het is al zo erg dat andere moeders op de crèche vragen aan de leidsters of ze even de kaartjes van Juul dr kleertjes mogen zien
pmarena
Geplaatst: 03-12-17 12:20
Nou dat konijn vind ik aan toch nog steeds een beetje een maf AliExpress-achtig ding hoor, dat konijn zit er echt een beetje aangeplakt zo