Dus ik erheen, kom ik om 58 boven gaan net de deuren dicht

Baal echt, want doordat ik zo hard door moest lopen doet m'n voet echt pijn nu, en als ik dan nog resultaat heb boeit het me niet zo maarja nu heb ik voor niks pijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
corine1981 schreef:Dat is zeker irritant. Wij krijgen vaak klachten omdat we niet op de aansluiting wachten met de trein (alsof we dat allemaal kunnen weten) maar andersom wacht een trein nooit. Gaan ze ook uit van die vijf minuten wachten vtv, dat redt je alleen niet altijd
Pabie schreef:In mijn ervaring gaan treinen nooit te vroeg weg enkel dat op 1 minuut van te voren gefloten wordt soms en de trein op de beloofde tijd weg rijdt. Echt balen als ie wel te vroeg weg gaat wat raar.
Marjoow schreef:Pabie schreef:In mijn ervaring gaan treinen nooit te vroeg weg enkel dat op 1 minuut van te voren gefloten wordt soms en de trein op de beloofde tijd weg rijdt. Echt balen als ie wel te vroeg weg gaat wat raar.
Dat is dan niet te vroeg. De trein moet bijvoorbeeld om 10.01 vertrekken, dat betekent dat om 10.00 de deuren weggaan en de trein gereed kan maken om weg te rijden.
@Lienek: Even wachten op een trein die vertraging heeft klinkt heel leuk, maar daardoor loopt de volgende trein ook weer vertraging op... En zo gaat dat maar door natuurlijk
Lienek schreef:Marjoow schreef:
Dat is dan niet te vroeg. De trein moet bijvoorbeeld om 10.01 vertrekken, dat betekent dat om 10.00 de deuren weggaan en de trein gereed kan maken om weg te rijden.
@Lienek: Even wachten op een trein die vertraging heeft klinkt heel leuk, maar daardoor loopt de volgende trein ook weer vertraging op... En zo gaat dat maar door natuurlijk
Doelde op de bus! Als trein snap ik het wel.
Ken genoeg buslijnen die dan halverwege 10 minuten wachten op een station voor ze hun weg vervolgen. Dan denk ik dat minuutje wachten kan er ook nog wel bij. Zeker omdat die lijnen 8/10 keer zelf te laat zijn dus dan is het dubbel frustrerend
Marjoow schreef:Pabie schreef:In mijn ervaring gaan treinen nooit te vroeg weg enkel dat op 1 minuut van te voren gefloten wordt soms en de trein op de beloofde tijd weg rijdt. Echt balen als ie wel te vroeg weg gaat wat raar.
xTammyy schreef:Eerst heeft je trein +10, dus overstap zou ik al niet gaan halen. Vervolgens hoor ik dat er een springer is, dus die +10 maakt niet meer uit. Vanaf t overstap station moet ik de bus nemen en dan maar zien hoe laat ik op m'n bestemming ben, geen goed begin van de dag![]()
En dan ook nog zon oude trein met van die groene stoelen zonder WiFi :')