Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xTiffani

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 23:09

Och had ze ooit een keer aan de deur.. 2 van die asociale kinderen die aanbellen, ik doe open zegt er 1: mogen wij een snoepje? >;) ik wist niet wat ik hoorde, 2 kleine kinderen die zomaar bij een vreemde aan de deur staan te vragen voor snoep. Ik heb ze even aangestaard en dan nee knikkend de deur dicht gesmeten :=

Met hun stepjes op de stoep, volgens mij kregen ze thuis ook genoeg te vreten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 23:12

Ik stond vandaag met een klasgenoot in de lift, toen wistent we niet op welke verdieping we gingen zitten. Toen hebben we alle knopjes maar aangetikt als kleuters. _O- Wij stonden alleen in die lieft. Toen kwam er daarna zo'n vet gay hipster figuur aan met een veel te strakke broek die zei " Oh djeezzz, ook echt alle knopjes"

Volgende etage gingen wij er uit met een rood hoofd en vet hard lachend. _O-

Is best sneu want die lift gaat dan eerst vrij nutteloos 9 verdiepingen omhoog. :o Terwijl die liften altijd drukbezocht zijn.

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 00:05

xTiffani schreef:
Och had ze ooit een keer aan de deur.. 2 van die asociale kinderen die aanbellen, ik doe open zegt er 1: mogen wij een snoepje? >;) ik wist niet wat ik hoorde, 2 kleine kinderen die zomaar bij een vreemde aan de deur staan te vragen voor snoep. Ik heb ze even aangestaard en dan nee knikkend de deur dicht gesmeten :=

Hahaha dit heb ik vroeger ook weleens gedaan O:) Was een standaard onderdeel van onze speurtochten die we maakten met stoepkrijt... En aangezien ik het stiekem wel grappig vond en me niet wou laten kennen deed je dat gewoon :')

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 00:14

Zelfs na een jaar, moet ik mezelf nog steeds tegenhouden om geen accounts van mijn ex te hacken :') Zeker omdat, wanneer er ook maar iéts zou veranderen, hij mìj meteen gaat appen waarmee ik bezig ben. Gelijk heeft ie hoor, maar soms is het zo sterk. Ik blijf een beetje nieuwsgierig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 00:17

Wij hadden vroeger de mars man , en nog een vrouw die ons snoep gaven :=

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 00:23

Ik ben afgelopen juli 30 geworden en ontdekte twee weken geleden m'n eerste grijze haar :oo
Het grappige is, is dat mijn oma (nu 94) vroeger ooit eens met een gekke bek heeft gezegd dat ze mij wel eens wilde horen als ik grijs zou worden. Ik weet het moment nog precies, ik was toen een jaar of 9/10 en ik vond dat m'n oma dr haar te vaak verfde. :+ Dus ik belde laatst na m'n ontdekking op en vroeg of ze nog wist wat ik ooit tegen haar gezegd had op dat moment. M'n oma is de laatste tijd op de korte termijn vergeetachtig, maar ze barstte meteen in lachen uit en vroeg of ik 'm er meteen uit had getrokken. :P
Wat ik ook gedaan had, om het daarna meteen donkerbruin te verven. Heel praktisch als je van jezelf een stuk lichter bent :+ _O-

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 00:27

Moet je nagaan dat ik mijn eerste grijze haar al 4 jaar terug eruit heb getrokken (was toen 21) :oo
Maar het blijft bij een enkel haartje op z'n tijd :Y)

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 00:30

Dreamy, ik hoop heel hard dat dat bij mij ook zo is :') Maar als ik naar m'n familie kijk.....nah, zit er zo te zien niet bepaald in _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 00:30

:oo kan ik elk moment grijs worden (23) , ik verf niet dus dan loop ik er grijs bij straks pff

Confession ik woon uit huis en eet gerust 3 a 4x per week bij restaurant papa en mama :o

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 00:37

Rebecca schreef:
:oo kan ik elk moment grijs worden (23) , ik verf niet dus dan loop ik er grijs bij straks pff

Confession ik woon uit huis en eet gerust 3 a 4x per week bij restaurant papa en mama :o

Don't worry, je hebt nog 7 jaar te gaan, vergeleken met mij! :') _O-

Om meteen op jouw confession terug te komen: ik heb er een hekel aan om bij m'n moeder te gaan eten. Het is áltijd gezellig hoor en ik waardeer het ook echt, maar ze kookt gewoon niet lekker. :')
We weten het van elkaar dus eindigt zo'n etentje meestal in allebei hetzelfde gerecht klaarmaken op een andere manier en dan staan we elkaar in de keuken een soort van af te maken wie nou het lekkerste eten heeft _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 00:38

:') ik ga vol genieten van die 7 jaar :P

Mwah ben de jongste en mama kindje :P , mijn mam haar koken is ook matig ze heeft er geen geduld voor dus ze vloekt en tiert en half rauw eten tot gevolg :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 00:53

Mijn moeder laat mij altijd koken want 'jij kookt altijd zo lekker' <3, scheelt haar weer koken omdat ik dan meestal ook haar vriezer vul met kliekjes of als ze bij mij eet een bakje (of meer) meegeef.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 00:56

Vooral doen, hoor! :') Mijn oma zei dat de aftakeling nu echt begonnen is! :') _O-

Confession: ik vraag me heel hard af hoe je half-rauw eten weg krijgt?! :=
Groenten is prima te doen natuurlijk, die heb ik ook liever niet/nauwelijks gekookt/gebakken/whatever, maar aardappelen en vlees?? :?

Herkenbaar Lor1_1984! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 01:02

Aardappelen als eerste bij de pan en de betere pakken en vlees zet ik zelf nog even op , went hoor :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 07:03

Het oma verhaal, bracht echt een glimlach op mijn gezicht. God wat mis ik de mijne...

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 07:32

Ik ben 16 en trek regelmatig grijze/witte haren uit mijn hoofd ... :+

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 07:35

Confession, Ik heb gisteravond de deur dicht gegooit voor de neus van de wijkagent. Zoontje gaat altijd om 19u slapen doordeweeks en ik wilde hem om 21u niet wakker maken voor meneer agent. Heb hem gezegd dat hij welkom is op een moment dat de kleine wakker is. (was voor de controle van de adreswijziging) Het is vandaag tenslotte weer gewoon een schooldag voor zoontje.

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 07:53

Femek2902 schreef:
xTiffani schreef:

Hahaha dit heb ik vroeger ook weleens gedaan O:) Was een standaard onderdeel van onze speurtochten die we maakten met stoepkrijt... En aangezien ik het stiekem wel grappig vond en me niet wou laten kennen deed je dat gewoon :')

Jaha serieus? Dat ken ik dan weer niet. :')

Rebecca: ja maar deze 2 heb ik nog nooit gezien, ook niet gewoon in de buurt. Vroeger was er ook een buurvrouw van een vriendinnetje die snoep gaf, maar die was toch enigzins bekend.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 07:58

Ik kom net thuis van ADE | Martin Garrix en ga nu heeerlijk slapen terwijl al mijn andere huisgenoten al op weg zijn naar school en/of werk :D

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 11:49

Ik ga elke vrijdag met plezier bij mijn schoonouders eten, en elke maandag bij mijn schoongrootouders ,maar god forbid dat ik ooit bij mijn eigen familie ga eten. De horror!

Confession: ik heb mijn schoonfamilie véél liever dan mijn eigen familie O:)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 11:58

Xanthippe schreef:
Ik ga elke vrijdag met plezier bij mijn schoonouders eten, en elke maandag bij mijn schoongrootouders ,maar god forbid dat ik ooit bij mijn eigen familie ga eten. De horror!

Confession: ik heb mijn schoonfamilie véél liever dan mijn eigen familie O:)

Ik vind mijn schoonzus leuker dan mijn eigen zus :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 12:02

ohjajoh6 schreef:
Het oma verhaal, bracht echt een glimlach op mijn gezicht. God wat mis ik de mijne...

Mijn confession: ik heb mijn ene stel grootouders geen moment gemist :o vond het vreselijk om erop bezoek te gaan, was opgelucht dat ze hene waren gegaan zodat ik niet meer op visite hoefde (ik ging liever naar de tandarts dan mee met mijn ouders.... Maar ik moest mee want was te jong om thuis te blijven) en nu 20 jaar later heb ik ze nog steeds niet gemist :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 12:06

poetser schreef:
Confession, Ik heb gisteravond de deur dicht gegooit voor de neus van de wijkagent. Zoontje gaat altijd om 19u slapen doordeweeks en ik wilde hem om 21u niet wakker maken voor meneer agent. Heb hem gezegd dat hij welkom is op een moment dat de kleine wakker is. (was voor de controle van de adreswijziging) Het is vandaag tenslotte weer gewoon een schooldag voor zoontje.

Sorry Poetser? Controle van een wijkagent als je verhuisd bent? En dan willen ze dus blijkbaar nog koppen tellen ook? Amai! Om maar in het Belgisch te blijven...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 12:08

Doet de gemeente in Nederland ook wel eens als er uitkering(en) in het spel zijn om te controleren of er niet wordt samengewoond bv.
Ik had ze voor de overburen namelijk ook aan de deur ter controle of haar vriend niet bij haar inwoonde.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 12:18

Imaginaerum schreef:
Oh, ik heb nog een erge van een hele tijd terug. In mijn vriendengroep van de uni zit een meisje dat ik echt schijnheilig vind. Zij vindt mij ook niets, maar recht in elkaars gezicht spelen we mooi weer.
Wij zijn de enige meiden in de vriendengroep en toen zij plots ongesteld werd, benaderde ze mij met de vraag of ik iets aan maandverband of tampons bij me had. Die had ik ook zeker bij me, maar ik heb gezegd dat ik niets bij me had. := Dus zij kon mooi met bloedvlekken rondlopen. }:)
(Volgens mij ga ik echt naar de hel als je mijn confessions vergelijkt met die van de gemiddelde Bokker hier. :') )

Oh my... :')