Lizzle schreef:Aan het feit dat paardmishandelend rijden op Jumping wordt beloond met 73%
Kin op de borst, hakkentrekken en strak in de rug? Ik heb nog niks gezien van A'dam. Is het echt zo erg?
Mijn ergernis: liegende mensen....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Picasso schreef:Lizzle schreef:Aan het feit dat paardmishandelend rijden op Jumping wordt beloond met 73%
Kin op de borst, hakkentrekken en strak in de rug? Ik heb nog niks gezien van A'dam. Is het echt zo erg?
Mijn ergernis: liegende mensen....
Amaris schreef:Xanthippe schreef:Aan een collega die enorm ziek is, klaagt van 's morgens tot 's avonds maar het vertikt om naar huis te gaan. Of wel klaag je, ofwel ga je naar huis, mens toch!
Zeg je dat dan niet gewoon?
"als je het zo zwaar hebt is het dan niet beter een dagje thuis te blijven?"
Xanthippe schreef:Amaris schreef:verschrikkelijk
Jup, en ik zit daar naast, dus het gehoest ergert me geweldig. Komt daarbij dat ik zwanger ben, zelf geen antibiotica mag pakken, dus echt probeer om niet ziek te worden.
Solmyrkvi schreef:Dat voetgangers vaak lijken te denken dat fietsers en auto's eeuwen oude Griekse mythes ofzo zijn die eigenlijk niet bestaan. En daarom maar gewoon zonder te kijken de weg op lopen.
Vandaag bijna aangereden omdat ik op de fiets uit moest wijken voor een vrouw die plotseling tussen twee auto's door de weg op liep... Als de auto die me aan het inhalen was niet vol op de rem was gaan staan was het helemaal mis gegaan.
Idem met op de stoep lopen. Als mensen naar de andere kant van de weg willen kijken ze niet even achterom of er misschien een fietser of auto aankomt, maar stappen gewoon de weg op. Ik pleit voor een verplichte cursus 'voetganger zijn"