Hier net de laatste dingetjes opnieuw gehaald... Kat bleek net zo'n snoepkont als ik te zijn:')
ynskek
Moderator Algemeen
Geplaatst: 17-12-15 14:52
Detroit schreef:
[ [url=m/sVsZej.jpg]Afbeelding[/url] ] Deken te paard!
Staat hem goed
Banyu
Geplaatst: 17-12-15 14:58
Ik baal.... Lush pakketje net hier afgeleverd, maar helaas nog geen SS pakketje!! Hoop toch niet dat ie kwijt geraakt is oid! Ooooh, wat erg kan door alle leuke foto's niet meer wachten!
Anoniem
Geplaatst: 17-12-15 14:58
, ik opende doos en heel voorzichtig gevoeld , maar dacht oh geprint
Begon met deze doos , met 2 luchtballonen
Pakpapier eraf en kwam een doos onder weg die goed vast zat
Na een gevecht met dat plakband kwam deze (goed) gevulde doos er onder weg
Een kaartje dat klopt haha , heb er smakelijk om moeten lachen . Achteraf ook letterlijk smakelijk
Dieet schuif ik nog even op , jumm die krijg ik wel op
2 pakjes verraden al hun inhoud , zoo leuk die grote ballen. De belletjes zwijg ik even over , kitten heeft al 1 opgeëist
De andere pakketjes waarom koukleum proef , die muts ooh zo lekker warm . Kaars rook lekker , even kijken of monster handen en voeten verder ook hun cadeautjes aan kunnen
En toen de hint , ugh mijn woord misbruikt op deze manier
en de doorslag :
Super bedankt echt super leuk
Apple
Geplaatst: 17-12-15 15:07
Mijn pakket is ook gekomen Hij heeft een nachtje bij de buurman gelogeerd
Even foto's plaatsen
Shiawase
Geplaatst: 17-12-15 15:23
De doos is gearriveerd, spannend...
Openmaken kostte wel wat werk. Zat goed dicht.
Wat veel cadeautjes!
Een heel mooi gedicht + de hint. Mooi getekend trouwens!
De cadeautjes uitgepakt.
Nogmaals bedankt Britt! Heel leuk gedaan! Heb trouwens €2 gewonnen.
Blij dat je het leuk vind Rebecca! Vond het wel errug lastig hoor! "Niet meisje meisje dingen" Maarja, kaarsen zijn ook best vrouwelijk, en die vond je bij anderen wel leuk. Hmmms
Die foto met je kat en die kerstbalbel is enorm cute
Anoniem
Geplaatst: 17-12-15 16:02
Kaarsen zijn vrij vrouwelijk , maar die ruiken zo lekker . 1 van de weinige bewijzen dat ik vrouw ben officieel
Ga nu even uitpakken en dan foto`s via mobiel sturen en dan via computer commentaar erbij
Iloveiswan
Geplaatst: 17-12-15 17:09
De doos opengemaakt
Verhaaltje met hint de 3 eerste hints die ik vond. Dat gelezen dacht ik meteen aan Marjoow die is gek van fjorden en was op horse event.
de cadeautjes: een fotolijstje, scentchips, armbandje en een fotolijsje met schrijfgedeelte. Alle hints, toen werd mijn vermoeden nog meer bevestigd met de fotografie en na even kijken op Marjoow haar profiel zag ik dat ze een bedrijf wat armbandjes maakte op haar profiel had en hetzelfde armbandje zat ook in mijn doos.
Super leuke cadeautjes en de scentchips ruiken heerlijk Dus Marjoow ben jij mijn SS?
Laatst bijgewerkt door Iloveiswan op 17-12-15 17:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Banyu
Geplaatst: 17-12-15 17:13
Ohhhh leuk pakketje en ik denk het voor 99,9% te weten!