Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mer1980

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 17:25

Ik heb ook weer een leuke ervaring. Ik had mijn box erop gezet, binnen een dag goed contact, de volgende dag wilde ze het ophalen en ze heeft mij gewoon 5 euro meer gegeven, dat hoefde helemaal niet. Was echt top!

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 17:43

Ik had gister contact met een waal voor mijn coyote.
Nieuwprijs 179 ding is nooit gebruikt dus vraag er 120 voor.
Belt deze persoon. Ja ik kom hem wel halen voor 50.
Nee meneer sorry daar gaat hij niet voor weg.
60 dan ... nee meneer voor 100 mag u de coyote komen halen.
75 dan ... nee meneer sorry :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 18:12

*stille meelezer meld zich*
Yes, we hebben eindelijk reactie op onze tv :D
Even nagevraagde informatie nameten en extra foto bijsturen, en dan met wat geluk is onze dikke beeldbuis ook eindelijk weg :D
Hoop dat wij ook een soepele verkoop mogen meemaken, want als ik sommige dingen hier lees :=

*kruipt weer terug*

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 18:19

pff ik raak dat ding gratis nog niet eens kwijt

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 19:59

Alja, ik weet niet of je een beetje in een dorp woont of buitenaf, maar als je dus gewoon in een dorp / stad woont zet je dat ding gewoon buiten en je zet er op: Hij doet het nog! Zo zijn wij verschillende dingen kwijt geraakt en belanghebbenden ;) Moet je natuurlijk niet in de regen doen ;)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 20:18

wij wonen buitenaf en ook nog eens in duitsland
duitsers zijn veel minder gevoelig voor gratis dan nederlanders :+

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 20:20

Ik heb de pest erin, want mijn emailadres is nog steeds niet gedeblokkeerd. Ik heb nog geen post gehad vandaag. Hoop echt dat het er morgen bij zit.

Want ik heb dus geen idee of mensen reageren momenteel. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 20:23

Ik heb nog 4 aardbeienplantjes over die ik echt niet meer kwijt kon (ja in de grond maar dat wil ik niet) nou kwam mijn broer's vriendin er gister mee dat ze aardbeienplantjes wilde gaan kopen, dus die 4 ben ik ook kwijt.
Verder vandaag nieuwe zaadjes binnengekregen, ook via mp.
Moet uitkijken dat ik nu niet van alles aan ga schaffen via mp voor de moestuin die ik eigenlijk niet nodig heb

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 20:49

Nou, kreeg me toch net een mail! Iemand die voor 100 euro zijn 2jarige merrie wil laten dekken...
De mail kwam kleinerend over, stamboeken bestonden niet, waren volgens hem zelfs niet goedgekeurd etc. Heb onderstaande terug gestuurd...

Beste ***,

Over het stamboek ga ik niet discusieren. Wel vind ik het gewoonweg kleinerend dat u zelfs 100 euro durft voor te stellen. Een 2 jarige merrie dekken ga ik overigens nooit toelaten. Het arme paard is zelfs nog niet eens volgroeit. Veel plezier met de zoektocht naar iemand waar geld wel voorgaat op het welzijn van het dier.

Mvg Nele

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 21:39

wauw de post heeft het eens goed gedaan :D gister 10 voor 5 verstuurd en vandaag is het al heel in belgie aangekomen :) moet ook wel voor 20 euro :+
en koper super blij :D
heb er ook vanalles bij in gedaan aan pads voor boomloos :D

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 22:02

Een verkoper heeft mij een pakketje via DHL verstuurd naar het servicepunt. Ik heb precies dezelfde gegevens al eerder doorgegeven en tot nu toe kwam het altijd aan.
Ze heeft me de foto's ook doorgestuurd en alles stond correct op het pakketje. Er zit alleen een sticker met sorteerfout op, hoe dit het beste op te lossen met DHL. Ik wil niet meer kosten maken, de verkoper ook niet (logisch) en de fout zit 'm bij DHL...

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 22:07

Dat gaat DHL dan toch ook gewoon oplossen door het alsnog te bezorgen, denk ik ?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 22:08

Ik heb wat dat betreft geen goede ervaring met DHL wat dat betreft.
Eerder hadden klanten via onze webwinkel de keuze post.nl of DHL
Maar door DHL werden er een hoop fouten gemaakt. Pakketten niet afgeleverd maar zogenaamd "adres onbekend".
Op de klantenservice is het een bekend probleem omdat het dan om zo genaamde buiten gebieden gaat. Het komt er op neer dat de bezorgers niet te veel willen omrijden voor 1 pakket dus hem afmelden als adres onbekend.
Duurt dan gewoon een paar weken voordat we het pakket uiteindelijk weer eens terug hadden.
Ze beloven het geld terug te storten maar dat gebeurt gewoon niet.

Nee wij zijn ermee gestopt, teveel slechte ervaringen mee.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 22:10

Nouja kiki, het moest naar het servicepunt verstuurd worden dus om het excuus dat het adres onbekend is ... Daar komen ze niet mee weg..

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 22:14

Dat is inderdaad de reden waarom ik het ook altijd van punt naar punt laat zenden (woon ook in het buitengebied)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 22:22

Ik heb voor het eerst ook problemen met Dhl :( terwijl ik er wel al vier jaar mee verzend, soms wel tien pakjes in de week.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 00:13

Dat meen je niet ?

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 06:28

Hmmm ik heb iets vrijdag op de post gedaan (zaterdag werd de bus leeggehaald) en het was er gisteren nog niet. Ik hoop dat het goed aankomt... waren onderlappen, op haar verzoek per twee door de brievenbus gedaan ipv als pakket. Ik hoop wel dat het goed gaat, ik moest wel een beetje proppen namelijk. .. anders krijg je weer zo'n discussie over wie wat betaalt enzo. Was gelukkig geen wereldbedrag maar ik heb toch liever dat het goed overkomt...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 06:39

Ik heb nu ook iets wat door de brievenbus moet, ook dik pakket.. Aangeboden het via Dhl te doen voor dezelfde verzendkosten maar dat wou ze niet... Ok dan niet :)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 06:58

Ik heb iets verkocht aan een persoon uit België. De 28e (maart) is het geld overgemaakt, dan zou het er nu toch al op staan? (Heb nog niks ontvangen namelijk). Wat is jullie ervaring?

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 07:28

Heel wisselend mayflower.
Ik had 2 mensen uit Belgie. De ene had het dinsdag overgemaakt, de andere woensdag. Van degene van de woensdag, had ik het donderdag al op m'n rekening. Van degene van de dinsdag, had ik het op zaterdag pas...

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 14:04

Mayflower_ schreef:
Ik heb iets verkocht aan een persoon uit België. De 28e (maart) is het geld overgemaakt, dan zou het er nu toch al op staan? (Heb nog niks ontvangen namelijk). Wat is jullie ervaring?

met overschrijven naar belgie deed mijn geld er een week over...
ookal is er iban internationaal betalen gaat echt bagger...

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 14:06

Ik had laatst een klant in Finland die betaalde met bankoverschrijving omdat ik toen nog geen paypal had.
Geld stond een dag later al op mijn rekening, we waren er allebei stomverbaasd over. :))
Nu met PayPal staat het er vaak binnen de minuut al bijgeschreven.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 14:06

Alja schreef:
Ik heb nu ook iets wat door de brievenbus moet, ook dik pakket.. Aangeboden het via Dhl te doen voor dezelfde verzendkosten maar dat wou ze niet... Ok dan niet :)

Dat is raar als je iets wil kopen moet je toch ook de verzendkosten betalen dan ga je toch niet meer zeggen nee laatmaar?
ElfiL92 schreef:
Ik had 2 mensen uit Belgie. De ene had het dinsdag overgemaakt, de andere woensdag. Van degene van de woensdag, had ik het donderdag al op m'n rekening. Van degene van de dinsdag, had ik het op zaterdag pas...

Vreemd hoe kan dat? Gewoon later overgemaakt denk ik en eerder gezegd dat ze het al gedaan had ofzo.

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 14:14

Veertje11 schreef:
ElfiL92 schreef:

Vreemd hoe kan dat? Gewoon later overgemaakt denk ik en eerder gezegd dat ze het al gedaan had ofzo.

Nee ligt aan de bank denk ik want ze had wel meteen een betaalbevestiging meegestuurd namelijk...