Ik zal even kijken

Mag ik die van jou zien?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lienek schreef:Dankjewel! Mijn vriend heeft de website gemaakt! Ik heb er geen verstand van en moet hem nodig eens updaten! Het koste niet zoveel geloof ik. Kan hem wel eens vragen als je er ook ooit eentje wil![]()
En dankjewel! En ik val best wel buiten de maten hoor!en ik ben echt een spookje make up loos! Heb mening muah al laten schrikken (al vinden zij dan het eind resultaat weer prachtig omdat ik echt 100% verander door make up)
AlwaysH schreef:Lienek schreef:Dankjewel! Mijn vriend heeft de website gemaakt! Ik heb er geen verstand van en moet hem nodig eens updaten! Het koste niet zoveel geloof ik. Kan hem wel eens vragen als je er ook ooit eentje wil![]()
En dankjewel! En ik val best wel buiten de maten hoor!en ik ben echt een spookje make up loos! Heb mening muah al laten schrikken (al vinden zij dan het eind resultaat weer prachtig omdat ik echt 100% verander door make up)
Onze maten zijn bijna hetzelfde. Mijn taille en heupen zijn drie cm breder, Cupmaat DDus we liggen er allebei buiten.