Mylittlelove, kun jij me dan vertellen of de Primark in Essen makkelijk te vinden is en of 'ie midden in het centrum zit? Want Essen is heel groot toch?
Als je de auto in Kennedyplatz neerzet (oid. is een bekende parkeergarage). En je loopt 'm uit, zie je 'm vanzelf liggen. Ligt vrijwel midden in het centrum.
Ik heb: 3 nieuwe bh's a 6 euro Rode beanie Houthakkersblousje Pyamabroek van 3 euro
Dat was het geloof ik. Vond dat er veel was afgeprijsd maar ging alleen voor bh's omdat mijn portomenee niet uitpuilt op dit moment
Mijn oom heeft me vandaag als verrassing meegenomen naar de primark in Rotterdam! Was voor mij de eerste keer, wel geslaagd! We waren met3en 300 euro kwijt, oepss.
Ik heb zon statement ketting gehaald, vind m echt vet! Ik wil alleen nog zon harig vestje, heeft iemand die? Ik vraag me af wat daar onder aan moet
Wat een gezellig topic hier! Ik zag op de Facebook pagina van primark oorbellen voorbij komen in de vorm van een kerstboom, heeft iemand die toevallig in de primark zien hangen?
Anouk94
Geplaatst: 09-12-13 12:22
AppaloosGirl schreef:
Wat een gezellig topic hier! Ik zag op de Facebook pagina van primark oorbellen voorbij komen in de vorm van een kerstboom, heeft iemand die toevallig in de primark zien hangen?
Ah die zijn idd superleuk! Ik ga volgende week naar Zaandam, hopelijk zijn ze er dan.