Ooit een gevangene geschreven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 13:10

Oke! Ja, 'mijne' ook voor capital murder. Maar meer kan ik er niet uithalen. Moet zeggend dat ik ook nog niet gegoogled heb, ik wil eerst reactie en zien wat voor persoon hij is. Wou er het liefst zo positief mogelijk instappen!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 13:14

Mijne heeft 3 meisjes dood geschoten en 2 vrouwen zwaar verwond (die wilde hij ook vermoorden). Ik kwam hier dus pas achter toen de brief al lang en breed de deur uit was. Maar goed, alle inmates op death row en die levenslang zitten zijn geen lieverdjes.... dus ja.. Had hier op WAP niet voor gekozen, maar omdat ik via Stef aan dit adres ben gekomen gelijk geschreven. Eerst maar zien of er wel reactie komt.

Over die layout, bokt is over gegaan van bokt4 naar bokt5. (soort nieuwe windows :P ) Uiteindelijk gaat het dus bij iedereen veranderen.

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 13:15

Ow jezes, 'de mijne' schijnt nog onschuldig te zijn ook, kom ik achter via google. Ik ga me maar eens rustig inlezen...

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 13:19

Mijn inmates heb ik eigenlijk nog niet echt naar gevraagd, vindt dat niet kunnen meteen in eerste brief.
Wel gegoogled, maar hoor het eigenlijk liever van hun zelf wat er precies is gebeurd. Een zegt ook nu al wrongfully inprisoned te zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 13:20

hmm misschien ga ik dat vanmiddag toch nog even doen dan.. :-)

Pfoi hefting zeg djuulsie.. Kinderen vind ik ook heel erg, maar je weet niet wat erachter zit! :)
En Risje dat is ook heftig! Kun je met Stef weer contacten (toch?) Die had dat ook?!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 13:23

Heb zn case file gevonden, dus weet het wel en het is echt niet chique hoor... ;) maar goed, ik wacht even af of ik reactie krijg. Ga er ook niet achteraan leuren in dit geval...

Volgens mij zeggen ze allemaal wrongfully inprisoned te zijn.

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 13:25

Klopt ja. Deze wordt echter ook geholpen door een associatie voor human rights enzo, dus dan is het al iets aannemelijker. Maakt het wel heftig, vind ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 13:31

Lijkt me al een stuk moeilijker in zo'n geval te schrijven met iemand.. Wat moet je nou geloven en lijkt me zo machteloos gevoel..

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 13:31

djuulsie schreef:
Was alles goed met em?

ja goed alles ging zn gangetje maar helaas is hij pas volgend jaar in Nederland
hij zij dat het noorse justitie er druk mee bezig zou zijn maar dat hij daar niet zo in geloofde :P

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 13:32

ja, zeker zeg... Nou ja, als hij idd falsly vast zit is het te hopen dat dat bewezen wordt. Zit hij ook op DR?

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 13:38

Die van mij bedoel je? Ja, Polunsky.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 13:43

Wow.. Allen had al gegexecuteerd moeten zijn, maar hij bekende/ betoog zijn spijt en zijn advocaat kon daarmee aantonen dat hij op het moment van de daad mentaal niet in orde was ofzo.. Hij was op dat moment high.. (drugs)

Allen: “I’m guilty of the crime, but I wasn’t in the right frame of mind,” Bridgers said. “I took a life, but I shouldn’t go pay for it with my life. It’s like them playing God. I just want people to understand I’m not a bad person. I’m no serial killer. I just made a mistake.”

Voor wie een klein stukje over hem wil lezen (zijn persoonlijkheid: http://www.deathrow-usa.com/allenwinslowbridges.htm )
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-11-13 13:51, in het totaal 1 keer bewerkt

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 13:44

Poe, inderdaad heftig! Maar wat gaan ze nu doen dan? Want hij heeft dus wel bekent.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 13:45

Meneer zit ook op DR door capital murder. Ik had ook niet echt een lieverdje verwacht hoor :D. Maar toch verbaasde mij even de koelbloedigheid ervan (als het allemaal waar is natuurlijk).

Toen ik zelf aan het zoeken was op WAP heb ik ook bewust nooit verder gegoogeld naar case files. Inderdaad omdat ik er met een open blik in wilde stappen. Ignorance is bliss :D

Oei heftig pimaude! Maar zit hij nu nog wel op DR dan?

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 13:46

Targaryen schreef:
Toen ik zelf aan het zoeken was op WAP heb ik ook bewust nooit verder gegoogeld naar case files. Inderdaad omdat ik er met een open blik in wilde stappen. Ignorance is bliss :D

Helemaal waar :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 13:52

jep, nog steeds deathrow! .. Ik voel een uitstapje polunsky aankomen als boktmeeting! :')

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 13:53

pimaude schreef:
Ik voel een uitstapje polunsky aankomen als boktmeeting! :')

_O- Weet niet of ze dat daar wel aankunnen...

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 13:59

Hahaha :D Die weten daar niet wat ze mee maken, al die paardenmeiden tegelijk... De hoevenkrabber verkoper van Isegrim gaat het dan druk krijgen!

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 14:00

pimaude schreef:
Ik voel een uitstapje polunsky aankomen als boktmeeting! :')

De 'mijne' zit niet op DR, maar wel in TDCJ, dus als jullie gaan, ga ik wel mee :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 14:05

haha! In onze mooie rokjes en hoge hakjes! :-) Over paarden praten.. hhmmm. :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 14:31

Post van noah *\o/* |(

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 14:43

Haha dan weten ze niet wat ze meemaken daar! 'Mijne' zit inderdaad ook in Polunsky.

Oeps, vanwaar de huilende smiley pimaude? :oo

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 15:21

mh, meeting ik ga mee!
Krijg het wel druk dan. 1 zit op DR ook Polunsky, twee in de staat MN en 1 in california. Bovendien gaat een vriend van me emigreren naar Chicago en een andere vriend een jaar in Albany wonen;-)

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 15:42

Wat een ontwikkelingen allemaal, leuk! Behalve dan de verdrietige smiley... Waarom?

De Polunsky meeting gaat aan mij voorbij, ik schrijf met iemand in Colorado :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 16:03

Het was een lange liefdesbrief..... Ik weet niet hoe en of ik terug moet schrijven! ;(