Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:12

Hahaha hopelijk was het dringend :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:45

Niet per se dringend, maar gelukkig ook niet iets waar ik mijn laptop voor nodig had :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:14

Ik moet iemand bellen en de voicemail inspreken. Maar eigenlijk met de mededeling dat diegene een andere professional moet bellen om te overleggen hoe het werk gedaan moet worden, omdat het vorige keer niet goed was. En ik weet gewoon niet hoe ik dat moet aanpakken/verwoorden...

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:46

MyWishMax schreef:
Ik moet iemand bellen en de voicemail inspreken. Maar eigenlijk met de mededeling dat diegene een andere professional moet bellen om te overleggen hoe het werk gedaan moet worden, omdat het vorige keer niet goed was. En ik weet gewoon niet hoe ik dat moet aanpakken/verwoorden...

Trok op niets. Dringend overleg met X nodig want dit kan zo niet.
Graag asap komen oplossen.

Maar dat is te bruut zeker? :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:50

MyWishMax schreef:

Eigenlijk gewoon precies zo als je het hier beschrijft :)

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:53

Ik moest bloedprikken voor medicatie controle,
Ik heb 2 en halve week geleden die afspraak al gemaakt want alles zat vol!
Ik heb de afspraak met mijn arts moeten verzetten.
Kom ik daar vanmiddag is er echt helemaal niemand!
Papieren ingeleverd en kon gelijk door..

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:33

Ze zouden vandaag de nieuwe id kaart van mijn vader komen afleveren (betaal je behoorlijk bedrag extra voor). Vader woont in verzorgingshuis, even naar gemeentehuis om id kaart daar op te halen is niet zo simpel. Dus ik had alles geregeld met verzorging dat ze hem zouden helpen met aannemen van de kaart.
Krijg ik van verzorging een mailtje dat ze niet geweest zijn. Als ik inlog via mijnafspraak, staat dat de bezorger om uur x op een bepaalde locatie was. Niet het adres van het verzorgingshuis/ niet het adres waar ze het dus zouden afleveren.

Nu weer nieuwe afspraak gemaakt, staat er ook nog dat ze het nog maar 1x proberen.... Niet eerlijk als ze zelf niet op het juiste adres staan!

Hopelijk is de bezorger volgende week wel in staat om een adres in te voeren in een navigatieprogramma en komt het goed.
Verzorging zal dus weer moeten klaar staan. Want ik kan op korte termijn geen middag vrij nemen en wil daar geen een hele middag zitten wachten op een bezorger.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:57

Er stak een briefje tussen de deur. Niet op de veranda tafel 1,5meter verder maar tussen de deur zodat we het sowieso zien.
"We zijn al DRIE KEER bij u geweest om te vragen of we xx evenement mogen organiseren op uw terrein"
Mega schreeuwerig. AL 3 KEER!!
Voorkant briefje gewoon het formulier om in te vullen en direct toestemming te geven. :=

Ik heb hun 1x gewoon gesproken, was in het voorjaar nog zelfs. Ik heb toen m'n pa zn nummer gegeven of gezegd wanneer terug te komen. Dus zij zijn of niet meer terug gekomen, hebben m'n pa niet meer gebeld dus eigen schuld of m'n pa heeft al nee gezegd.
Evenement wat heel de weilanden naar de klote helpt incl diepe banden sporen, modder en overal afval en sigaretten peuken.

Fijn dat jullie onze grond geschikt vinden maar betekent niet dat wij deze ellende willen voor een dagje gezelligheid? Doe niet zo paasei opdringerig. Idk dit schiet zo verkeerd :+ :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:00

Zo'n briefje is voor mij deur dicht :D.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:00

Little_Gift schreef:
MyWishMax schreef:

Trok op niets. Dringend overleg met X nodig want dit kan zo niet.
Graag asap komen oplossen.

Maar dat is te bruut zeker? :')

Ja helaas wel :')

Ineke, als ik het zo zeg is de kans aanwezig dat diegene het werk helemaal niet meer gaat doen en ik op zoek moet naar een ander. :+

Maar heb gebeld. Nu hopen dat het goed komt...

Asociaal briefje zev :=

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:01

De NS app. Ding is half in het Engels en half in het Nederlands. En ik zie geen mogelijkheid om de taal aan te passen. Best irritant.

Zo’n briefje zou bij mij ook in het verkeerde keelgat schieten. Zoek maar lekker een andere plek.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:04

Nyaleti schreef:
Er stak een briefje tussen de deur. Niet op de veranda tafel 1,5meter verder maar tussen de deur zodat we het sowieso zien.
"We zijn al DRIE KEER bij u geweest om te vragen of we xx evenement mogen organiseren op uw terrein"
Mega schreeuwerig. AL 3 KEER!!
Voorkant briefje gewoon het formulier om in te vullen en direct toestemming te geven. :=

Ik heb hun 1x gewoon gesproken, was in het voorjaar nog zelfs. Ik heb toen m'n pa zn nummer gegeven of gezegd wanneer terug te komen. Dus zij zijn of niet meer terug gekomen, hebben m'n pa niet meer gebeld dus eigen schuld of m'n pa heeft al nee gezegd.
Evenement wat heel de weilanden naar de klote helpt incl diepe banden sporen, modder en overal afval en sigaretten peuken.

Fijn dat jullie onze grond geschikt vinden maar betekent niet dat wij deze ellende willen voor een dagje gezelligheid? Doe niet zo paasei opdringerig. Idk dit schiet zo verkeerd :+ :=

Ze hebben al een nee gehad en dan zo'n briefje??
Die verwachten dan een ja?

_O-

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:05

Ik zit de persconferentie te kijken over het vermoorde meisje .. mijn haren staan recht overeind.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:09

paddington schreef:
Ik zit de persconferentie te kijken over het vermoorde meisje .. mijn haren staan recht overeind.

Ik wilde net gaan eten dus ik lees de samenvatting na de tijd wel. :o

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:14

Doodmoe zijn en al klokje rond geslapen.

Maar gisteren eigenlijk teveel gedaan. Maar wel blij mee. Zoals ik het eerst deed koste veel tijd, energie voor weinig opbrengst.

Nu is er flink opgeruimd met duidelijk effect. <3

Heb op het moment ook de een na de andere ontsteking die ineens er is.

En wil eigenlijk naar budget Food snacks halen, maar mag niet van mezelf. Gezien dat ook meer pijn geeft.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:16

Ik ben vandaag met paardrijden blijven zitten maar toen ik in de gang liep bleef ik haken in een gootje en viel. :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:18

Auw, hopelijk valt de pijn mee.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:25

Mijn spoor kwam in mijn voet. :+
Ik ben benieuwd hoe het er morgen uitziet.

kossehJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:32

Zonnehoed schreef:
kosseh schreef:
Ik erger mij even over m'n sociale kring.

Zou zo graag een groter sociaal netwerk willen hebben. Zodat ik ook wat leuks kan doen met iemand anders, zonder dat lang van de voren te plannen.

Nu dus maar m'n huis schoon maken en bedenken wat ik dit weekend in m'n eentje ga doen.

Herkenbaar, zeker sinds ik ben verhuisd is mijn kring heel wat kleiner geworden. Ik werk dan wel in Amsterdam maar ik woon tegenwoordig ver weg van alles en iedereen. En met mensen die je leert kennen moet het ook maar net klikken. Daarbij vind ik het als volwassene gewoon lastiger om mensen te ontmoeten.

Hopelijk heb je alsnog een fijn weekend! :knuffel:

Hopelijk heb jij ook een fijn weekend!

Werk ook in Amsterdam. Blijven wonen in de plaats waar ik ben opgegroeid.
Helaas is m'n beste vriendin naar het buitenland verhuisd en een paar andere vriendinnen naar ander deel van NL (2-2,5 uur enkele reis) voor werk en relaties.
Mensen ontmoeten blijft lastig, maar ook de stap maken om buiten waar je ze ontmoet af te spreken. Zo spreek ik op stal genoeg mensen, buitenrij maatjes enzo. Zie die alleen nooit buiten stal, wat opzich wel heel gezellig zou zijn.

Vandaag er iedergeval wat van gemaakt :D. Nieuwe planten voor op het balkon gekocht, helemaal blij mee. Ook nog een plant voor in m'n slaapkamer gekocht.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:30

Wat let je om op stal of tijdens een buitenrit te vragen of diegene het leuk zou vinden om buiten de paarden om eens naar de bioscoop ofzo ( noem maar wat ) te gaan?

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:16

Kat (1 van de 4) zeurt dat haar nieuwe brokjes niet zo lekker zijn.

"Ja, sorry Mia. Ik wil ook wel elke dag Chinees, McDonalds, kapsalon, spare ribs, maar moet ook gewoon gezond eten. Je kan niet altijd snacken."

Die beledigde miauw, :') deed me bijna in mn broek plassen.

Niet mijn ergenis dus, maar die van de kat.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:28

Haha die kat, herkenbaar :')

Ik ben echt al de hele dag moe. Heb uit ellende de paarden maar vroeg gevoerd, en ben maar alvast op bed gaan liggen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:38

Volgens mij had ik hier eerder ook al over geklaagd...nog steeds geen lesrooster :+ heel officieel starten de lessen komende maandag :')

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:01

De kat die een hapt neemt uit mijn augurkenplant >;)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 21:02

Net ingelezen over hoe je een nieuwe kitten introduceert en krijg helemaal koudwatervrees :') waarom begin ik hieraan?

Nouja, morgen eerst maar kennis maken..