Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Ik moet iemand bellen en de voicemail inspreken. Maar eigenlijk met de mededeling dat diegene een andere professional moet bellen om te overleggen hoe het werk gedaan moet worden, omdat het vorige keer niet goed was. En ik weet gewoon niet hoe ik dat moet aanpakken/verwoorden...
MyWishMax schreef:Ik moet iemand bellen en de voicemail inspreken. Maar eigenlijk met de mededeling dat diegene een andere professional moet bellen om te overleggen hoe het werk gedaan moet worden, omdat het vorige keer niet goed was. En ik weet gewoon niet hoe ik dat moet aanpakken/verwoorden...
Little_Gift schreef:MyWishMax schreef:Ik moet iemand bellen en de voicemail inspreken. Maar eigenlijk met de mededeling dat diegene een andere professional moet bellen om te overleggen hoe het werk gedaan moet worden, omdat het vorige keer niet goed was. En ik weet gewoon niet hoe ik dat moet aanpakken/verwoorden...
Trok op niets. Dringend overleg met X nodig want dit kan zo niet.
Graag asap komen oplossen.
Maar dat is te bruut zeker?
Nyaleti schreef:Er stak een briefje tussen de deur. Niet op de veranda tafel 1,5meter verder maar tussen de deur zodat we het sowieso zien.
"We zijn al DRIE KEER bij u geweest om te vragen of we xx evenement mogen organiseren op uw terrein"
Mega schreeuwerig. AL 3 KEER!!
Voorkant briefje gewoon het formulier om in te vullen en direct toestemming te geven.
Ik heb hun 1x gewoon gesproken, was in het voorjaar nog zelfs. Ik heb toen m'n pa zn nummer gegeven of gezegd wanneer terug te komen. Dus zij zijn of niet meer terug gekomen, hebben m'n pa niet meer gebeld dus eigen schuld of m'n pa heeft al nee gezegd.
Evenement wat heel de weilanden naar de klote helpt incl diepe banden sporen, modder en overal afval en sigaretten peuken.
Fijn dat jullie onze grond geschikt vinden maar betekent niet dat wij deze ellende willen voor een dagje gezelligheid? Doe niet zo paasei opdringerig. Idk dit schiet zo verkeerd![]()
Zonnehoed schreef:kosseh schreef:Ik erger mij even over m'n sociale kring.
Zou zo graag een groter sociaal netwerk willen hebben. Zodat ik ook wat leuks kan doen met iemand anders, zonder dat lang van de voren te plannen.
Nu dus maar m'n huis schoon maken en bedenken wat ik dit weekend in m'n eentje ga doen.
Herkenbaar, zeker sinds ik ben verhuisd is mijn kring heel wat kleiner geworden. Ik werk dan wel in Amsterdam maar ik woon tegenwoordig ver weg van alles en iedereen. En met mensen die je leert kennen moet het ook maar net klikken. Daarbij vind ik het als volwassene gewoon lastiger om mensen te ontmoeten.
Hopelijk heb je alsnog een fijn weekend!