Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Karlijn schreef:noviceh schreef:Dat is superstom Karlijn, welke plakkers zijn dit?
Het zijn deze, volgens mij gewone SEH plakkers.
[ Afbeelding ]
prompter schreef:Jolliegirl schreef:Het is toch ook schiphol airport en zestienhoven airport..
Maastricht airport.
Ik snap het wel
Maar meestal zeg ik " huppeldepup naar schiphol brengen"
Nee nee nee, het is Vliegveld Zestienhoven. Aan dat modieuze "Rotterdam The Hague Airport" dat op de borden staat doen we hier niet
rien10 schreef:LinkedIn is zo vreselijk stom geworden. Al die berichten van mensen die brood bakken om zen te worden, die een ziekte hebben overwonnen (wat heel fijn is uiteraard), die hun politieke voorkeur ventileren, ga naar Facbook en spuit daar je gedoe. LinkedIn is een zakelijk platform, je weet wel, business, zaken, handel, dienstverlening. Geen "ik ben dankbaar dat ik leef" platform. Ga Weg!
rien10 schreef:Foto's van je overleden kind... ik snap dat niet. Niet op LI niet of FB of Insta, nergens. Waarom, waarom?
En dan "onherkenbaar" alleen een voetje of een hand. Doe het dan niet, als je het niet herkenbaar wilt.
verootjoo schreef:rien10 schreef:Foto's van je overleden kind... ik snap dat niet. Niet op LI niet of FB of Insta, nergens. Waarom, waarom?
En dan "onherkenbaar" alleen een voetje of een hand. Doe het dan niet, als je het niet herkenbaar wilt.
Omdat je enorm trots bent op je kind, ook al is het overleden?
Zeker als het om een stilgeboorte gaat, snap ik het heel goed.
Je bent een trotse ouder geworden, alleen geen kind om voor te zorgen. Maar ook dan wil je je kind overal laten zien.
Idem eigenlijk als je kind wel leeft na de geboorte.