Je raad het al glas ging kapot overal foundation in de badkamer en stukjes glas

Gelukkig moet de badkamer nog vernieuwd worden maar dat rotspul zit nu overal
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Loop nu alweer vast op een onderdeel van mijn verslag. Een gedeelte van de leeruitkomst is "vervolgacties opstellen met de opdrachtgever" en dat hebben we afgelopen donderdag met een evaluatiesessie gedaan maar dat is nergens gedocumenteerd. Hoe moet ik daar nou bewijslast voor aanleveren.
Onze docent zat erbij dus hij weet dat het gebeurd is maar ik krijg helemaal error ervan dat het niet gedocumenteerd is.
Dat ik nog steeds pissig ben op mijn vriend helpt ook niet.
_San87_ schreef:xPabloBokt schreef:Loop nu alweer vast op een onderdeel van mijn verslag. Een gedeelte van de leeruitkomst is "vervolgacties opstellen met de opdrachtgever" en dat hebben we afgelopen donderdag met een evaluatiesessie gedaan maar dat is nergens gedocumenteerd. Hoe moet ik daar nou bewijslast voor aanleveren.
Onze docent zat erbij dus hij weet dat het gebeurd is maar ik krijg helemaal error ervan dat het niet gedocumenteerd is.
Dat ik nog steeds pissig ben op mijn vriend helpt ook niet.
Evaluatiesessie achteraf notuleren en door de aanwezigen laten ondertekenen/bevestigen?
Roosch schreef:Aaargh ik had mezelf een massage cadeau gedaan omdat ik vreselijke nekpijn had. Ik in de kou erheen gefietst sta ik voor een dichte deur.
Heb er vaker een massage gehad en de communicatie en alles eromheen is zwaar poedersuiker maar die massages maken altijd alles goed.
Ben er alleen nu helemaal klaar mee, nog steeds last van m'n nek en voor de kat z'n kloten naar de stad gefietst. Via PayPal m'n geld teruggevraagd en nu voor morgen ergens anders een massage boeken.
Aaargh.![]()