Show je Vinted koopjes!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-24 08:55

Die Ruitbroek past precies. Die jeans over 2 jaar gok ik :))
Valt echt bizar lang.
Maar is ook door bouw van mijn dochter. Ze heeft qua lengte echt een maat 7 of 8 nodig (hoop merken hebben geen 7). Maar ze is zo smal dat alles los zit en nog langer valt. Maar een 6 is echt hoogwater.
En dan heeft ze een lang dun bovenlijf met lange armen waardoor bijna alle truien al naar maat 10 gaan :+

Dat is een prachtige trui Annemiek! En wat je zegt die gaatjes maak je zo. En dan ideaal voor lekker thuis.
Ik heb nu ook die trui die gister binnenkwam aan. Gisteren buiten gelegen (sneeuw er over :+ ) en voor de haard gehangen daarna. Even ontpilt. En hij is prima voor zo een rondje paard. En veel warmer dan een fleecetrui

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 11:35

Annemiek, ik zou willen dat ik dat zelfvertrouwen en skills had.

Ik heb nu een ontpiller besteld. Dat zal ook al helpen met upgraden tweedehands wol.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 11:57

Nieuwe schoenen voor jongste zoon.
Hij wilde perse deze en ik kon ze nergens vinden in maat 40.
30 euro, dus prima prijs.

Afbeelding

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 11:58

foxy80 schreef:

Ik heb nu een ontpiller besteld. Dat zal ook al helpen met upgraden tweedehands wol.

Gaten stoppen is echt heel goed te doen met een Youtube filmpje erbij :j Ik ben alleen nog aan het wachten op mijn extra kleine haaknaalden voor heel fijne stofjes.

Ontpiller is ook super fijn :j Ik kwam er laatst bij de Action eentje tegen voor €3. En dat werkt al behoorlijk goed voor dat geld!

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 11:59

foxy80 schreef:

Ik heb al jaren een steamery. Werkt echt perfect! Heel blij mee.

Ik zal zo ook eens wat wolletjes in de sneeuw leggen. Eentje droeg ik tijdens een etentje bij de wok, die stinkt nog iets, bah.. |(

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 12:21

8nnemiek schreef:
foxy80 schreef:

Gaten stoppen is echt heel goed te doen met een Youtube filmpje erbij :j Ik ben alleen nog aan het wachten op mijn extra kleine haaknaalden voor heel fijne stofjes.

Ontpiller is ook super fijn :j Ik kwam er laatst bij de Action eentje tegen voor €3. En dat werkt al behoorlijk goed voor dat geld!

Die had ik ook gekocht en gebruikt bij een wollen trui, wel andere batterijen moeten gebruiken zodat het de pillen makkelijker weg haalde maar voor wollen truien op vinted vind ik het ideaal.

Hier nu minder op Vinted aan het kopen en meer aan het verkopen. Gisteren kinderkleding uitgezocht en erop gezet. Ruimt weer mooi op voor het voorjaar.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-24 12:29

Ik ga richting voorjaar ook veel kunnen opruimen gok ik van de jongste. Gelukkig kan meeste altijd wel door.
Maar merk wel dat dingen die voor de oudste zijn gekocht toch niet helemaal passen bij de andere 2. En dat blijft hangen. Misschien dat ook maar gaan uitzoeken en op Vinted zetten.

Als je geen ontpiller hebt kan je ook evt een scheermesje pakken. Heel voorzichtig, maar werkt prima.

Net een super toffe burberry trui binnen gekregen. Dacht dat hij heel klein zou vallen. En verkoopfotos waren erg stom. Maar hij valt heel mooi en is echt tof!
De gouden puntjes zijn wat kaal aan de bovenkant, maar dat gebeurd toch direct na paar keer wassen weet ik uit ervaring.
Afbeelding
Dit is wel echt burberry zoals ik het echt tof vindt voor die kinderen. Klassiek, maar toch dat grapje/speels.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 16:35

Heel mooie sweater Lautje! Dat vind ik een hele toffe, ook voor een jongen.

C_arola, loopt dat wat? Ik moet nog aan mijn berg beginnen. Ik berg altijd alles mooi gewassen op, maar dat online zetten moet nu toch maar eens. Wat ik erop gezet heb van volwassenen (schoenen en kleding) loopt niet, ondanks lage prijs.

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 18:01

Leuke aankopen komen er weer voorbij. Ik ben ook weer actiever op Vinted. Heb deze jurk van travel stof van Nikkie gescoord voor 22 euro. Afbeelding

Marlou91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 18:16

_lautje_ schreef:
Die Ruitbroek past precies. Die jeans over 2 jaar gok ik :))
Valt echt bizar lang.
Maar is ook door bouw van mijn dochter. Ze heeft qua lengte echt een maat 7 of 8 nodig (hoop merken hebben geen 7). Maar ze is zo smal dat alles los zit en nog langer valt. Maar een 6 is echt hoogwater.
En dan heeft ze een lang dun bovenlijf met lange armen waardoor bijna alle truien al naar maat 10 gaan :+

Dat is een prachtige trui Annemiek! En wat je zegt die gaatjes maak je zo. En dan ideaal voor lekker thuis.
Ik heb nu ook die trui die gister binnenkwam aan. Gisteren buiten gelegen (sneeuw er over :+ ) en voor de haard gehangen daarna. Even ontpilt. En hij is prima voor zo een rondje paard. En veel warmer dan een fleecetrui

Leuke koopjes!
Dat jurkje is inderdaad prachtig.

Ik heb hier ook last van bij mijn dochter en hoor dit zo vaak bij (vooral) meisjes mama’s. Of te wijd bij de taille en lengte goed, of taille goed en hoogwater idd. Jeans van Hema hoef ik bijv echt niet te kopen, je weet niet wat je ziet.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 18:41

De jeans van de Hema zitten bij mijn zoon ook vreselijk los en hij is niet eens smal van bouw. De truien draagt hij wel graag. Jeans die smaller vallen zijn zeeman en wibra hier. En vingino en name it sommige modellen. Maar aangezien hij de knieën zo stuk heeft koop ik amper dure broeken. Via vinted vind ik toch lastiger met broeken, heb ik voor mezelf ook.

Die burberry trui is echt super! Zoiets in 128/134 voor een jongen zou ik ook wel willen. Ik zal eens kijken vanavond :D

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 19:13

Wat een leuke jurk :j

foxy80 schreef:
Heel mooie sweater Lautje! Dat vind ik een hele toffe, ook voor een jongen.

C_arola, loopt dat wat? Ik moet nog aan mijn berg beginnen. Ik berg altijd alles mooi gewassen op, maar dat online zetten moet nu toch maar eens. Wat ik erop gezet heb van volwassenen (schoenen en kleding) loopt niet, ondanks lage prijs.

Ik heb gisteren merk kleding erop gezet voor weinig maar dat loopt nog niet hard jammer genoeg. 1 pakket daarvan vanmorgen weggebracht. Mocht ik het niet verkocht krijgen dan geef ik het aan anderen.

Voor mijn dochter koop ik Nono, die valt vaak smal, ze draagt weinig spijkerbroeken, vindt net als haar moeder de stof niet fijn dus wij dragen travelstof of de fijne stofjes van Nono.
Vingino en Retour broeken slim fit of extra slim fit spijkerbroeken koop ik voor mijn zoon. Die is ook lang en heel smal. Deze koop ik in de sale, op Vinted verkoop ik ze weer.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 19:28

Stille meelezer hier met een vraag :D Ik heb sinds aantal weken dat wanneer ik op de knop “kopen” klik doorgeleid wordt naar het berichtenscherm van die verkoper. Voorheen kwam ik in een ander scherm waardoor ik door kon met kopen (en ook de verzendkosten kon zien). Heb de app al opnieuw geinstalleerd, alle instellingen gecheckt, gegoogeld, helpfunctie maar niets kunnen vinden -O- Iemand dit ook eens gehad en een oplossing weet?

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 21:24

Leuk die jurk van Nikkie!

Marrit13 schreef:
Stille meelezer hier met een vraag :D Ik heb sinds aantal weken dat wanneer ik op de knop “kopen” klik doorgeleid wordt naar het berichtenscherm van die verkoper. Voorheen kwam ik in een ander scherm waardoor ik door kon met kopen (en ook de verzendkosten kon zien). Heb de app al opnieuw geinstalleerd, alle instellingen gecheckt, gegoogeld, helpfunctie maar niets kunnen vinden -O- Iemand dit ook eens gehad en een oplossing weet?

Nee nog nooit gehad.
Zou wel eens goed zijn :+
Heb van het weekend de voorraad kleding in volgende maat doorgespit en ze heeft echt niks meer nodig. En net nu komen er natuurlijk net die 2 leuke truien voorbij van de wishlist.. :+
Heb wel 6 pakketjes weggebracht en ruim €150 tegoed in het vooruitzicht O:)

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 21:37

Mooi die jurk van Nikkie! Die Burberry trui vind ik wel stoer ook. Ik heb vanmiddag en vrijdag ook weer het een en ander opgehaald.

Een echte penny trui zoals ik hem vroeger zelf ook wel had willen hebben van Stella McCartney voor 6 euro.

Afbeelding

Een zoet jurkje van Ralph Lauren. Ik vind vooral die knoopjes aan de achterkant geweldig. Deze was 18 euro. Ik heb er ook een lichtblauw vestje van Tartine et Chocolat bij uitgezocht, maar die moet nog binnenkomen.

Afbeelding

Afbeelding

Een lekker flodder jurkje van Mini Rodini voor 7 euro. Zit een klein onopvallend vlekje op maar verder helemaal prima en ook gewoon lekker voor buiten op de warme dagen.

Afbeelding

Een hondentrui waarbij ik getipt was door Ethelate voor 12,50. Kind vindt het hondje helemaal geinig.

Afbeelding

Nog een schattige beer voor volgend jaar winter voor 20 euro.

Afbeelding

En nog een lekker dik en comfy berenjurkje voor volgende winter die er nog als nieuw uitziet.

Afbeelding

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 21:39

Och die paardentrui, geweldig! <3

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 21:43

Stille meelezer hier .
Ik verkoop sinds kort wat via vinted, en nu wil ik inloggen en vraagt vinted op mijn telefoonnummer.

We sturen een bevestigingsbericht of we bellen je om te bevestigen dat dit jouw nummer is.

Is dit gewoon betrouwbaar ?

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 21:51

Ethelate schreef:
Leuk die jurk van Nikkie!

Marrit13 schreef:

Nee nog nooit gehad.
Zou wel eens goed zijn :+
Heb van het weekend de voorraad kleding in volgende maat doorgespit en ze heeft echt niks meer nodig. En net nu komen er natuurlijk net die 2 leuke truien voorbij van de wishlist.. :+
Heb wel 6 pakketjes weggebracht en ruim €150 tegoed in het vooruitzicht O:)

Doe je er in iig één :D

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 22:43

Hebben jullie ook dat als je iets op vinted bekijkt en weer terug wilt gaan je weer helemaal aan t begin vd pagina komt ipv bij het product wat je bekeek in de rij?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 22:52

Die Stella McCartney trui <3. Die wil ik ook wel :D.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 23:00

Hebben jullie ook betalingsproblemen? Wanneer ik wil betalen gaat hij niet naar mijn bankomgeving maar blijft maar laden. Heel de avond al.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 23:12

miepmiep91 schreef:
Stille meelezer hier .
Ik verkoop sinds kort wat via vinted, en nu wil ik inloggen en vraagt vinted op mijn telefoonnummer.

We sturen een bevestigingsbericht of we bellen je om te bevestigen dat dit jouw nummer is.

Is dit gewoon betrouwbaar ?

Ja :j

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 07:44

Marrit13 schreef:

Ik heb dat een paar keer gehad met buitenlandse verkopers. Volgens mij ligt dat aan de verzendopties die zij hebben ingesteld. Het heeft nooit tot een verkoop geleid bij mij daardoor. De verkoper wist ook niet waaraan dat lag.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 08:29

girlyggirl schreef:
Hebben jullie ook dat als je iets op vinted bekijkt en weer terug wilt gaan je weer helemaal aan t begin vd pagina komt ipv bij het product wat je bekeek in de rij?

Ja maar alleen aan het begin, zodra ik verder naar onder kolm gebeurt het niet

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 09:03

Olympia96 schreef:
Marrit13 schreef:

Ik heb dat een paar keer gehad met buitenlandse verkopers. Volgens mij ligt dat aan de verzendopties die zij hebben ingesteld. Het heeft nooit tot een verkoop geleid bij mij daardoor. De verkoper wist ook niet waaraan dat lag.

Hmm ja zou kunnen! Heb het alleen ook al eens bij NL verkopers gehad, zal er eens op letten. Nou ja op zich is het beter voor de portemonnee maar wel irritant :')