paasei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BeFunny

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 17:43

Vandaag wisselend. Het lijkt goed te doen maar als je buiten iets doet dan heb je het binnen een minuut bloedheet en als je klaar bent de werkzaamheid en even gaat zitten komt het zweet gelijk overal uit. Nou ben ik sinds gister avond ineens verkouden en keelpijn en zelfs wat spierpijn dus meer dan een verkoudheid je denk ik en heb ik paracetamol op al 2 keer vandaag ingenomen dus doe het rustigjes aan. Gister overdag vind ik het met meer zon wel beter uit te houden.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 17:49

Het is nu buiten lekkerder dan binnen dus ik heb gelijk de ramen opengezet. Buiten 22 met een windje en binnen 27. :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 18:03

Ik ben zo blij dat de hitte maar twee dagen lijkt aan te houden. Al vind ik het nog twee dagen teveel :') Maar zo kan alles voor en na die tijd tenminste even op temperatuur komen.

Nog zeven weken en dan verruimen we dit hete appartement voor een groot koeler huis en ik kan niet wachten :):)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 18:04

Ik las het, fijn dat je kan verhuizen. :D

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 18:07

Gefeliciteerd Berdien met je nieuwe huis.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 18:32

Wat fijn Berdien! Gefeliciteerd! Daar zul je vast naar uitkijken :)

Vanmorgen was het hier heerlijk buiten, 20 graden en een klein briesje. Even snel op en neer naar de apotheek gewandeld want ik had een goede dag. Maar inmiddels is het 25 graden buiten, windstil en vrij benauwd al.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 18:48

BeFunny schreef:
Vandaag wisselend. Het lijkt goed te doen maar als je buiten iets doet dan heb je het binnen een minuut bloedheet en als je klaar bent de werkzaamheid en even gaat zitten komt het zweet gelijk overal uit. Nou ben ik sinds gister avond ineens verkouden en keelpijn en zelfs wat spierpijn dus meer dan een verkoudheid je denk ik en heb ik paracetamol op al 2 keer vandaag ingenomen dus doe het rustigjes aan. Gister overdag vind ik het met meer zon wel beter uit te houden.

Oh oh.. beterschap, ben ook nog aan het uitzieken van een verschrikkelijk rot virus wat zo begon. :knuffel:

Ik vond het vandaag redelijk goed te doen qua temperatuur.

Als ik lees dat het weer in andere landen dragelijker is dan krijg ik toch weer een soort emigratie neiging. ;)

Overigens even iets positiefs, zaterdag is de Zonnewende. Wat betekent dat de dagen daarna weer korter worden..en hoe korter de dag..hoe minder de zon kan schijnen. :o

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 19:23

Denk dat ik dit weekend maar in m’n nakie in mn appartement moet zitten :+

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 19:59

Elisa2 schreef:
Overigens even iets positiefs, zaterdag is de Zonnewende. Wat betekent dat de dagen daarna weer korter worden..en hoe korter de dag..hoe minder de zon kan schijnen. :o

Eh, bij langer wordende dagen (na 21 dec.) is het gezegde als de dagen lengen gaat de winter strengen. Ik weet niet of er een kortere dagen = meer warmte gezegde is, maar het is wel de praktijk.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 20:07

Na 21 juni zitten we weer aan de goede kant van het jaar :D Ik vind het heerlijk als het na de winter weer langer licht is buiten maar ik ben er wel weer klaar mee, ik wil weer in het donker aan de piepers met peen en ui zitten :o

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 21:39

Ik vind het altijd fijn als het rond half 9 donker wordt. Dan is er 's avonds even uitgaan wat leuker.

Ik ben ook al een dag en nacht of 4 aan het hoesten. Niks aan.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 22:43

Beterschap meiden!

Onze binnenstad is zo ontzettend gezellig als het donker is. Overal lichtjes en fijne terrasjes.
Ik vind het ook heel fijn om in het donker door ons park te wandelen. Je kunt soms drie kwartier lopen zonder een mens tegen te komen. Mijn man en ik proberen zo vaak als mijn lichaam het toelaat te wandelen.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:18

Oh jaloers! Ik ga hier in het donker echt niet de stad in, en al helemaal het park niet. Als je het nieuws bekijkt is dat ook terecht. :')

Ik vond dinsdag en woensdag echt schijt weer. Wat benauwd zeg, bah. Gisteren was goed te doen, hopelijk vandaag ook. Gun mij nog 1 goed dagje voor het ellendige weekend aub. :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:38

Ik zou in onze stad ook echt niet ieder park in gaan als het donker is maar ons park ligt erg goed verstopt en als je niet weet dat het er is, valt het totaal niet op dat er zo'n groot park ligt. Dus vrijwel iedereen die er komt zijn bekenden uit de buurt. Ik zou hier zelfs alleen wel durven wandelen in het donker, was het niet voor het feit dat ik na 50 meter plat op mijn b*k ga en niet meer kan opstaan en blijf liggen tot de volgende toevallige voorbijganger me opraapt. :')

Ik vind het tot nu toe een geslaagde dag, mooi zonnig, klein fris windje en 17 graden. Maar goed, het is ook net half 9, ik ben bang dat mijn humeur rond 14:00 heel anders is haha
Straks eerst maar even een ochtendje schilderles in een lekker fris atelier, da's echt altijd even fijn afkoelen in de zomermaanden.

Eik

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:48

Ik zou hier niet durven wandelen in een park in het donker. Dan kom ik er niet ongeschonden weer uit helaas.

Ik ben vandaag nog niet buiten geweest. Eerst maar een poging doen tot wakker worden na een prachtig feest en dansen tot mn voeten niet meer konden. :')

Maar ik moet nog wel boodschappen doen, dus ik zal wel naar buiten moeten.

Paellapan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:12

Hier ook een meelezers.

De warmte in Spanje is echt anders. Ik woon in het binnenland van zuid Spanje. Het is hier al weken rond de 30 graden. Dat voelt heel anders dan de Nederlandse warmte.

In Nederland doe ik met 24 graden al niks meer en zweet ik mij rot. Hier is de warmte verl droger. Geen gezweet en veel beter uit te houden. Ook met 35 graden ben ik nog actief.

Komende week gaat de temperatuur naar 36 graden, dan kom ik overdag niet buiten. Dat hoeft ook niet want ik werk thuis. Veel water drinken, ventilator aan en na werk naar het zwembad bevalt prima.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:33

Hoe warm is het bij jullie?
Kan iemand mij adopteren die een airco heeft?
Ben zindelijk. En kan zelfs stofzuigen.

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:41

Ik kan je niet helpen, het is bij mij binnen ook 26.5 minimaal. :+
Je bent welkom hier op kantoor, hier is het koel. :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:43

Ja hoor Selina, kom maar. :D Ik heb nog geen airco aan maar het is 22 graden. Buiten is het echt niet lekker. Ik ben van atelier naar auto "gerend" (op mijn manier dan hè, een naaktslak haalt me in) en van auto naar huis. En de auto op standje vrieskist.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:50

Haha Selina..arme jij.

Hier is het beneden nu 21 graden en vanmorgen vond ik het nog prima uit te houden buiten, lekker fris windje.

Die warmte in Spanje klinkt dan wel ineens een stuk beter, maar 36 graden klinkt voor mij wel als: The gates to Hell. :+

Oh Tamary, ik hoop niet dat dat het geval gaat zijn maar er komen vast nog wel wat warme dagen aan inderdaad.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:20

Airco staat op 24 graden bij mij.

Maar je bent welkom.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:25

Oh ik heb medelijden met mijn zoontje, die is op polderklas en die kinderen moeten nu 15 km terug naar school fietsen. Ga hem zo ophalen met auto met airco, ik schat dat kind bij thuiskomst geen teen meer buiten wil zetten.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:52

Ik kan pas sinds kort niet goed tegen warmte, laatste 2 zomers oid maar iemand zei vandaag tegen mij dat het kan komen door de pre-overgang :+ dat je hormonen rond je 40e al veranderen enzo.

Iemand daar ervaring mee?

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:42

verootjoo schreef:
Ik kan pas sinds kort niet goed tegen warmte, laatste 2 zomers oid maar iemand zei vandaag tegen mij dat het kan komen door de pre-overgang :+ dat je hormonen rond je 40e al veranderen enzo.

Iemand daar ervaring mee?

Yep, ik heb dat ook sinds een jaar of twee (ben 44). Ik heb het supersnel warm.