Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 12:49

Vannacht ingebroken in onze bedrijfsunit, en die van een aantal buren daar -:(-

Mijn vriend belde eind van de ochtend ineens dus ik schrok me al kapot, die is met vrienden een weekend met de motor weg en was op dat moment ergens in Duitsland.

Ik er snel naartoe gereden met
visioenen van gebroken terraria en loslopende vogelspinnen, maar gelukkig hebben ze alles met rust gelaten, alleen de deur heeft schade. Enkele buren hadden minder geluk -O-

Waarom blijven mensen niet gewoon met hun poten van andermans spullen af, gatverdamme _-:( _-:(

purny

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 12:54

Zus stuurde mij een mail dat haar telefoon kapot was en dat ik haar kon sms'en. Maar met de huidige ontwikkelingen op oplichtingspraktijken stuurde ik haar een mailtje of het wel klopte omdat ik het een vaag mailtje vond. Ik bedoel telefoon kapot maar wel sms'jes kunnen ontvangen.
Krijg ik vervolgens een vrij beledigd antwoord terug. Met als afzender de enige echte....

Dat mens spoort met de dag minder

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 12:56

Overburen met zo'n metalen overdrukrooster... Ik hoor het door m'n headset heen en probeer te leren..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 13:33

xPabloBokt schreef:
Tijd geleden met mijn stagecoach van school gezeten over mijn opdrachten die ik nog naast mijn onderzoek moet doen en ik kan werkelijk nérgens de aantekeningen van dat gesprek vinden. Dat was mijn leidraad hoe ik de opdrachten moet aanpakken en ik weet niet meer waar ik het heb opgeslagen, hoe het document heet waar het in staat of wat dan ook -O-

Edit: gevonden *\o/* was op de verkeerde plek aan het zoeken :')
Ik had even een andere Stagecoach in gedachten en snapte er al geen iota van. _O-

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 14:42

Maandag avond met de hond naar dierenarts geweest, met een allergische reactie. Toen 2 prikjes gehad en het leek beter te gaan maar nu lijkt ze benauwd, (spuugt soms slijm uit) dus straks weer naar de dierenarts. ;(

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 14:49

Mensen die én geen handdoek meenemen én niet even schoonmaken in de sportschool. Fijn, al die natte plekken op bankjes en apparaten waar ze met hun zweetanus hebben gezeten. :r

Wat sneu voor je hond TessaxQuincy, hopelijk weet de dierenarts raad en gaat het snel beter. :(:)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-23 15:03

Moe, geen focus en ik wil eigenlijk gewoon naar huis want ik krijg niks uit mijn handen.

Sterkte met je hond TessaxQuincy

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 15:39

Iemand die ik ken die zoooo dramatisch is.
Hij gaat de hotelschool MBO doen "Werkkleding is 4k" :+
Zijn hele opleiding bij elkaar is nog niet eens 4k..

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 16:07

Ik weet niet wat de verplichting tegenwoordig is maar vroeger was het verplicht om via school 2 volledige kokstenues, koksschoenen en een messenset te kopen en nog twee complete nette pakken. En dan moest je zelf nog voor nette schoenen zorgen. Was wel op het HBO maar volgens mij is het op het MBO niet anders. Het is natuurlijk lang geen 4K maar het is ook niet niks.
Als ik hem was zou ik proberen de meeste spullen tweedehands te kopen want ondanks dat het verplicht is gebruik je ze maar weinig. Desnoods kan hij even wachten met de aanschaf tot hij weet wanneer hij praktijkmodules heeft, er zijn toch altijd veel stoppers in het eerste kwartaal.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 16:23

4K is wel beetje overdreven..
Maar een tenue de ville, koks kleren en messen waren behoorlijk prijzig wel hoor.
Toen ik op de Rooi Pannen zat moest ik alles 1x aanschaffen, 2 pakken is ook wel weer veel van het goede :+

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 16:34

4,7 voor mijn allerlaatste tentamen van mijn opleiding |( |( |(

Ik dacht écht dat ik m gehaald had en mijn gevoel zit echt nagenoeg altijd juist.

En ik was zo opgelucht dinsdag dat ik eindelijk vakantie had. Ik wil t niet weer oppakken |(

Gelukkig over anderhalve week alweer herkansing, maar als ik m dan niet haal moet ik een heel jaar wachten.

Volgend jaar daarnaast alleen nog scriptie schrijven, dus echt de laatste loodjes.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 17:27

Dat mijn oom nu dus een bloeddruk van over de 190 heeft. En weigert nog steeds medicatie. Ze zijn nu toch ook aan het testen voor Alzheimer.

Vroeg mijn moeder over hoe zei er over denk dat hij dood wil. Nee dat is het niet hoor. Nou ik vrees wel dat hij dood wil.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 17:28

Het is een beetje onsamenhangend geschreven, je denkt dat je oom dood zou willen?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 17:28

TessaxQuincy schreef:
Maandag avond met de hond naar dierenarts geweest, met een allergische reactie. Toen 2 prikjes gehad en het leek beter te gaan maar nu lijkt ze benauwd, (spuugt soms slijm uit) dus straks weer naar de dierenarts. ;(

Succes straks, hopelijk valt het mee!

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 17:31

TessaxQuincy schreef:

dankjewel iedereen nog! :)

Ze hebben bloedgeprikt want ze was wat gevoelig bij haar buik/baarmoeder. Maar alle waardes waren goed. Dus waarschijnlijk toch wat verkeerds gegeten waardoor die allergische reactie was en haar darmen zijn nu dan wat van slag. Nu ontstekingsremmers gekregen en verder afwachten!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 17:35

Urbanus schreef:
Het is een beetje onsamenhangend geschreven, je denkt dat je oom dood zou willen?

Ja.

Ik heb hoofdpijn. -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 17:55

Waarom zijn reclames voor kattenvoeding altijd zo achterlijk :').

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 18:21

Aan alle fruitvliegen in dit huis. Ik kan je vertellen, het wordt vast en zeker een plaag |(

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 18:39

Moe

Stomme hormonen

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 18:43

Rawr schreef:
Ik weet niet wat de verplichting tegenwoordig is maar vroeger was het verplicht om via school 2 volledige kokstenues, koksschoenen en een messenset te kopen en nog twee complete nette pakken. En dan moest je zelf nog voor nette schoenen zorgen. Was wel op het HBO maar volgens mij is het op het MBO niet anders. Het is natuurlijk lang geen 4K maar het is ook niet niks.
Als ik hem was zou ik proberen de meeste spullen tweedehands te kopen want ondanks dat het verplicht is gebruik je ze maar weinig. Desnoods kan hij even wachten met de aanschaf tot hij weet wanneer hij praktijkmodules heeft, er zijn toch altijd veel stoppers in het eerste kwartaal.

Ik begrijp dat het allemaal niet goedkoop is hoor maar 4k voor alleen werkkleding is natuurlijk te zot voor woorden.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 19:08

Ik heb van alles besteld en ik besef mij in eens dat mijn man volgende week vakantie heeft... :') -O-

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 19:08

TessaxQuincy schreef:
TessaxQuincy schreef:

dankjewel iedereen nog! :)

Ze hebben bloedgeprikt want ze was wat gevoelig bij haar buik/baarmoeder. Maar alle waardes waren goed. Dus waarschijnlijk toch wat verkeerds gegeten waardoor die allergische reactie was en haar darmen zijn nu dan wat van slag. Nu ontstekingsremmers gekregen en verder afwachten!

Bij mijn hond waren ook alle waardes van een bloedonderzoek goed. Twee weken later was hij er niet meer. Behandeling had hem ook niet kunnen redden hoor.

Maar ik vind benauwd en slijm spugen wel serieus klinken. Kun je niet nog naar een andere dierenarts? Heb niet het idee dat je op de juiste weg zit.

Was laatst iemand hier wiens hond een longontsteking had, daar lijkt het wel wat op. Dropneusje ofzo was daar.
Laatst bijgewerkt door imaudy op 23-06-23 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 19:11

fotolijstje schreef:
Iemand die ik ken die zoooo dramatisch is.
Hij gaat de hotelschool MBO doen "Werkkleding is 4k" :+
Zijn hele opleiding bij elkaar is nog niet eens 4k..

Mbo is duurder dan hbo. Mede door alle praktijk spullen die aangeschaft moeten worden en kies kunnen worden doorverkocht of 2de hands gekocht kunnen worden.

Ziggo geeft hier problemen...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 19:12

Aan mijn thermoskan van mijn koffiezetapparaat. Breekt het lipje af en nu kan ik niet meer schenken. En zonder dop giet je alles ernaast. -O-

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 19:15

Suzanne F. schreef:
Aan mijn thermoskan van mijn koffiezetapparaat. Breekt het lipje af en nu kan ik niet meer schenken. En zonder dop giet je alles ernaast. -O-

Dat is wel een ergenis ja. En hoe los je het op? :P