Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sasja0705 schreef:N4N4 schreef:Vind dat ook zo raar ..
Deze week contact gehad met een verkoper over schoenen, uiteindelijk niet gekocht maar krijg nu net een bericht van marktplaats om de koop te beoordelen.
Hoe dan
Dat gebeurt vaker als verkoper het item verwijderd en bvb aanvinkt "niet verkocht via mp"
Tenminste had ik dat al n paar keer
Paardennamen schreef:Tallie1979 schreef:Ik had weer 2 vlotte verkopen op MP. Merk wel dat kopersbescherming niet meer te omzeilen valt. Voorheen kon ik dat nog uitzetten, maar het is nu verplicht. Ach ja.
Als verkoper kun je dat inderdaad niet meer uitzetten.
Als koper kun je er voor kiezen om dat wel of niet te doen.
Anomien schreef:Ik heb ook wat verkocht op mp.
Afgelopen maandag.
Haar tante heeft het hier aan huis opgehaald
Ik heb de betaallink met thuis ophalen aangemaakt. Hopende dat je het geld ook zo hebt.
Nou ik ben nog steeds wachtende. Koper heeft betaald. En denkt goed mee.
Maar mp keert niet uit omdat mijn verificatie maar in behandeling blijft staan. Tenminste dat denk ik.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
De koper is super aardig en vindt het vervelend voor mij. Haar tante bood aan ook te betalen. Maar dat gaat tegen mijn principes omdat ze dan echt veel geld kwijt zijn.
Dus… ik vind mp echt ruk als het om een item van boven de 250 euro gaat. Als ik dat had geweten had ik er 249 van gemaakt.
Maar aan de instelling van de koper ligt het niet.
xMyrth schreef:Pffff ik heb zojuist een negatieve review ontvangen van 1 ster
Sneller reageren
Beleefder reageren
Sneller betalen
Afspraken nakomen
Pfff...
Er is de hele tijd contact geweest (va 28 dec), vanuit beide kanten prima. Prima deal gesloten, meteen betaalt... Alleen zij heeft het niet opgestuurd en ik heb dus niets ontvangen. Nog steeds prima contact en via kopersbescherming mijn geld terug kunnen krijgen (op kopersbescherming na dan...)
Grapje heeft dus tot vandaag geduurd en ondertussen zit ik nog met niets te kijken. Baal een beetje van deze review want ik vind dat ik nergens fout zitIk kan er toch niets aan doen dat zij niets opstuurt???
Ik had haar 2 sterren gegeven. Wilde eerst zelfs nog 3 doen, omdat ze wel snel reageerde en vriendelijk was... maar ik dacht uiteindelijk dat drie sterren wel wat veel zou zijn voor iets wat veel te lang duurt en dan nog niet binnenkomtWat een gedoe zeg...
Ik baal hier wel een beetje van zeg... 1 ster...
Tancreda4 schreef:Lynn_Nikita schreef:Vandaag voor het eerst gehad dat ik een advertentie plaatste en 5 minuten later een bericht had dat het verkocht was incl verzendlabel.
Nog niet eerder op die manier gehad, vind het wel vrij onpersoonlijk
Ik moest daar bij vinted ook aan wennen. Maar ergens ook wel weer fijn....