Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 13:33

Ooh fijn dat Solo terecht is!

Ik sport niet en gebruik nooit make-up :')
Ik vind dagelijks de stal + wei uitmesten en met hooi/stro slepen al sport genoeg haha. Ik werk als huishoudhulp dus loop de hele dag rond, en als ik dan nog rondleidingen moet geven (2u per rl) is mijn pijp wel uit haha.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 13:36

Owww wat fijn dat hij weer terecht is!!

zeg ik vandeweek nog dit:

Yonker schreef:
Voor mij niet te moeilijke hint aub, beetje puzzelen mag wel :D Maar niet heel ingewikkeld :+

Vind ik in mijn brievenbus een kaartje :):) :):)

Afbeelding
Afbeelding

Bring it on *\%/* super leuk kaartje!! Ben benieuwd wat het zich gaat brengen }:)
Naughty Santa <|-

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 13:37

Ik deed altijd aan Zumba dansen, maar mijn club is ermee opgehouden. Verder reed ik paard, maar daar begin ik pas weer mee zodra ik 100% herstelt ben. Daarnaast men ik mijn eigen pony's en wandel ik ook met ze. Ik fiets af en toe ook met 1 pony ernaast. En ik speel saxofoon, maar dat laatste is niet echt een sport. Ik wil graag iets in het water uit proberen qua nieuwe sport. Ik ben namelijk een echte waterrat. :D
En ik wil ooit leren duiken voor het geval ik wel die droom baan op Hawaï ga doen. Tja als je mariene biologie hebt gestudeerd mag je groots dromen toch? ;)

Leuk kaartje yonker!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 13:41

Oooo, een naughty Santa, lucky you. :')

Wat fijn dat de hond terecht is! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 14:15

Ik ga nu even een flinke bijleespost doen en zal dan een paar dagen wat minder actief zijn, verwacht dinsdag weer online te zijn!

Ik lees al veel stalkers en shoppers, leuk dat we nu echt begonnen zijn!

Roosch, je vermiste/verdwaalde cadeautje nog gevonden?

Ik lees over koffie (volgens mij al eerder over gehad) maar dat drink ik niet, vind het ook niet lekker in bonbons oid. Drink wel thee, en dan het liefst groene en soms vind ik zoete smaken ook wel eens lekker. Chocomelk is met dit weer ook altijd goed

Pikkepor veel plezier dit weekend!

Leuke muismat is ook een goed idee, nu een saaie zwarte op mn bureau en ben juist wel van de kleurtjes enz.

IMAY1990, hoe was Dublin?

Jorex wat fijn dat je van je gips verlost bent! Oh ik lees nu over de ontsteking, beterschap!

Qua sport, ik rijd 5 dagen per week paard (dressuur) en ga samen met mijn man 1x per week mountainbiken. Verder probeer ik nog te wandelen want loop zo het bos in vanaf huis, maar dat is echt per week afhankelijk of dat dat lukt, nu het vroeger donker wordt, is dat wel moeilijker te plannen.

Lees wel redelijk wat mensen ook geblesseerd oid zijn en daardoor weinig kunnen sporten, dat lijkt me wel echt frustrerend!
Maar ook mensen die juist wel heel fanatiek zijn, en ook allemaal verschillende sporten doen, leuk om te lezen wat jullie allemaal doen.

Jolien: welke klas geef je les? Snap dat dat pittig is!

Candalisa: wat schrikken van de vermiste hond! Ik lees gelukkig dat hij weer terecht is.

Alja wat triest van jouw bijrijdpaard, sterkte

Nieuwe weekvraag is altijd leuk!

Kaatastrof, wat ontzettend vervelend dat je zoveel stress ervaarde tijdens het shoppen. Hopelijk kan iemand je hierbij helpen.

De vraag over beautyproducten/make-up is voor mij simpel, dat gebruik ik dus niet. Evt haarmaskertje wel altijd leuk.

Yonker ook al post, leuk!

EedihcrO

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 14:42

Nog meer post. Leuk zeg. Maakt het wel al echt. Ik had ook post en een pakketje, maar dat was geen verrassing :P

Ik heb het bananenbrood gebakken als vervanging van ontbijt. Ik kan geen gewoon brood eten, en ik maak dus soms dingen die ik in vries. Deze is gluten, melk en suikervrij, maar wel heel lekker. De kinderen vinden het iets te snoepen. Zegt genoeg :P
Ik snijd hem in plakken en vries deze per 2 in. Dan kan ik in het weekend eens wat lekkers pakken als de rest broodjes eet.

De cake is omdat we zondag de verjaardag van mijn man en mij vieren. Die waren 1 en 2 maanden geleden, maar de dag dat we het zouden doen hadden we thuis allemaal corona :+ . Dus maar even uitgesteld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 15:05

Nieuwe weekvraag kom maar op!

Die van Marlinde is heel leuk! Ik gebruik bijna geen make-up, door microplastic ook geen leuk nagellakje helaas. Liever een soapbar ofzo haha. en een klavertje 4

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 15:07

Heb een super leuk kaartje ontvangen van mijn Santa…. Ik weet alleen niet van welke SSS het is… ik doe er aan 3 mee :D

Dus lieve Santa: wil je laten weten of het kaartje va jou komt, of van een van mn andere Santa’s? :D

Afbeelding
Afbeelding

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 15:16

Zijn jullie er klaar voor?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 15:22

Jou Santa is op vakantie denk ik Banjer! {:}

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 15:30

A dirty mind is a joy forever... }:) <<)

Leuke kaartjes *\o/*

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 15:43

NOG MEER POSTTTTTT *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Ik heb mijn moeder trouwens even ingelicht dat er mogelijk een kaartje kan komen, dacht ineens, heb ik überhaupt doorgegeven dat mijn pakket naar hun toe komt? _O-
Maar dat was ik dus niet vergeten :=

Of ik sport... een klein beetje maar... :=

Maandag badminton wedstrijd of vrij spelen
Dinsdag badminton training of lesgeven op de sportschool
Woensdag in het seizoen softbaltraining
Donderdag 2 uur lesgeven op de sportschool, SH Bam en Body Pump
Zaterdag vaak 1 uurtje lesgeven
Zondag in het softbal seizoen wedstrijd

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 15:51

M_D_H schreef:
Zijn jullie er klaar voor?

Altijd!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 16:12

Ik ben er al achter dat het kaartje van deze Santa is <3

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 16:31

pimaude schreef:

In Afrika?

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 16:57

Ik draag wel make-up…. Maar alleen wanneer het me uitkomt haha. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 17:07

_KiMbErLeY_ schreef:
pimaude schreef:

In Afrika?

Oeh dat lijkt er wel op!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 17:51

Secret Santa Lootjes Verzoek

Citaat:
@CharxHebe, jouw Santa wil graag weten of jij het leuk vind als jouw pakket ook iets voor de kinderen bevat. Zo ja, wat is hierin een top en wat is een flop?
Heb jij nog iets nodig voor je bevalling?

Citaat:
@Judth_, jouw Santa is al flink aan het spitten geweest en heeft naar aanleiding van haar stalkgedrag, toch al wel flink wat vragen!
Allereerst: Het schijnt dat jij leest, lees jij alleen Nederlandstalige boeken of ook in een andere taal?
Heb jij nog een bepaalt genre wat jij graag leest?
Heb jij toevallig een lijstje van de boeken die je in je bezit hebt?
Verder vraagt Santa zich af wat zij/hij zich moet voorstellen bij "iets voor in het stadstuintje"?
En dan als laatste: Jouw paard, mag die ook lekkers?

Citaat:
@Yonker, Santa wil graag weten welke spelletjes jij al in je bezit hebt

Citaat:
@Alja, jouw Santa wil graag weten of jij nog veel leest en zo ja, welk genre? Kan jij een beschrijving maken van de inrichting van jouw woning en in het kader van "zie ginds komt de stoomboot"... Welke schoenmaat heb jij?

Citaat:
@Saul, jouw Santa wil graag willen weten wat de kledingmaat van jouw dochtertje is.
Santa zou ook graag willen weten wat de naam van je dochtertje is, hij/zij heeft al gelezen dat je dit liever niet openbaar zet, maar wellicht wil je het naar mij in een PB bericht sturen?
Santa vraagt zich ook af of voor deze zwangerschap ook al weet of je een jongetje of een meisje krijgt en zo ja, of je dit wil delen.

Citaat:
@Kimberley, jouw Santa wil graag weten of jij een liefhebber bent van denkpuzzels en breinkrakers

Citaat:
@Suusje26, heb jij een bezwaar tegen tweedehands spullen?

Citaat:
@Candalisa, jij hebt geschreven dat jij niks met dierenprint hebt, heb jij nog meer printen die je niet leuk vind of juist iets wat je super gaaf vind?

Citaat:
@Topsylover, heb jij een voorkeur voor een specifieke kaars? Dinerkaarsen, stompe kaarsen, waxinelichtjes, bolkaarsen? Geurloos of met geur en in het geval van dat laatste, welke geur dan?

Secret Santa Weekvraag

Citaat:
In de breedste zin van het woord: Wie is je favoriete superheld en waarom?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 17:53

Mijn opa is mijn superheld ♡ helaas overleden, maar ik ken geen zachtaardiger mens dan opa!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 18:20

Mijn favoriete superheld.. ik vind dat zo'n moeilijke vraag, eentje waar ik al heel mijn leven het lastig mee heb. Ik heb niet heel veel connectie met mensen. Er is dan ook echt niemand waar ik oprecht naar op kijk of dat gevoel bij heb tenminste. Wel genoeg mensen die ik apprecieer en graag zie uiteraard.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 18:24

Ow leuk een vraag voor mij! Spannend voelt ineens echt echt!
Ik hou erg van Disney prints of boho printjes lekker veel kleur.
Afbeelding
Hier even wat printjes opgezocht waar ik blij van wordt!

Kwa sporten ik vind het erg leuk om te doen! Ik hou van tennissen, volleyballen en uiteraard paardrijden! En op mijn bucketlist staat nog een keer boogschieten! Ik sport ook heel graag met de honden. Ik wil graag weer binnenkort naar de sportschool maar mijn energie is nog niet optimaal dus ik moet nog een balans vinden in de dingen die ik doe om het in te plannen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 18:30

Even bijles post. Jullie gaan hard. :o

Qua sport doe ik aan paardrijden en bodypump. Ik houd ook van wandelen :)

Las ook nog iets over allergie in combinatie met make-up en zepen enzo. Die heb ik gelukkig niet :D Ik gebruik qua make-up alleen maar mascara, die heb ik nog voldoende. En een lading Rituals.. dus iets voor onder de douche en make-up is toch wel een flop... sorry SS.
Handcreme is trouwens wél altijd welkom!

@Pimaude: Leuk die diamond paiting :D

@Lavitabella: je bent super goed bezig! :D

@Alja: Sterkte :knuffel:

@Katastrof: Wel dapper dat je het geprobeerd hebt toch? :knuffel:

@Candalista: fijn dat de hond gevonden is!

En dan de weekvraag... mijn favoriete superheld... pff. Cliché, maar mijn moeder dan. Hoe ze het huishouden allemaal dagelijks regelt, daarnaast ook super lief en sociaal is naar ons als gezin en naar vrienden. Mijn moeder is ook echt gewoon een goede vriendin van mij en dat is zo fijn! :D

Zertab

Ik heb mijn eerste werkweek op mijn nieuwe werkplek erop zitten! *\o/*

Saul

Ik ben eigenlijk een hele fanatieke sporter. Maar nu met de zwangerschap lukt het even niet.

Ik ben gek op hardlopen, mountainbiken, wandelen,paardpony rijden, bodypump vind ik leuk, bodybalance. Best veel.

Gelukkig wordt mijn oma merrie nu 2x per week gereden op de Ponyclub door 2 andere meiden <3

Ik draag wel eens Make up. Maar heb nog zoooooooveel liggen. Crème of andere smeersels ben ik dan weer niet zo van.
Douche zeep heb ik ook nog een hele hoop. Maar evt crème spoeling voor in je haar is wel welkom :P
Een nagellakje mag ook! Liefst een beetje rustige roze achtige kleuren :o

Mijn super held. Het klinkt misschien slijmerig en stom. Maar dat is ongetwijfeld mijn moeder. wat een powervrouw. Nog nooit zo’n sterke, stoere en lieve vrouw meegemaakt.

Ohh een vraag voor mij!! Ik heb ook een Santa. Dat vergeet is steeds :oo :oo :o
Onze dochter heeft maat 86 ongeveer maar gaat over naar 92. Dus denk dat dat de beste maat is. 92-98 :j

We willen eigenlijk niet weten wat nummer 2 wordt. Want het maakt ons helemaal niets uit!
Wel denk ik dat de echoscopiste zich versproken heeft en dat het een meisje wordt :D
Maar dat zullen we in Maart pas zeker weten.

Santa je hebt me al goed gestalkt :o
Zal even de naam naar MDH sturen :j

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 18:35

Ik heb geen superheld. :+