Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pepperrr schreef:Ik ben het inmiddels gewend. 99% van de mannen is zo tegenwoordig. En ik snap echt niet waarom...
En dan spreek je ze erop aan en dan is het ooooh sorry was niet zo bedoeld. En 2 tellen later doen ze het weer. Wat is er mis met "mannen"?
Zonnetje81 schreef:Oh en toen ik zei dat ie dat moest aanpassen zei ie van wie zegt dat ik dat niet zoek? Hoezo in een paar zinnen van ik wil niet meteen iets serieus naar ONS praat naar wel serieus.
ElSea schreef:Jammer dat het niks is geworden Charootje, maar fijn dat jullie er hetzelfde in stonden
Ben benieuwd hoe het je vergaat Vjestagirl!
Ik hou ook niet van die platte praat, maar kan opzich wel waarderen als iemand gewoon uitspreekt wat de intenties zijn van diegene... Dus in dat opzicht zijn ze dan wel eerlijk![]()
Ik ga dus vanavond een hapje eten met mn wintersport ONS, kijken of het leuk is 'in real life'.
Biks2 schreef:Pepperrr schreef:Ik ben het inmiddels gewend. 99% van de mannen is zo tegenwoordig. En ik snap echt niet waarom...
En dan spreek je ze erop aan en dan is het ooooh sorry was niet zo bedoeld. En 2 tellen later doen ze het weer. Wat is er mis met "mannen"?
Weet ik ook echt niet. Maar ik heb het ook last van, echt mega irritant.
En ze kruisen indd aan wat ze denken dat vrouwen willen zien vgm of wat ze matches oplevert, dus serieuze relatie en kinderwens. En als ik er dan naar vroeg dan hoefde het allebei niet zo nodig
MyWishMax schreef:Aan de andere kant, soms is er wel aantrekkingskracht maar weet ik wel na een date of een paar dates dat er geen relatie in zit. Zo heb ik anderhalf jaar een fwb gehad. Dus daar zochten wij beide niks serieus met elkaar, maar was de intentie eerst wel voor iets serieus. Het is niet altijd maar alleen voor de seks.
En sowieso is dat ook niet alleen iets wat mannen doen