Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 19:08

Fijn voor je, Vjestagirl :)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 21:54

Nou het duurde niet lang. De sekspraat kwam alweer. Echt zooo vermoeiend. Zul je zien kom ik hem morgen in de supermarkt tegen.

In zn profiel staat: ik zoek een serieuze relatie aangevinkt.

Hij: Ik wil niet te vlug een relatie,
Maar iedereen heeft zo zn behoeftes toch ?
Een goede pot seks zeg ik geen nee tegen

Later:
Haha paar eisen wel maar datwil jij niet weten

Later:
Hoe is je libido
Of mag ik dat niet vragen

………….

Suzanne F.

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 22:51

Pfffff ik had geantwoord dat mijn libido ineens enorm laag is door deze afknapper. Beetje jammer.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 23:16

Zo kneuzig ja, bah. Vooral dat een beetje hinten naar vieze praatjes, zogenaamd 'geïnteresseerd'.

Stom Zonnetje!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 00:13

Maar ze doen het allemaal steeds. Want weten jullie nog in dec de broer van waaraan ze me wilden koppelen met: hoe stout ben jij praat….?

Dit is jongen nummer 2 waarmee ik praat, dus nu 2/2 die zo beginnen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 00:17

Apart zeg? Juist de mensen die een serieuze relatie zoeken sla ik over, dus behoorlijk stom om dat er dan neer te zetten wanneer je ook wat anders zoekt.. zet er dan niks meer.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 00:19

Blijkbaar is het een ruim begrip.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 00:21

Precies. Dus zouden ze het niet neer moeten zetten. Of wat anders aanvinken.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 00:23

Oh en toen ik zei dat ie dat moest aanpassen zei ie van wie zegt dat ik dat niet zoek? Hoezo in een paar zinnen van ik wil niet meteen iets serieus naar ONS praat naar wel serieus.

PepperrrJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 03:50

Ik ben het inmiddels gewend. 99% van de mannen is zo tegenwoordig. En ik snap echt niet waarom...

En dan spreek je ze erop aan en dan is het ooooh sorry was niet zo bedoeld. En 2 tellen later doen ze het weer. Wat is er mis met "mannen"? :roll:

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 06:13

Dat geldt niet alleen voor mannen , vrouwen kunnen er net zo goed wat van. Dat hoor ik geregeld tijdens de gesprekken die ik heb met mannen.

Mijn date en ik zijn inmiddels op goede voet allebei onze eigen weg weer ingeslagen, we voelen toch meer vriendschappelijk wat voor elkaar als dat er liefde zat aan te komen.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 08:45

Pepperrr schreef:
Ik ben het inmiddels gewend. 99% van de mannen is zo tegenwoordig. En ik snap echt niet waarom...

En dan spreek je ze erop aan en dan is het ooooh sorry was niet zo bedoeld. En 2 tellen later doen ze het weer. Wat is er mis met "mannen"? :roll:

Weet ik ook echt niet. Maar ik heb het ook last van, echt mega irritant.

En ze kruisen indd aan wat ze denken dat vrouwen willen zien vgm of wat ze matches oplevert, dus serieuze relatie en kinderwens. En als ik er dan naar vroeg dan hoefde het allebei niet zo nodig :+

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 09:10

Zonnetje81 schreef:
Maar ze doen het allemaal steeds. Want weten jullie nog in dec de broer van waaraan ze me wilden koppelen met: hoe stout ben jij praat….?

Dit is jongen nummer 2 waarmee ik praat, dus nu 2/2 die zo beginnen.

Ze zijn niet voor niets lang vrijgezel :+

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 09:18

Zonnetje81 schreef:
Oh en toen ik zei dat ie dat moest aanpassen zei ie van wie zegt dat ik dat niet zoek? Hoezo in een paar zinnen van ik wil niet meteen iets serieus naar ONS praat naar wel serieus.

Mijn laatste twee relaties begonnen vanuit een ONS. De eerste heeft twee jaar geduurd en met mijn huidige vriend ben ik ondertussen al 4,5 jaar verder. Er kan dus wel wat serieus uitrollen, maar het moet wel je ding zijn natuurlijk :))

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 09:24

Jammer dat het niks is geworden Charootje, maar fijn dat jullie er hetzelfde in stonden :)

Ben benieuwd hoe het je vergaat Vjestagirl!

Ik hou ook niet van die platte praat, maar kan opzich wel waarderen als iemand gewoon uitspreekt wat de intenties zijn van diegene... Dus in dat opzicht zijn ze dan wel eerlijk :+

Ik ga dus vanavond een hapje eten met mn wintersport ONS, kijken of het leuk is 'in real life'.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 10:10

ElSea schreef:
Jammer dat het niks is geworden Charootje, maar fijn dat jullie er hetzelfde in stonden :)

Ben benieuwd hoe het je vergaat Vjestagirl!

Ik hou ook niet van die platte praat, maar kan opzich wel waarderen als iemand gewoon uitspreekt wat de intenties zijn van diegene... Dus in dat opzicht zijn ze dan wel eerlijk :+

Ik ga dus vanavond een hapje eten met mn wintersport ONS, kijken of het leuk is 'in real life'.

Ik had er twee die zelf een serieuze relatie willen en toch zo doen. Er gaat gewoon iets mis in dat brein.

Ik blijf erbij, alles wat je in de kroeg niet aan mij zou vragen kun je niet op de app zetten. De app is te makkelijk om je gedachtes eruit te flappen ofzo.

PepperrrJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 12:05

Biks2 schreef:
Pepperrr schreef:

Weet ik ook echt niet. Maar ik heb het ook last van, echt mega irritant.

En ze kruisen indd aan wat ze denken dat vrouwen willen zien vgm of wat ze matches oplevert, dus serieuze relatie en kinderwens. En als ik er dan naar vroeg dan hoefde het allebei niet zo nodig :+

En dat zelfs tijdens het daten volhouden!! Als ik echt date voor iets serieus dan hoef ik de eerste keer of 2 minimaal geen seks. Dan wil ik eerst eens zien of het wel echt zo gemeend is.
Al een aantal keer gehad dat ik dan echt een super gezellige date gehad heb. Soms is er wel gezoend, soms helemaal niks. En dan de dag erna een appje krijgen van ja nee ik ben toch niet op zoek naar wat serieus en omdat ik je toch niet mee het bed in krijg dan laat maar :roll:

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 12:26

Ja echt he….en dan benoemen ja een keer seks zeg ik geen nee tegen. Dat zijn zeker de egoisten in bed, hun gerief en dat is het.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 12:31

Ja, waarom daarover liegen hè :+ Zo vreemd. Leer gewoon op een normale manier communiceren wat je zoekt en wil. En ook als je alleen seks wil, communiceer dat normaal en niet op een 'vieze rukkertjes'-manier :')

Ook een keer iemand gedate die op zijn profiel had staan dat hij vegan was. En dat bleef hij ook volhouden (maand of drie gedate), terwijl hij niet eens vegetariër was 8)7 Waarom lieg je daar in godsnaam over, dan verspil je de tijd van beiden toch gewoon!?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 12:47

Aan de andere kant, soms is er wel aantrekkingskracht maar weet ik wel na een date of een paar dates dat er geen relatie in zit. Zo heb ik anderhalf jaar een fwb gehad. Dus daar zochten wij beide niks serieus met elkaar, maar was de intentie eerst wel voor iets serieus. Het is niet altijd maar alleen voor de seks.
En sowieso is dat ook niet alleen iets wat mannen doen :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 13:52

MyWishMax schreef:
Aan de andere kant, soms is er wel aantrekkingskracht maar weet ik wel na een date of een paar dates dat er geen relatie in zit. Zo heb ik anderhalf jaar een fwb gehad. Dus daar zochten wij beide niks serieus met elkaar, maar was de intentie eerst wel voor iets serieus. Het is niet altijd maar alleen voor de seks.
En sowieso is dat ook niet alleen iets wat mannen doen :')

Nou dat is een hele andere insteek. Misschien tref ik iemand waar ik geen relatie in zie maar wel leuke dingen mee kan doen en seks. Maar alleen een platte seks relatie heb ik geen zin in.

PepperrrJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-23 10:04

Zijn er nog dates dit weekend?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-23 10:26

Nee verder dan:

hey hoi hoe is het? Goed. Kom ik niet.

Eentje was werkzoekende. Daar kan ik helaas ook niks mee.

Oskarrino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-23 12:14

Pepperrr schreef:
Zijn er nog dates dit weekend?

Jep vanavond! :) Appen al een tijdje en is gezellig en gesprekken lopen vanzelf... Na m'n vorige date weet ik dat het toch tegen kan vallen, maar ga er open in :)

Gaan vanavond een drankje doen in de stad en als het bevalt gaan we poolen :+

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-23 17:17

Wat gezellig :) . Veel plezier met poolen.

Ik had gisteren eigenlijk een date, maar hij heeft afgezegd wegens migraine. Kwam mij ook wel prima uit, want ik had het eigenlijk druk genoeg :=
Volgende week even nieuw momentje pakken.