[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mellanion84

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 21:37

Mwah mijn vriend zei van de week tegen zn zoontje (10) dat hij zn mond nog even moest houden want we waren nog aan het praten over mijn wedstrijd het bestaat dus nog wel.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 21:39

fleurtjeuh schreef:
Pavlov

Wat bedoel je? Doet me geen belletje rinkelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 21:40

Dat afgeleid raken in gesprekken gebeurt zo vaak. Is het geen kind, dan wel een telefoon die biept of een ander die er tussendoor komt kwekken. Dan is gelijk de hele draad weg en hoef je het er verder niet meer over te hebben.

Als je dan ook nog in een groep zit waarin je amper aansluiting hebt met de rest, dan valt het al helemaal gelijk stil.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 21:42

Danique_G schreef:
fleurtjeuh schreef:
Pavlov

Zo heet de reactie dacht ik.
Als iets altijd dezelfde volgorde heeft, dan ga je anticiperen op het resultaat.
Dus op den duur begin je vast met hard schreeuwen, want dat had het juiste resultaat

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 22:08

fleurtjeuh schreef:
Danique_G schreef:

Zo heet de reactie dacht ik.
Als iets altijd dezelfde volgorde heeft, dan ga je anticiperen op het resultaat.
Dus op den duur begin je vast met hard schreeuwen, want dat had het juiste resultaat

En Pavlov deed dat dus met een belletje die rinkelde :P :P :P

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 22:11

En kwijlende honden als gevolg :j

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 22:44

Gaat deze grap nou gewoon over je hoofd heen of neem je ons in de zeik? :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 22:45

Uhmmm
No comment O:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 22:50

Dat is toch wat Sheldon deed met Penny? :=

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 23:14

Met chocola ja.

Tot frustratie van Lennart.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 11:59

Ik meld me. Mijn neefje en nichtje vind ik leuk, de rest van de kinderen moet je uit mijn buurt houden.
Ik krijg er serieus de rillingen van. Gekrijs in de supermarkt, moeders die denken dat hun kinderen leuk zijn en jou aankijken van, leuk kind heb ik he?
Brrr ga weg joh :')

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 12:29

Varekaj schreef:
Dat afgeleid raken in gesprekken gebeurt zo vaak. Is het geen kind, dan wel een telefoon die biept of een ander die er tussendoor komt kwekken. Dan is gelijk de hele draad weg en hoef je het er verder niet meer over te hebben.

Als je dan ook nog in een groep zit waarin je amper aansluiting hebt met de rest, dan valt het al helemaal gelijk stil.

Ik vind dat zo asociaal van mensen. En geeft dus aan dat ze niet geïnteresseerd zijn. Als ik dat merk dat stop ik met praten. Als ze dan zeggen vertel maar verder dan is mijn reactie meestal 'nee het verhaal was wel klaar'. Maar mijn echte vrienden doen dit nooit. Is meestal bij nieuwe mensen dat je snel genoeg merkt of er interesse is of niet.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:27

Ik kwam in een mall in Edinburgh net deze reclamefoto/poster tegen :=

Afbeelding

Ik vind het maar heel, heel akelig :o :=

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:39

Dat kind lijkt wel een insect zonder pootjes :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:51

Zo'n miertje hahaha!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:54

nee iets in een enge cocon

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 14:27

Berdien schreef:
Ik kwam in een mall in Edinburgh net deze reclamefoto/poster tegen :=

[ [url=m/D9Kiaz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind het maar heel, heel akelig :o :=

Zoiets kun je toch echt beter als spoiler plaatsen :')

Tancreda4 schreef:
Gesprekken met ouders in de buurt van kinderen is niet te doen. Ik vind dat altijd ook wel lastig. Een serieus gesprek kan niet, want het kan (en wordt vaak ook) opeens worden onderbroken doordat het kindje iets doet of zegt of vraagt. En vaak is daarna het gehele gesprek okk weer vergeten. Best lastig vind ik dat....

Ik ben ooit een paard wezen kijken en er moesten kinderen van de verkoopster bij zijn, geen idee waarom want het was bij haar aan huis en hun vader was gewoon thuis heb ik begrepen :roll: Maar goed, koter nr 1 bleef gillend door de baan gaan en met alles wat die kon vinden naar het paard toe gooien terwijl ik aan het proefrijden was (heerlijk als je dan op een volledig onbekend jong paard zit :+ ) en koter nr 2 moest per se aan het gesprek mee doen, waar die ook ruimte voor kreeg van de moeder. Want onderhandelen over een paard is iets waar een kind van 7 een hartstikke nuttige bijdrage aan heeft >;)

Laten we zeggen dat ik niets gekocht heb daar :=

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 14:59

Neeee, dat is helemaal erg, als zo'n wijsneus zich met het verkoopgesprek gaat bemoeien! Heb je er niks van gezegd?

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 15:15

Nope, ik ben nogal conflict mijdend als er niets te winnen valt. Het paard had ik op dat moment al sowieso geen interesse meer in (omwille van het paard zelf, niet alleen de situatie) en wilde het zo kort mogelijk houden en lekker naar huis gaan, niet mezelf gaan inmengen in hoe een random persoon haar kinderen opvoedt.

Maar ik keek er zeker raar van op, ik stond namelijk aan de verkoopster te vertellen waarom het niets voor mij zou worden en dan greep ineens het kind in om mij wijs te maken dat het toch echt wel een prima paard voor mij was :+ Moeder was het actief aan het aanmoedigen ook, nou dan ben ik maar weggegaan ;)

Betreffend kind was overigeens veel en veel te zwaar maar mocht van d'r moeder op een te kleine pony (rank welshje, A of kleine B gok ik) rijden "want die grote D-pony van ons durft ze nog niet zo aan". Blijkbaar zijn ze daar vaker door jury's op aangesproken maar uiteraard zijn al die jury's maar gemeen en willen Vlinder met opzet pesten :roll: arme pony

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 16:48

Ik ben heel vaak gewoon doodstil in gesprekken buiten mijn vriendenkring om, simpelweg omdat ze dus constant tegen andere beginnen (in andere gesprekken inpikken), tegen andere beginnen kletsen als zij aangesproken worden in ons gesprek of me beginnen negeren want "wacht even hoor dit is wel een dringend smsje/apje".

En dan moet ik erna van vriend horen dat ze me zo afstandelijk en aso vinden :+

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 16:57

Zo zat ik eens aan een collega te vertellen over mijn vakantie (waar ze zelf naar vroeg, want anders ga ik er iemand ook niet mee vervelen). Maar zij zat ook steeds op dr telefoon en ik merkte gewoon dat ze niet luisterde. Dus ben er echt een bizar verhaal van gaan maken. Over aliens die op het strand landde en alle badhanddoeken in lamas veranderden. En zij steeds semi geïnteresseerd knikken _O- Tot ze het ineens doorkreeg en reageerde van 'huh, wat zeg jij nou?'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 17:00

Hahahaha briljant.. ja Truus je luisterde toch niet _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 18:16

Of ze vragen naar je vakantie, wat jij zegt boeit niks. Je partner vertelt exact hetzelfde 10min later en dat is plots wereldnieuws.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 10:17

Op Q-music hebben ze vanochtend bekend gemaakt dat Marieke zwanger is en ik zie al die reacties met "gefeliciteerd" enzo, maar ik heb alleen maar de neiging om te reageren met "Sterkte!" _O-

Hjartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 10:27

Ik denk dan altijd: jij ook al? Alsof er nog niet genoeg mensen zijn op deze wereld. Volgens mij zijn we in dit topic vrij eensgezind wat dat betreft, maar wee gebeente als je dat zegt tegen een zwangere of moeke, want hun wondertje is uitzonderlijk. En straks als de voedselcrisis ook de centrumlanden gaat raken, is het piepen dat hun kleine kinders niet aan de juiste, ecologische voedingsmiddelen komen.