Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 23:55

Daarom koop ik soms een Suske en Wiske. _O-

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 23:56

Zebrastreep schreef:
LiannePuthzy schreef:
Ik heb ontzettend veel zin om een Penny magazine te lezen, maar heb uiteraard al mijn penny’s al lang weg gedaan :')

Ik mis mijn penny's soms ook wel :')

Mischien ga ik morgen dan maar naar de Primera of supermarkt om schaamteloos een Penny te kopen :')

MarlindeRooz schreef:
Daarom koop ik soms een Suske en Wiske. _O-

Die heb ik nog wel liggen, net zoals heel veel Donald Ducks

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 00:14

Een ergernis is het niet meteen, of misschien wel, dat je dermate ongelukkig van de trap kan vallen dat je dat niet overleefd. Daarnaast ook vooral verdrietig, dit is de oom van m’n vriend vorige week overkomen. Geopereerd en sindsdien in coma, vandaag hebben we gehoord dat er geen hoop meer is en dat deze week de behandeling stop wordt gezet ;(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 00:25

Mo_86 schreef:
Een ergernis is het niet meteen, of misschien wel, dat je dermate ongelukkig van de trap kan vallen dat je dat niet overleefd. Daarnaast ook vooral verdrietig, dit is de oom van m’n vriend vorige week overkomen. Geopereerd en sindsdien in coma, vandaag hebben we gehoord dat er geen hoop meer is en dat deze week de behandeling stop wordt gezet ;(

Pfoe wat ontzettend heftig! Veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd!

--

Echt na uren pas gelukt om een test in te plannen , had het al bijna opgegeven.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 00:34

Ik kom er nu achter dat er iets niet goed is gegaan met het inleveren van een bibliotheekboek, dat gereserveerd is en vrijdag terug moet zijn :') Hopelijk reageert de klantenservice morgen.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 00:36

Kana schreef:
Het grootste nadeel aan thuiswerken?
Soms moet je zooooo lang wachten op een antwoord van iemand. Irl was je er naar toe gelopen en kun je weer verder. :Z

Bellen en chat helpt niet? Ik steek bewust veel tijd in videobellen omdat het me veel ‘verbinding’ geeft. En ja ik zet mijn camera gewoon altijd op. Op werk loop ik er aardig netjes en business bij naar thuis wissel ik twee kap pulls af (waarvan eentje 20 jaar oud is minstens), doe ik mijn haar niet en geen make up.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 01:02

LiannePuthzy schreef:
Ik heb ontzettend veel zin om een Penny magazine te lezen, maar heb uiteraard al mijn penny’s al lang weg gedaan :')

Daarom heb ik ze gewoon nog staan.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 01:35

Oh ik weet nog dat ik vroeger een keer hele dozen vol penny’s en Donald ducks kreeg, dat was echt de hemel

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 08:58

Heftig Mo_86, veel sterkte de komende tijd!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 10:44

Gisteren ging het heel goed en ik dacht ik stop met paracetamol en dat ging prima. Kon ik beter aanvoelen wat pijn deed en het is natuurlijk gewoon troep. Nou heb vannacht liggen kermen van de pijn iedere keer dat ik bewoog. Ging zelfs een keer op mijn schouder liggen, kon wel gillen. -O-
Nu doet het dus weer net zoveel pijn als maandag ipv zo goed als het gisteren was. -O-

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 11:44

Mo_86 schreef:

Vreselijk. Ik heb het vaker gehoord.. jongetje van 12, enigs kind, valt van de trap en overleefd het niet.. ergens denk je het is onmogelijk. Hoe kan je nou zo van de trap vallen dat het je leven kost? Maar blijkbaar gebeurd dat dus vaker..

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 12:16

Vreselijk dit, sterkte Mo_86 Y;(

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 12:19

Sterkte Mo :knuffel:

Ik "ken" ook 2 verhalen waar de man is verongelukt met van de trap vallen.
Een oude vriendin van mijn moeder. en haar man dus. Wel al 50 jaar terug.
En later zagen we waar we toen woonde een ambulance in de straat staan een paar huizen verderop.
Was ook de man dodelijk verongelukt op de trap.
Dus zo veilig is een trap niet altijd....

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 12:24

Ik ben behoorlijk bang van trappen en daar wordt wel eens lacherig over gedaan maar het is absoluut potentieel gevaarlijk.

Bij ons ligt ook NOOIT iets op de trap om mee naar boven te nemen of zo.

Edit: ok de kat probeert je wel standaard te vermoorden op de trap.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 12:26

Mijn trap is wel een chaos. Ja.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 12:27

In ons oude huis hadden we ook zo’n rottrap waar ik van boven naar beneden vanaf gevallen ben.
Anderhalf jaar lang veel last van mijn stuitje gehad maar de taart die ik boven uit de koelkast ging halen was nog heel :')
De trap en voordeur waren trouwens zo smal dat er niet eens een brancard doorheen kon :n

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 12:38

Mezelf. Blijkbaar telefoon op m’n jas gevallen tijdens het fietsen of gepakt. Was in de buurt, want kreeg nog Whatsappjes binnen via m’n iWatch. Gelukkig eentje van m’n werk en blijkbaar had iemand hem op dat moment gevonden en kwam hem naar m’n werk brengen :oo .
Die vrouw duizend keer bedankt, dat er dus nog wel goede mensen in de wereld zijn die zoiets niet gelijk in de zak stoppen.
Nadeel, ben 160 euro kwijt aan nieuwe hoesjes/ ov kaart en screenprotector -O-

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 12:43

poes schreef:
Kana schreef:
Het grootste nadeel aan thuiswerken?
Soms moet je zooooo lang wachten op een antwoord van iemand. Irl was je er naar toe gelopen en kun je weer verder. :Z

Bellen en chat helpt niet? Ik steek bewust veel tijd in videobellen omdat het me veel ‘verbinding’ geeft. En ja ik zet mijn camera gewoon altijd op. Op werk loop ik er aardig netjes en business bij naar thuis wissel ik twee kap pulls af (waarvan eentje 20 jaar oud is minstens), doe ik mijn haar niet en geen make up.

Nee, ik merk dat na 2 jaar thuiswerken de 'nood' die men voelt om tijdig te reageren op Teams steeds minder is. Ik begrijp het wel hoor, er is na 2 jaar thuiswerken een gevoelsmatige afstand gecreëerd denk ik tussen de werknemer en 'het bedrijf'. Spontaan bellen is niet aan de orde bij ons, haha.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 12:45

Wat jammer. Ik werk nog maar sinds kort van thuis maar kan me inbeelden dat het na twee jaar wel echt lastig is.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 12:53

Ik moet bellen voor een sollicitatie waar ik op gereageerd heb, maar met een angststoornis is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Zie er enorm tegen op.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 12:54

Ik wil best voor je bellen, maar dan zet ik wel m'n piepstem op. :*

Zet 'm op moppie! Ik heb vertrouwen in je!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 12:59

Sterkte Mo en Marlinderooz :knuffel:

Ik heb met een vriendin afgesproken om vanochtend te bellen zodat ik ook kan vertellen wat er bij de arts is gebeurd, hoe het nu is, wat de behandeling gaat worden. Maar elke keer als ik die informatie in mijn hoofd alvast op een rijtje wil zetten dan ben ik het in no time weer kwijt. Kan mij echt totaal niet concentreren :')

You can do this Nayomie! *\o/* helpt het als je op een kladje alvast onderwerpen of steekwoorden opschrijft waar je het zeker weten over wilt hebben?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 13:02

Nayomie schreef:
Ik moet bellen voor een sollicitatie waar ik op gereageerd heb, maar met een angststoornis is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Zie er enorm tegen op.

Komt wel goed schatje. :knuffel:

Moet spinazie uitzoeken, maar zo geen zin in. :')

Je mag schoppen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 13:08

Dat ik zo moedeloos en hersendood raak van dit werk. -O- Dit is niet waarvoor ik ben aangenomen, ffs. :x

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 13:10

Corona.... Ik voel mij als maar beroerder gelukkig was er vandaag al plek voor een test....

Ik hoop nog steeds op een ander virusje maar ben er bang voor := Nou ja dan hebben we het maar gehad.