Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:LiannePuthzy schreef:Ik heb ontzettend veel zin om een Penny magazine te lezen, maar heb uiteraard al mijn penny’s al lang weg gedaan
Ik mis mijn penny's soms ook wel
MarlindeRooz schreef:Daarom koop ik soms een Suske en Wiske.
Mo_86 schreef:Een ergernis is het niet meteen, of misschien wel, dat je dermate ongelukkig van de trap kan vallen dat je dat niet overleefd. Daarnaast ook vooral verdrietig, dit is de oom van m’n vriend vorige week overkomen. Geopereerd en sindsdien in coma, vandaag hebben we gehoord dat er geen hoop meer is en dat deze week de behandeling stop wordt gezet
Kana schreef:Het grootste nadeel aan thuiswerken?
Soms moet je zooooo lang wachten op een antwoord van iemand. Irl was je er naar toe gelopen en kun je weer verder.
Mo_86 schreef:Een ergernis is het niet meteen, of misschien wel, dat je dermate ongelukkig van de trap kan vallen dat je dat niet overleefd. Daarnaast ook vooral verdrietig, dit is de oom van m’n vriend vorige week overkomen. Geopereerd en sindsdien in coma, vandaag hebben we gehoord dat er geen hoop meer is en dat deze week de behandeling stop wordt gezet
poes schreef:Kana schreef:Het grootste nadeel aan thuiswerken?
Soms moet je zooooo lang wachten op een antwoord van iemand. Irl was je er naar toe gelopen en kun je weer verder.
Bellen en chat helpt niet? Ik steek bewust veel tijd in videobellen omdat het me veel ‘verbinding’ geeft. En ja ik zet mijn camera gewoon altijd op. Op werk loop ik er aardig netjes en business bij naar thuis wissel ik twee kap pulls af (waarvan eentje 20 jaar oud is minstens), doe ik mijn haar niet en geen make up.