Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Het zou fijn zijn als deze mensen ook eens wat meer zich zelf zouden laten zien.
En ik sta er nog steeds achter. Rutte is en blijft de eindverantwoordelijke corona minister.
Hij heeft al meerdere malen fouten gemaakt.
Maar helaas wil half Nederland dat hij blijft
Benzz schreef:Als je met 10% kennis 100% beslissingen moet maken is het niet vreemd dat je fouten maakt. Hij is ook mens en doet dit op basis van destijds hele summiere kennis.
Benzz schreef:purny schreef:Het zou fijn zijn als deze mensen ook eens wat meer zich zelf zouden laten zien.
En ik sta er nog steeds achter. Rutte is en blijft de eindverantwoordelijke corona minister.
Hij heeft al meerdere malen fouten gemaakt.
Maar helaas wil half Nederland dat hij blijft
Als je met 10% kennis 100% beslissingen moet maken is het niet vreemd dat je fouten maakt. Hij is ook mens en doet dit op basis van destijds hele summiere kennis.
nikkel schreef:Er zijn op zijn minst zoveel landen te noemen die veel meer doden per miljoen inwoners tellen dan Nederland. Dat ligt er gewoon aan, wat je wilt lezen of benadrukken. VB USA, Brazilie.
Anna79 schreef:Kan iemand mij vertellen waarom er vol op boosteren wordt ingezet als van Dissel zijn praatje begint met dat Omicron de vaccins kan omzeilen? Zijn de boosters nu al aangepast dan? En dat mensen die 3 maanden geleden geprikt zijn ook moeten, is het nu alweer uitgewerkt dan? Ik snap er werkelijk niks van
Solistar schreef:Relaxed schreef:Nou ja, met mijn hbo volgde ik hem ook niet hoor, ook omdat het totaal niet boeiend werd gebracht, te wollig, dus haakte al snel af
Ja de communicatie is niet voor niets een aparte afstudeerrichting binnen zulke opleidingen.. Deze man is inhoudelijk waarschijnlijk heel sterk, maar in het overbrengen soms wat minder.
robert45 schreef:Familie heeft hier een afspraak gemaakt voor de boosterprik.
28 december is er een plekje. Echt geweldig geregeld door de jonge. Die prutser kan werkelijk helemaal niets. Zelfs geen boostercampagne plannen die al maaaanden bekend was.
Maar de ambtenaren van de GGD zijn allemaal wel om 16:30 vrij. Stel je voor dat ze eens gingen werken.
Het hele land mag op slot. Talloze mensen zijn wanhopig omdat ze voor de 3e keer geen inkomsten hebben.
Benzz schreef:robert45 schreef:Familie heeft hier een afspraak gemaakt voor de boosterprik.
28 december is er een plekje. Echt geweldig geregeld door de jonge. Die prutser kan werkelijk helemaal niets. Zelfs geen boostercampagne plannen die al maaaanden bekend was.
Maar de ambtenaren van de GGD zijn allemaal wel om 16:30 vrij. Stel je voor dat ze eens gingen werken.
Het hele land mag op slot. Talloze mensen zijn wanhopig omdat ze voor de 3e keer geen inkomsten hebben.
Dit slaat echt nergens op, de mensen van de GGD werken hartstikke hard. Hier in Utrecht is het dagelijks incl. het weekend tot 22.00 uur open om te prikken.
Benzz schreef:robert45 schreef:Familie heeft hier een afspraak gemaakt voor de boosterprik.
Dit slaat echt nergens op, de mensen van de GGD werken hartstikke hard. Hier in Utrecht is het dagelijks incl. het weekend tot 22.00 uur open om te prikken.
Shadow0 schreef:Benzz schreef:Als je met 10% kennis 100% beslissingen moet maken is het niet vreemd dat je fouten maakt. Hij is ook mens en doet dit op basis van destijds hele summiere kennis.
Dat is niet helemaal waar. Er is veel meer kennis - er zijn anderen die de situatie veel vaker goed hebben voorspeld omdat die informatie er wel degelijk gewoon is. Andere landen hebben ook andere beslissingen genomen waardoor ze aanzienlijk minder doden, zieken en overstroomde zorg hebben op dit moment. (Nee, niet alleen Nieuw Zeeland, ook Denemarken bijvoorbeeld.)
Benzz schreef:Aan het begin van de pandemie vorig jaar niet. Ze zegt dat ze inmiddels vaker fouten hebben gemaakt en daar reageer ik op.
Shadow0 schreef:Dat is niet helemaal waar. Er is veel meer kennis - er zijn anderen die de situatie veel vaker goed hebben voorspeld omdat die informatie er wel degelijk gewoon is. Andere landen hebben ook andere beslissingen genomen waardoor ze aanzienlijk minder doden, zieken en overstroomde zorg hebben op dit moment. (Nee, niet alleen Nieuw Zeeland, ook Denemarken bijvoorbeeld.)