Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 09:18

Ashleytjuhh schreef:
Beheer is er eventueel een noodplan als alsnog de winkels dichtgaan? ( ik verwacht dit niet maar je weet maar nooit in deze tijd) of zal het dan verlengt worden tot 4 weken na dat de winkels weer open zijn?

ik stel hem hier omdat ik denk dat meer mensen zich dit afvragen :o

Dan krijg je shampoo en eten in je pakket. :Y) En natuurlijk wc papier.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 09:22

_AB_ schreef:
Roodvos schreef:
Ik heb er al 2 jaar 4 in de schuur staan. Ga ze maar op Marktplaats zetten denk ik.

Of gewoon in elkaar zetten en ophangen?
Wil je desnoods wel komen helpen

Dat is lief van je <3!
Het probleem is dat die kasten eigenlijk aan het huis moeten. En omdat ik mijn huis wil laten slopen moet ik daar dan geen vleermuizen hebben. Dan krijg ik problemen met de sloopvergunning.

Capopjekop, lekker handig weer :')

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 10:06

germie schreef:
Ashleytjuhh schreef:
Beheer is er eventueel een noodplan als alsnog de winkels dichtgaan? ( ik verwacht dit niet maar je weet maar nooit in deze tijd) of zal het dan verlengt worden tot 4 weken na dat de winkels weer open zijn?

Dan krijg je shampoo en eten in je pakket. :Y) En natuurlijk wc papier.

Het wcpapier is dan ook al op *D.

Ik heb daar eigenlijk nog niet over na gedacht als het echt zo zou zijn. Nu heb ik al wel wat leuke dingetjes in huis gehaald maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat al heeft.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 10:22

Iedereen heel erg bedankt voor de lieve reacties na het overlijden van poes Elske. Het doet gewoon heel erg goed, het begrip, dat mensen aardig voor je zijn. Het is stil in huis, Elske liet altijd luid en duidelijk weten dat ze er was. Helemaal de laatste tijd, had het idee dat ze wat dement aan het worden was. Maar wat kun je dat missen zeg.

Beterschap Pauline :(:).

Jolien jij bent snel zeg :j

Gefeliciteerd tante Marleen !

Troost je Geerte, ik had ook een boete, 59 Euro, voor 5 kilometer te snel.

Wat een schattige eenhoorn Dyphusion <3

Wauw Fem wat heb jij een prachtige moestuin !

Gos, die puzzel... Wilde dat ik creatief genoeg was voor zoiets, zucht.

Ik heb geen PostNL app dus kan niets zien.

Beterschap Flying Angel !

Budget, wat is dat :-) maakt me ook niet uit, ik vind het leuk om mijn lootje blij te maken. Niet dat ik er asociaal veel overheen ga ofzo, maar het is niet erg om er over heen te gaan als ik iemand blij maak. Met het sturen van kaartjes e.d. ga je sowieso over budget, een postzegel kost nu al 1 Euro ontdekte ik van de week.

CastaMickey, gecondoleerd.

Krakow is geweldig Debbie, supermooie stad en aardige mensen.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 10:51

Ashleytjuhh schreef:

Goeie vraag, we hebben het er toevallig ook al overgehad.
Op dit moment hebben we geen noodplan, uiteraard bekijken we elke persconferentie en nemen we gelijk stappen zodra er iets veranderd wat negatief kan zijn voor Secret Santa.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 10:56

Tancreda4 schreef:
Rockwitch, ik mag hopen dat de compagnie die de flats gaat slopen dat ook doet, zorgt voor compensatie en alternatieve verblijfplaatsen? Zijn ze wettelijk toe verplicht :)
Wel lief dat jullie ook ruimte voor de vleermuizen willen creëren! <3

Sowieso hebben ze al een hele tijd geleden gaten in de muren van de flats gemaakt ik denk zodat de vleermuizen dan gaan verhuizen ofzo geen idee. We kregen in ieder geval ineens een foldertje dat ons huis heel geschikt is voor vleermuizenkasten en dat we dus de optie hadden om gratis kasten te bestellen dus gelijk gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 11:15

snoopydogy schreef:
Gecondoleerd

Niet fijn vleermuizen
Ik was gisteren morgen koeien aan melken komt er een rat door de melkstal heen rennen is ook geen pretje kan ik zeggen
Ik vind een rat toch wel van iets andere orde dan een vleermuis, haha. Daar zou ik ook niet blij van worden; vleermuizen vind ik dan wel weer cute.

rockwitch schreef:
Tancreda4 schreef:
Rockwitch, ik mag hopen dat de compagnie die de flats gaat slopen dat ook doet, zorgt voor compensatie en alternatieve verblijfplaatsen? Zijn ze wettelijk toe verplicht :)
Wel lief dat jullie ook ruimte voor de vleermuizen willen creëren! <3

Sowieso hebben ze al een hele tijd geleden gaten in de muren van de flats gemaakt ik denk zodat de vleermuizen dan gaan verhuizen ofzo geen idee. We kregen in ieder geval ineens een foldertje dat ons huis heel geschikt is voor vleermuizenkasten en dat we dus de optie hadden om gratis kasten te bestellen dus gelijk gedaan.

Wat goed! :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 11:33

Ashleytjuhh schreef:
ss van Jolien ik heb een kado voor der gevonden :))

https://www.action.com/nl-nl/p/dummy-3003091/

Whahaha we hebben al een blinddoek. En om er nou allebei eentje te dragen tijdens vozelen is ook weer zo wat.

Gecondoleerd, Castamickey :(:)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 12:09

rockwitch schreef:

Je zou even de site van de provincie kunnen checken. Ontheffingsbesluiten als deze staan vaak gepubliceerd. Maar zo te horen doen ze wel hun best, anders zouden ze de buurt niet zo informeren. Wel goed die gratis kasten als extra compensatie!

Hier tijd terug alles gerenoveerd en hangen er ook een x aantal kasten. Die zijn die jaar flink gebruikt. Ik veegde steeds de poepjes weg en volgende dag lag er weer een en ander onder.

Thats_Me

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 13:53

Lieve Santa, bedankt voor het leuke kaartje. Leef je maar lekker uit met inpakpapier ik wordt vrolijk van leuk inpakpapier. Puzzels vind ik dieren, tekeningen en landschappen leuk om te puzzelen. Al is een mooi gebouw op z'n tijd ook zeker niet verkeerd.

Afbeelding

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 14:09

Ik heb eigenlijk zo goed als alles al binnen voor mijn lootje :=

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 14:16

Ik moet nog beginnen _O-

Heb al wel vanalles in mijn hoofd.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 14:17

Ik las net dat de kans erin zit dat er wederom een lockdown komt (ZUCHT, GEVACCINEERD VOOR WAT MAARGOED ANDERE DISCUSSIE) dus ik ga toch maar even snel een shop dag inplannen Ö

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 14:22

Leuke kaartjes komen er binnen, wat is iedereen al enthousiast bezig met cadeautjes kopen en hun lootje stalken.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 14:46

M_D_H schreef:
Ashleytjuhh schreef:

Goeie vraag, we hebben het er toevallig ook al overgehad.
Op dit moment hebben we geen noodplan, uiteraard bekijken we elke persconferentie en nemen we gelijk stappen zodra er iets veranderd wat negatief kan zijn voor Secret Santa.

Het is toch eigenlijk gewoon erg dat dit nodig is.. |( Ik hoop écht dat we niet weer in lockdown gaan of winkels alleen nog toegankelijk worden met QR; wat een wereld momenteel. Anyhow, ik wil niet de feestvreugde onder chagrijn verstoppen.. dus zal er niet te veel over zeggen.

Ik vind het wel echt super dat jullie er nu al over nadenken. Zo maar een plan B is ook niet eenvoudig natuurlijk, dus ik duim dat dat niet nodig blijkt!

Ik ben al druk bezig met ideeën verzamelen voor cadeautjes. Als het me niet lukt zelf te gaan shoppen, stuur ik mijn vriend op pad :P

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 14:53

Vorig jaar kreeg ik een pakket van een Belgische Santa, die toen zeker last zal hebben gehad van de lockdown. Desondanks had ze een super leuk en passend pakket weten samen te stellen.
Ik zie het positief in, we hebben eerder al gezien dat winkels creatief genoeg zijn om hun klanten te blijven helpen, binnen welke regels er dan ook maar zullen gelden.
Dingen kopen zal echt wel mogelijk blijven, pakketten verzenden vast ook en meer hebben we niet nodig toch?

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 15:10

Voor de kerstbal liefhebbers :P
Afbeelding

Afbeelding

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 15:21

Blinnii schreef:
Het is toch eigenlijk gewoon erg dat dit nodig is.. |( Ik hoop écht dat we niet weer in lockdown gaan of winkels alleen nog toegankelijk worden met QR; wat een wereld momenteel. Anyhow, ik wil niet de feestvreugde onder chagrijn verstoppen.. dus zal er niet te veel over zeggen.

Ik vind het wel echt super dat jullie er nu al over nadenken. Zo maar een plan B is ook niet eenvoudig natuurlijk, dus ik duim dat dat niet nodig blijkt!

Ik ben al druk bezig met ideeën verzamelen voor cadeautjes. Als het me niet lukt zelf te gaan shoppen, stuur ik mijn vriend op pad :P

Het is ook gewoon zo dubbel en raar - wij gingen eergisteren frietjes halen. Wij met ons tweetjes het frituur binnen, geven onze bestelling door en wachten daarop, zittend op een barkruk.
Komen er na ons 2 heren binnen, "mogen we de frietjes hier eten"? Dat mocht - als zij een QR code bij hadden. Die hadden ze, dus geen enkel probleem.
Heren nemen plaats aan het tafeltje naast het onze - waar wij, ongevaccineerd en dus zonder QR code (wel met mondmasker en ontsmette handjes) op onze bestelling zitten te wachten.
Wat is het nut dan, vraag ik me af...

Anyhow - mocht er hier in BE opnieuw een lockdown komen, moet het voor mij qua pakjes wel lukken. Ik heb al een doos vol staan voor mijn lootje :j De ideetjes die ik nog heb, zitten hoe dan ook over het budget dus daar valt of staat mijn pakket niet mee, en die zal ik online ook wel kunnen bestellen denk ik, mocht dat nodig zijn.
Zolang het postkantoor niet moet sluiten is er niks aan de hand hier haha. Zelfs al sluit het postkantoor - wij rijden gratis, dan brengen we het pakje wel zelf weg :')

Mogen hints in verschillende rondes? Als mijn lootje bij hint-ronde 1 mij niet kan raden, dat ik een tweede en makkelijkere hint geef?

Vavane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 15:45

Matheno schreef:

Ik ook! Ik ben bang dat de winkels dicht gaan en vind fysiek shoppen juist zo leuk voor een lootje :D

Matheno

pradadaan schreef:
Voor de kerstbal liefhebbers :P
[ [url=m/LTIKm9.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/f222K8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haaaah die 1e zijn cool!

Flying_Angel

Hier ook alles binnen :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 16:17

Vorig jaar was er ook een lockdown, gelukkig had ik op tijd alles binnen. Eigenlijk ook de reden waarom ik direct ben gaan stalken en spitten en een lijstje ben gaan maken, en redelijk snel (bijna) alles binnen heb.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 17:26

Ik heb al wel een paar dingen, maar ben er nog niet en binnen nu en een paar dagen lukt t me ook niet om wederom de stad in te duiken. Dus als er een (lange) lockdown komt zit ik wel vast aan online shoppen inclusief de verzendkosten die daarbij komt kijken. Dus hopelijk valt t mee met winkels sluiten.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 17:49

Ik heb zelf select van bol.com. dan vallen iig de verzendkosten

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 17:55

Matheno schreef:

Hier hetzelfde. :o
Al ruim over budget heen.
Als ik nog wat leuks tegen kom dan kan dat altijd nog.