Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzywuzy schreef:Prove the mf'ers wrong, you can do it!Dat men hele familie zegt dat ik mijn opleiding ga verkloten, heb überhaupt mijn eerste dag niet eens gehad daarvoorstelletje misgunners
Rawr schreef:Na 3 weken vakantie tegen alle afspraken in terug moeten gaan naar m'n oude werkplek omdat ze me nog niet hebben kunnen vervangen. Daar een volledige takkezooi en totaal gebrek aan organisatie aangetroffen terwijl het gigadruk was. En nu al na 1 dag werken is dat hele opgeladen/uitgeruste gevoel weg en voelt het alsof ik alweer toe ben aan vakantie.
Cowboy55 schreef:Dat De Slimste Mens steeds meer begint te lijken op ‘De Minst Domme Mens’ en dat het er bijna op begint te lijken dat ze de vragen simpeler maken zodat de kandidaten af-en-toe toch nog een vraag correct kunnen beantwoorden.
Cowboy55 schreef:De Slimste Mens. Het lijkt wel alsof a) de kandidaten steeds minder slim zijn en ze b) de vragen daarop aanpassen.
Arethe schreef:3 nachten op rij uren wakker gelegen waardoor ik echt brak ben en moest echt veel doen overdag.
En vanavond (terwijl ik serieus stil stond) door m’n rug gegaan. Mijn medeberijdsters zijn beide op vakantie waardoor ik nu 2x per dag naar stal moet en hij beweging moet hebben. Geen idee hoe ik dit moet doen..
Mo_86 schreef:Arethe schreef:3 nachten op rij uren wakker gelegen waardoor ik echt brak ben en moest echt veel doen overdag.
En vanavond (terwijl ik serieus stil stond) door m’n rug gegaan. Mijn medeberijdsters zijn beide op vakantie waardoor ik nu 2x per dag naar stal moet en hij beweging moet hebben. Geen idee hoe ik dit moet doen..
Waar woon je? Mocht het regio Waterland zijn of in de buurt help ik je graag
M_D_H schreef:De paniekaanval van vanmorgen die weer totaal nergens over ging.
Dat ik vervolgens 20 minuten tot een half uur aan het hyperventileren ben en ik er, ondanks alle ademhalingsoefeningen, niet zelfstandig uit kwam.
Daar ik daarna, ipv mijn dag af te maken, naar bed moet omdat al mijn energie weg gelekt is.
Dat ik daardoor het gevoel heb dat ik heb gefaald.
Maar vooral dat als ik relativeer, er helemaal geen reden was voor paniek.
Ik had rustig moeten afwachten, moeten blijven ademen, en eerst alle feiten moeten weten voor mijn overactieve brein in paniekmodus vloog
[***] schreef:Als ik het roosterprogramma moet geloven is vandaag mijn vakantie afgelopen. School communiceert niet. Wanneer heb ik les? Geen idee. Is de les online of op school? Geen idee. Moet ik iets voorbereiden? Geen idee. Heb ik boeken nodig? Geen idee. Waar kan ik de lesstof vinden? Geen idee.
Rytir schreef:[***] schreef:Als ik het roosterprogramma moet geloven is vandaag mijn vakantie afgelopen. School communiceert niet. Wanneer heb ik les? Geen idee. Is de les online of op school? Geen idee. Moet ik iets voorbereiden? Geen idee. Heb ik boeken nodig? Geen idee. Waar kan ik de lesstof vinden? Geen idee.
Dat heb ik ook eens gehad op de universiteit; maandag start van het nieuwe jaar en woensdag pas de collegedagen bekendGelukkig had ik de post op tijd open.
Hier ligt de stroom er al anderhalf uur uit. Zat midden in een serie en plop... En kan dus ook niet douchen wat toch wel heel fijn zou zijn na een wandeling van 1,5 uur in de duinen vanavond; Sticky-icky.
Edit: net een rolberoerte geschrokken toen de stroom weer aan gingBij deze alvast mijn ergenis voor straks in de morgen; hoe krijg ik de digitale tijd weer goed op mijn oven...