Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 19:01

Ik kan er soms ook woest van worden , denk ik van moet dat nu?

Soms ben ik er zo klaar mee dat ik tegen mijzelf zeg toe maar laat het maar over mij heen komen. Ik doe dan vaak ook wel rustig aan op een dag , even bijkomen en dan weer door.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 19:19

Na 3 weken vakantie tegen alle afspraken in terug moeten gaan naar m'n oude werkplek omdat ze me nog niet hebben kunnen vervangen. Daar een volledige takkezooi en totaal gebrek aan organisatie aangetroffen terwijl het gigadruk was. En nu al na 1 dag werken is dat hele opgeladen/uitgeruste gevoel weg en voelt het alsof ik alweer toe ben aan vakantie. %)

Suzywuzy schreef:
Dat men hele familie zegt dat ik mijn opleiding ga verkloten, heb überhaupt mijn eerste dag niet eens gehad daarvoor :') stelletje misgunners
Prove the mf'ers wrong, you can do it! :j

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 19:41

Rawr schreef:
Na 3 weken vakantie tegen alle afspraken in terug moeten gaan naar m'n oude werkplek omdat ze me nog niet hebben kunnen vervangen. Daar een volledige takkezooi en totaal gebrek aan organisatie aangetroffen terwijl het gigadruk was. En nu al na 1 dag werken is dat hele opgeladen/uitgeruste gevoel weg en voelt het alsof ik alweer toe ben aan vakantie. %)

Hopelijk betalen ze je veeel meer omdat je braaf bent teruggekomen... Had je niet hoeven doen... Sterkte ermee :(:)

Ik was een ijsje halen met de buurvrouw, maar wordt altijd zo misselijk bij haar in de auto en nu dus mega moe vanwege de wagenziekte.

marley93

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 20:42

Ik ben echt uitgeput, maar kan nog niet naar bed omdat ik weet dat ik dan midden in de nacht wakker word en niet meer kan slapen... En voor mijn eerste dag terug op het werk na ruim een halfjaar in de ziektewet te hebben gelopen, is dat niet ideaal, dacht ik zo. :+

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 20:43

Ik liet iets net niet vallen uit m'n linkerhand en m'n rechterhand besloot daarop de borstel die ik vast had (tangle teezer) harder vast te grijpen waardoor een van de tanden onder m'n duimnagel schoot. Verrek dat doet echt nog best wel pijn :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 20:51

Dat ik alle afleveringen van Time Team door elkaar aan het kijken ben.Ik moet gewoon bij seizoen 1 beginnen.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 21:24

De Slimste Mens. Het lijkt wel alsof a) de kandidaten steeds minder slim zijn en ze b) de vragen daarop aanpassen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 21:25

Cowboy55 schreef:
Dat De Slimste Mens steeds meer begint te lijken op ‘De Minst Domme Mens’ en dat het er bijna op begint te lijken dat ze de vragen simpeler maken zodat de kandidaten af-en-toe toch nog een vraag correct kunnen beantwoorden.

Cowboy55 schreef:
De Slimste Mens. Het lijkt wel alsof a) de kandidaten steeds minder slim zijn en ze b) de vragen daarop aanpassen.

:D
Dat is wel een grote ergernis :)

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 21:29

In elk geval een terugkerende ergernis :D

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 21:43

3 nachten op rij uren wakker gelegen waardoor ik echt brak ben en moest echt veel doen overdag.
En vanavond (terwijl ik serieus stil stond 8)7 ) door m’n rug gegaan. Mijn medeberijdsters zijn beide op vakantie waardoor ik nu 2x per dag naar stal moet en hij beweging moet hebben. Geen idee hoe ik dit moet doen.. :(

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 21:45

Arethe schreef:
3 nachten op rij uren wakker gelegen waardoor ik echt brak ben en moest echt veel doen overdag.
En vanavond (terwijl ik serieus stil stond 8)7 ) door m’n rug gegaan. Mijn medeberijdsters zijn beide op vakantie waardoor ik nu 2x per dag naar stal moet en hij beweging moet hebben. Geen idee hoe ik dit moet doen.. :(

Waar woon je? Mocht het regio Waterland zijn of in de buurt help ik je graag

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 21:57

Mo_86 schreef:
Arethe schreef:

Waar woon je? Mocht het regio Waterland zijn of in de buurt help ik je graag

Wow dit vind ik echt onwijs lief van je! Ik sta op stal dobber net na Monnickendam. Ik heb morgen hulp van m’n man, die gaat z’n best doen. Maar mocht het echt heel lastig worden hou ik je in gedachten. Nogmaals, super lief, doet me echt even heel goed. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 22:00

De spanning om naar een nieuwe school, klas en opleiding te gaan

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 22:15

Suzywuzy schreef:
De spanning om naar een nieuwe school, klas en opleiding te gaan

Komt goed! Veel succes met je opleiding :D

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 22:18

Ontzettend moe zijn maar niet kunnen slapen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 22:20

Wescha schreef:

Same... hoe moe ik ook ben mijn hoofd blijft doorgaan.

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 22:21

MarlindeRooz schreef:
Wescha schreef:

Same... hoe moe ik ook ben mijn hoofd blijft doorgaan.

Dit inderdaad

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 22:30

Suzywuzy succes je kan het +:)+

MDH in paniek kun je niet rationeel nadenken, anders was je niet in paniek :(:) dus wees lief voor jezelf.

Arethe beterschap hoor, wat een pech precies nu!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 22:39

M_D_H schreef:
De paniekaanval van vanmorgen die weer totaal nergens over ging.
Dat ik vervolgens 20 minuten tot een half uur aan het hyperventileren ben en ik er, ondanks alle ademhalingsoefeningen, niet zelfstandig uit kwam.
Daar ik daarna, ipv mijn dag af te maken, naar bed moet omdat al mijn energie weg gelekt is.
Dat ik daardoor het gevoel heb dat ik heb gefaald.
Maar vooral dat als ik relativeer, er helemaal geen reden was voor paniek.
Ik had rustig moeten afwachten, moeten blijven ademen, en eerst alle feiten moeten weten voor mijn overactieve brein in paniekmodus vloog :roll:

Gek gevoel he?
Wees lief voor jezelf. Je lichaam doet iets heel bijzonders, jou beschermen tegen gevaar. Nu was die reactie in dit geval te groot vergeleken met wat er feitelijk gebeurde. En voelt het ook echt niet alsof je jezelf helpt. Maar op een paniekaanval heb je niet altijd invloed, ook niet als je alle ademhalingsoefeningen uit de kast haalt. Weet dat een paniekaanval altijd weer stopt. En dan heerlijk bijslapen, want ja, het zuigt energie :*

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 22:48

Dat ik al weken wil gaan kijken bij een menwagen(winkel) maar dat mijn lijf zoveel tegen gas geeft. Het is op 1 uur en 40 min rijden maar ik krijg het niet voor elkaar.
Ook balen dat ik dan niet echt verder kan, zeker omdat ik niet weet of er een lange levertijd is.. zucht het is een luxe probleem maar de reden waarom het niet lukt is gewoon ruk.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 23:14

Even geen ergernis, maar wil iedereen even sterkte, beterschap of succes wensen voor degenen die het hier nodig hebben. :(:)

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 23:52

[***] schreef:
Als ik het roosterprogramma moet geloven is vandaag mijn vakantie afgelopen. School communiceert niet. Wanneer heb ik les? Geen idee. Is de les online of op school? Geen idee. Moet ik iets voorbereiden? Geen idee. Heb ik boeken nodig? Geen idee. Waar kan ik de lesstof vinden? Geen idee.

Dat heb ik ook eens gehad op de universiteit; maandag start van het nieuwe jaar en woensdag pas de collegedagen bekend :') Gelukkig had ik de post op tijd open.

Hier ligt de stroom er al anderhalf uur uit. Zat midden in een serie en plop... En kan dus ook niet douchen wat toch wel heel fijn zou zijn na een wandeling van 1,5 uur in de duinen vanavond; Sticky-icky.

Edit: net een rolberoerte geschrokken toen de stroom weer aan ging :') Bij deze alvast mijn ergenis voor straks in de morgen; hoe krijg ik de digitale tijd weer goed op mijn oven...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-21 00:09

Rytir schreef:
[***] schreef:
Als ik het roosterprogramma moet geloven is vandaag mijn vakantie afgelopen. School communiceert niet. Wanneer heb ik les? Geen idee. Is de les online of op school? Geen idee. Moet ik iets voorbereiden? Geen idee. Heb ik boeken nodig? Geen idee. Waar kan ik de lesstof vinden? Geen idee.

Dat heb ik ook eens gehad op de universiteit; maandag start van het nieuwe jaar en woensdag pas de collegedagen bekend :') Gelukkig had ik de post op tijd open.

Hier ligt de stroom er al anderhalf uur uit. Zat midden in een serie en plop... En kan dus ook niet douchen wat toch wel heel fijn zou zijn na een wandeling van 1,5 uur in de duinen vanavond; Sticky-icky.

Edit: net een rolberoerte geschrokken toen de stroom weer aan ging :') Bij deze alvast mijn ergenis voor straks in de morgen; hoe krijg ik de digitale tijd weer goed op mijn oven...

Handleiding opzoeken op internet! :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 00:14

Kitten die weet hoe een aan knop werkt met speelgoed. Nu twijfel ik of ik beter niet batterijen eruit kan halen voor vannacht. >;)

Hand verbrand aan de oven....auw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 00:34

Waarom is wat ik doe en wie ik ben nooit goed genoeg?