Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Plukje schreef:Dan ga ik ervan uit dat het bij mij linksom of rechtsom ook wel goedkomt. Het gaat maar om een par euro, maar ik vind het principieel niet ok als zij wel gewoon haar geld ontvangt.
Bij die van mij is wel echt super duidelijk dat het label nep is.
Bootsiebob schreef:Oeps ja er staat SupereDry![]()
Stond er in de advertentie geen foto van het label?
Maar of dat nou wel of niet zo was, nep mag nooit verkocht worden en mij lijkt dat je sterk staat om je geld terug te krijgen zonder dat je het terug hoeft te sturen.
Needje schreef:Maar heel eerlijk. Het ging om een paar euro. Waar ga je moeilijk over doen.
Iedereen wil maar voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. En dan nog korting willen.
verootjoo schreef:Needje schreef:Maar heel eerlijk. Het ging om een paar euro. Waar ga je moeilijk over doen.
Iedereen wil maar voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. En dan nog korting willen.
Dat een nepmerk verkopen als echt strafbaar is. Ik zou daar ook moeilijk over doen, heb een hekel aan namaak verkopen.
En hier zie je zo overduidelijk dat het nep is, aangezien ze de merknaam niet eens goed kunnen schrijvendit moet de verkoper geweten hebben anders plaats je wel een foto van het label erbij.