Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 09:27

Merileth schreef:
Ik weet weer waarom ik op Facebook nergens meer op reageerde {:)-:(

Zelfde ergernis hier! Maakt niet uit welk nieuwsbericht in aanklik, er staan altijd legio asociale, ongenuanceerde, beperkte, domme reacties onder met taalfouten en onwaarheden. Ik begin bijna mijn geloof in de mensheid te verliezen, in zo’n samenleving wil ik niet leven! Ik werk in het onderwijs en probeer de kinderen in de klas de spelregels van het omgaan met elkaar mee te geven, maar als ik dit soort berichten zie voelt het als vechten tegen de bierkaai. ;( Man, ik word er zo moedeloos van...

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 09:31

Iemand die zijn idiote kat naar buiten heeft geschopt. Beest heeft de hele nacht lopen janken als een baby en heb hierdoor heb oog dicht gedaan.

theadora99

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 10:49

Aan mijn hond. En de andere hond. Ze is loops en de andere hond is een (gecastreerd) mannetje maar mijn God

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 11:01

En het stalken gaat vrolijk verder. Ik ga wel mensen daten binnen kennissen kring ofzo. Morgen hopelijk op kantoor aangifte doen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 11:03

shirleyp schreef:
Merileth schreef:
Ik weet weer waarom ik op Facebook nergens meer op reageerde {:)-:(

Zelfde ergernis hier! Maakt niet uit welk nieuwsbericht in aanklik, er staan altijd legio asociale, ongenuanceerde, beperkte, domme reacties onder met taalfouten en onwaarheden. Ik begin bijna mijn geloof in de mensheid te verliezen, in zo’n samenleving wil ik niet leven! Ik werk in het onderwijs en probeer de kinderen in de klas de spelregels van het omgaan met elkaar mee te geven, maar als ik dit soort berichten zie voelt het als vechten tegen de bierkaai. ;( Man, ik word er zo moedeloos van...

Tip alle nieuwspagina's ontvolgen. Heb ik sinds corona er is gedaan en ik mis het absoluut niet. En heerlijk rustig Facebook komen geen gerelateerde corona dingen voorbij. Ik volg alleen nieuws hier vanuit mijn woonplaats of de regio. Komt het ook wel voorbij, wordt ook idioot op gereageerd maar dan scroll ik gewoon door. De reacties zijn soms niet om aan te zien :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 11:48

Hond ziek en ze lijkt zo zielig :(

Schooit ook niet meer dus ze voelt zich echt niet lekker. Wel houdt ze alles in de gaten vanaf de bank :')

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 12:20

Auto APK, moesten wat dingen gebeuren.. doei 800 euro
Bloed en allergie onderzoek bij Mando en nog een rekening liggen.. doei 500 euro
Duur maandje zo.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 14:01

Nayomie schreef:
Iemand die zijn idiote kat naar buiten heeft geschopt. Beest heeft de hele nacht lopen janken als een baby en heb hierdoor heb oog dicht gedaan.

Dit was gisteren al een probleem, nu zit dat beest er nog. Geen idee wat ik er mee moet, maar als die er vannacht weer is, slaap ik weer niet. -O-

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 14:28

Kan je niet even aanbellen en aangeven dat hij zo zit te gillen buiten. Dat zou mijn eerste stap zijn.
En anders als ze niet thuis zijn even briefje in de brievenbus

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 14:30

En zit kat echt in de tuin van zijn baas of is ie per ongeluk ergens opgesloten waar het niet moet/of is ie verdwaald?

Het is natuurlijk krolse poezentijd dus wie weet is er iets verdwaald.....

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 14:30

Scènes in series/films die zo donker zijn dat je ze bij normaal daglicht niet eens kan zien.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 14:35

Ik weet niet van die deze kat is, buren hebben gisteren hem geprobeerd te vangen maar dat was tevergeefs. Dier loopt op straat, was door een andere kat vannacht aangevallen, toen was het eventjes stil. :P

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 15:25

Dat ik wil gaan starten met mealpreppen. Wil ik al langer, maar ik weet gewoon niet waar ik zou moeten beginnen -O-

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 15:36

Puinhoop door het verhuizen en dan ook internet wat, ondanks al een maand van te voren geregeld, niet aangesloten blijkt te zijn. En de provider die er eerst een week omheen draait, en nu eindelijk een ander team in gaat zetten. Maar ja, dat team heeft ook drie tot vijf werkdagen om te reageren. Dus wie weet hebben we begin volgende week internet...

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 15:43

Dat mijn kies er idd uit moet |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 15:49

0 concentratie vandaag...

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 15:52

Dat ik een heel leuk idee voor customized Nikes heb en dat ik dat eigenlijk ook gewoon NU wil bestellen. Maar ik heb er NU geen geld voor.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 16:01

Zojuist alle ramen gewassen, maar erg hardnekkige vogelpoep dacht daar anders over. Kreeg het er gewoon NIET af -O- kan niet genieten van schone ruiten nu en ik heb geen zin om ze nog een keer te doen.

En de buren bij mij aan de achterkant zijn viespeuken, ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen want er zitten 2 hoge schuttingen en óók nog een poort tussen, maar ik vind hun sigarettenpeuken, afval, en rommel van hun konijnen in mijn tuin.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 16:23

60liter Brabantia prullenbak gekocht, kan er geen "normale" vuilniszak in. Alleen van hun eigen merk á €10 per pak, uhhh -O-

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 16:35

Marije_1997 schreef:
En het stalken gaat vrolijk verder. Ik ga wel mensen daten binnen kennissen kring ofzo. Morgen hopelijk op kantoor aangifte doen.

Oei vervelende situatie.

Maar trek je niet teveel ‘foute’ jongens aan?
Is het niet eens een idee om wat rustiger te worden op dit vlak? Even de kat uit de boom kijken?
Dan kun je misschien iets meer filteren voordat je je weer in zo’n bijzondere ‘relatie/date’ stort.
Je bent het waard om een leuke passende kerel te krijgen toch?

een mooie echte liefde zou zich hier niet door laten hinderen. Scheelt jou ook weer hartzeer.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 16:36

Dat een goede bekende iemand met Down een mongooltje noemde.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 16:36

michelle___ schreef:
60liter Brabantia prullenbak gekocht, kan er geen "normale" vuilniszak in. Alleen van hun eigen merk á €10 per pak, uhhh -O-

Ooh ja... dat zou echt verboden moeten worden.
Zou hem meteen retourneren en een eerlijke doch rechtvaardige review schrijven.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 16:40

michelle___ schreef:

Mijn moeder heeft er ook een maar die heeft vuilniszakken gevonden die er in passen, als je wilt kan ik haar wel vragen welke zij precies heeft?

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 16:57

Telpeva schreef:
michelle___ schreef:

Mijn moeder heeft er ook een maar die heeft vuilniszakken gevonden die er in passen, als je wilt kan ik haar wel vragen welke zij precies heeft?

Heel graag, anders doe ik hem terug :))
10 euro voor 30 vuilniszakken vind ik echt te gek!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 17:01

Kan je er geen grotere indoen en ze extra omvouwen? :+