Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 19:24

Stoeien met hekwerken en eigenlijk onbegonnen werk.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 20:00

Oh nou, bij ons is het juist een manager die elke keer s tie binnen komt begint met: "Yo niffo's!"

Nu kan ik er weinig van zeggen want ik heb geen filter er zo heb ik de directeur deze week nog gezegd dat tie de lege chupachup lollyhouder maar als buttplug moet gebruiken :')

Hoezo werk ik in een mannenwereld :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 20:06

Rambogirl schreef:
Oh nou, bij ons is het juist een manager die elke keer s tie binnen komt begint met: "Yo niffo's!"

Nu kan ik er weinig van zeggen want ik heb geen filter er zo heb ik de directeur deze week nog gezegd dat tie de lege chupachup lollyhouder maar als buttplug moet gebruiken :')

Het kan erger hahahaha. Moet zeggen dat de mannenwereld wel altijd gezellig is. En je kan ook gewoon zeggen wat je denkt meestal

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 20:19

Huisbaas die vooral alleen aan zichzelf denkt en het gek vindt hoe het contact loopt... 8)7

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 20:55

Zebrastreep schreef:
Zebrastreep schreef:

Verzorg of bijrijpaard misschien een optie?

Nee krijg het behoorlijk benauwd en advies ha is ook beter van niet ook wegens hyper gevoeligheid voor luchtweg infectie.

Wat balen! Je had anders best mijn fjord mogen verzorgen. Helpt het ook niet als alles buiten is? Ik heb bijv geen stal. Wel kun je binnen poetsen maar voor de rest is alles buiten. Al mis ik soms best een binnenbak en voldoende stallen :')[/quote]
Heel aardig van je, maar Drenthe is een beetje uit de buurt ook. Maar heb er wel aan gedacht om verzorgpaard te nemen. En I love fjorden. <3[/quote]

Jammer! Ben langzamerhand wel een beetje op zoek naar iemand en het liefst een liefhebber zou zo leuk zijn haha. Anders had ik een mooie oudere Fjordendame in de aanbieding die zeker nog wel leuk te rijden is en gek is op poetsen en aandacht :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 20:58

Rambogirl schreef:

Hahahaha, heerlijk. :') Mijn rits koosnaampjes voor een ex-werkgever (inmiddels goede vriendin) valt dan nog wel mee... ik heb ook een keer haar ondergoed op staan hangen toen ik nog voor haar werkte (als stalpersoneel :') ).

Zebrastreep schreef:
Jammer! Ben langzamerhand wel een beetje op zoek naar iemand en het liefst een liefhebber zou zo leuk zijn haha. Anders had ik een mooie oudere Fjordendame in de aanbieding die zeker nog wel leuk te rijden is en gek is op poetsen en aandacht :')
Jammer dat Drente voor mij ook uit de buurt is, anders stond ik gisteren nog bij je voor de deur. :)) Ik had vroeger niks met fjorden, maar ik ben er tegenwoordig echt weg van. <3

Ik voel me momenteel zo nutteloos. :=

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 21:04

Dat ik gister gestoken ben door een wesp, auw! Maar het begint nu ineens te jeuken -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 21:16

Mkango schreef:
Rambogirl schreef:

Hahahaha, heerlijk. :') Mijn rits koosnaampjes voor een ex-werkgever (inmiddels goede vriendin) valt dan nog wel mee... ik heb ook een keer haar ondergoed op staan hangen toen ik nog voor haar werkte (als stalpersoneel :') ).

Zebrastreep schreef:
Jammer dat Drente voor mij ook uit de buurt is, anders stond ik gisteren nog bij je voor de deur. :)) Ik had vroeger niks met fjorden, maar ik ben er tegenwoordig echt weg van. <3

Ik voel me momenteel zo nutteloos. :=

Mocht je nog verhuizen naar het mooie Drenthe je bent welkom! :)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 21:32

Net het zorgdossier van mijn moeder met Alzheimer gelezen.Kan wel janken.Had ik het maar niet gelezen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 21:33

Britta31 schreef:
Net het zorgdossier van mijn moeder met Alzheimer gelezen.Kan wel janken.Had ik het maar niet gelezen.

:(:)

Dossiers zijn vaak inderdaad heftig om te lezen! Veel sterkte Alzheimer is echt vreselijk!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 21:38

Britta31 schreef:

Sterkte :(:) alzheimer is zo'n rotziekte!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 22:12

Zertab schreef:
Jeetje wat verdienen jullie weinig.. (tenminste voor mijn begrippen). Vind het wel knap dat jullie een paard kunnen onderhouden. Met mijn salaris zou ik dat echt niet aandurven. En ik verdien zeer zeker niet slecht voor een startersfunctie... meer dan jullie. :=

Weet je wat het is, ik ben niet anders gewend en dan word je creatief kan ik zeggen.
Slecht heb ik het overigens helemaal niet ofzo.
Mijn paard is er nu een jaar en heb ik veel pech mee gehad.
Alles heb ik netjes afgelost en deels ook in termijnen maar het komt altijd goed.
Zo ook met evt andere dingen hoor.
Het is veel geven en heel weinig nemen voor alles, de beesten geef ik alles aan :')
Maar ik weet bijvoorbeeld ook dat ik geen dure operaties voor bijv koliek aan mijn paard laat doen, ook niet als ik het wel even zo kon pinnen ofzo

Knuffel britta :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 22:18

Een verpleegster die boven de kinderwagen hangt van ons 6 weken oude zoontje... en aan mezelf dat ik niet adequaat genoeg reageerde.

Gewoon niet doen asjeblieft met de Corona . Ze was echt superlief,dus heb maar niks gezegd.

Maar komop je werkt in een ziekenhuis, doe het liever niet ookal is zo'n kleintje megaschattig.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 22:27

Britta31 schreef:

:(:) dossiers zijn rot om te lezen voor familie.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 23:00

Oh lekker dan... Ik had een bestelling retour gestuurd en alles gedaan zoals op het retourformulier staat. Denk kijk ff op postnl of het pakket al is ontvangen daar. Zie ik op de sticker dat ze het naar mijn huisadres hebben gestuurd, hoe dan? Lekker stom van mij dat ik niet goed heb gecontroleerd, snap er niks van heb het retourlabel op de doos geplakt zoals beschreven.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-20 23:03

Mijn vriend die na bijna 5 jaar relatie en 30 jaar leven nog steeds niet snapt hoe een deken in een dekbedovertrek moet. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 23:17

Britta31 schreef:

Sterkte! :(:)

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 23:48

fjordjes schreef:
Oh lekker dan... Ik had een bestelling retour gestuurd en alles gedaan zoals op het retourformulier staat. Denk kijk ff op postnl of het pakket al is ontvangen daar. Zie ik op de sticker dat ze het naar mijn huisadres hebben gestuurd, hoe dan? Lekker stom van mij dat ik niet goed heb gecontroleerd, snap er niks van heb het retourlabel op de doos geplakt zoals beschreven.

Toevallig niet je oude barcode er op laten zitten? Want de postnl bezorgers scannen het eerste wat ze zien en als dat toevallig jou oude code is dan komt ie weer terug inderdaad (als je je pakketje heb ingeleverd bij een afleverpunt vind ik het vrij slecht dat ze dat niet ge controleerd hebben)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 00:04

Nee de oude sticker had ik er idd expres afgesloopt hiervoor.

Het is van kramer, retour formulier bestaat uit 3 dingen. 1 plak je op de doos, 1 doe je in de doos en 1 stukje hou je zelf. Nou precies dat heb ik gedaan.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 00:18

Aan m’n idiote gedachtengang -O-

Om 08:00 heb ik een afspraak bij de tandarts, aan de ene kant blij, want hopelijk ben ik dan van m’n 3 dagen durende kiespijn af en aan de andere kant voel ik een paniek aanval aankomen, omdat ik bang ben voor de tandarts..

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 06:03

Dat ik vanmorgen 2 kliko's aan de weg gezet heb (1 rode en 1 gele) en net naar beneden loop en er nu 3 staan: 2 rode en 1 gele.
De onze zijn duidelijk gemarkeerd met een huisnummer, dus die staan weer onder het huis maar de indringer heeft helemaal niks. Kan ik zeker dalijk de hele buurt af om te zien waar die woont >;)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 06:30

Vanaf half 5 wakker door de kiespijn. Weer 2 ibuprofen ingenomen en nu hoop ik dat de pijn wegblijft tot 8 uur -O-

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 06:50

Dat ik m’n pakket via de app van PostNL heb laten versturen naar een PostNL punt en omdat ik dit nog nooit heb gedaan via die app, ben ik dus bang dat ik hem überhaupt niet meer krijgt en het mis gaat. Heb zo’n hekel aan pakketten en PostNL -O- ;(

stalxpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 07:09

Dat ik vannacht niet goed heb kunnen slapen omdat ik gisteren te horen heb gerkregen van de neurchirurg dat mijn hersenoperatie van 9 weken geleden waarschijnlijk opnieuw moet. Gisteren was die boodschap nog niet echt geland. Nu wel...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 07:14

stalxpaard schreef:
Dat ik vannacht niet goed heb kunnen slapen omdat ik gisteren te horen heb gerkregen van de neurchirurg dat mijn hersenoperatie van 9 weken geleden waarschijnlijk opnieuw moet. Gisteren was die boodschap nog niet echt geland. Nu wel...

Oh jemig wat heftig nieuws! Lijkt mij zeker niet niks een hersenoperatie. Veel sterkte!