Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rambogirl schreef:Oh nou, bij ons is het juist een manager die elke keer s tie binnen komt begint met: "Yo niffo's!"
Nu kan ik er weinig van zeggen want ik heb geen filter er zo heb ik de directeur deze week nog gezegd dat tie de lege chupachup lollyhouder maar als buttplug moet gebruiken![]()
Hoezo werk ik in een mannenwereld
Zebrastreep schreef:Zebrastreep schreef:
Verzorg of bijrijpaard misschien een optie?
Nee krijg het behoorlijk benauwd en advies ha is ook beter van niet ook wegens hyper gevoeligheid voor luchtweg infectie.
Rambogirl schreef:Oh nou, bij ons is het juist een manager die elke keer s tie binnen komt begint met: "Yo niffo's!"
Nu kan ik er weinig van zeggen want ik heb geen filter er zo heb ik de directeur deze week nog gezegd dat tie de lege chupachup lollyhouder maar als buttplug moet gebruiken![]()
Zebrastreep schreef:Jammer dat Drente voor mij ook uit de buurt is, anders stond ik gisteren nog bij je voor de deur.Jammer! Ben langzamerhand wel een beetje op zoek naar iemand en het liefst een liefhebber zou zo leuk zijn haha. Anders had ik een mooie oudere Fjordendame in de aanbieding die zeker nog wel leuk te rijden is en gek is op poetsen en aandacht
Mkango schreef:Rambogirl schreef:Oh nou, bij ons is het juist een manager die elke keer s tie binnen komt begint met: "Yo niffo's!"
Hahahaha, heerlijk.Mijn rits koosnaampjes voor een ex-werkgever (inmiddels goede vriendin) valt dan nog wel mee... ik heb ook een keer haar ondergoed op staan hangen toen ik nog voor haar werkte (als stalpersoneel
).
Zebrastreep schreef:Jammer dat Drente voor mij ook uit de buurt is, anders stond ik gisteren nog bij je voor de deur.Jammer! Ben langzamerhand wel een beetje op zoek naar iemand en het liefst een liefhebber zou zo leuk zijn haha. Anders had ik een mooie oudere Fjordendame in de aanbieding die zeker nog wel leuk te rijden is en gek is op poetsen en aandachtIk had vroeger niks met fjorden, maar ik ben er tegenwoordig echt weg van.
Ik voel me momenteel zo nutteloos.
Zertab schreef:Jeetje wat verdienen jullie weinig.. (tenminste voor mijn begrippen). Vind het wel knap dat jullie een paard kunnen onderhouden. Met mijn salaris zou ik dat echt niet aandurven. En ik verdien zeer zeker niet slecht voor een startersfunctie... meer dan jullie.
fjordjes schreef:Oh lekker dan... Ik had een bestelling retour gestuurd en alles gedaan zoals op het retourformulier staat. Denk kijk ff op postnl of het pakket al is ontvangen daar. Zie ik op de sticker dat ze het naar mijn huisadres hebben gestuurd, hoe dan? Lekker stom van mij dat ik niet goed heb gecontroleerd, snap er niks van heb het retourlabel op de doos geplakt zoals beschreven.
stalxpaard schreef:Dat ik vannacht niet goed heb kunnen slapen omdat ik gisteren te horen heb gerkregen van de neurchirurg dat mijn hersenoperatie van 9 weken geleden waarschijnlijk opnieuw moet. Gisteren was die boodschap nog niet echt geland. Nu wel...