Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Hannanas schreef:Dus resveratol met vitamine K1 en K2 innemen.. sowieso geen goedkoop grapje!
Neonlight schreef:Rien, wat een goed nieuws!
En rode wijn, mooi, ik drink iedere avond een glaasje, heb nog een fles of 200 op voorraad staan (inclusief rose) dus dat zit wel goed.
Marie_Anne schreef:@MoniqueT: mag jij vandaag nou weer voor het eerst naar buiten? Om te wandelen of te sporten?
MoniqueT schreef:Marie_Anne schreef:@MoniqueT: mag jij vandaag nou weer voor het eerst naar buiten? Om te wandelen of te sporten?
Klopt! Maar ha, als het mag, heb je er ineens niet zo'n behoefte meer aan. Zonder gekheid, het was hier net nog 32 graden en dan vind ik wandelen in de brandende zon niet zo erg prettig, zeker niet in de bergen hier.
We hebben de tuin gedeeltelijk onkruidvrij gemaakt, was even sport genoeg. Ik denk dat we zo nog even een rondje richting dorp gaan maken als het wat minder warm is. je mag niet eens stilstaan voor een praatje!
Wij hebben trouwens van die zelfgemaakte maskers én een paar FFP2 maskers. Hier raden ze aan de laatste op minstens 70 graden een half uur in de oven te doen. Klinkt zo raar ...
pien_2010 schreef:https://nos.nl/artikel/2332506-china-la ... allen.html
Dit verwoord precies mijn bezorgdheid dat ik in mijn post over steun KLM heb proberen te verwoorden.
Kapers op de kust, en kapers die de democratie aan hun laars lappen en die je dus niet moet willen. Dit is trouwens al jaren ad gang in Europa, Africa en dit is niet goed in mijn ogen want China moeten we buiten de deur houden.
Marie_Anne schreef:Ojee, dat is wel heel jammer, dat het zo heet was. Dat had ik niet verwacht, ik dacht jij loopt helemaal blij buiten. Ik zag net een filmpje van allemaal mensen aan het hardlopen in Spanje en ik vond ze al niet heel opgewekt kijken, maar dat komt dan omdat het zo heet is waarschijnlijk.
Moeten jullie in winkels een masker op?