_San87_ schreef:En kijk vooral naar de totaal rupturen, inknippen en prolapsen.
Oke.. inknippen is echt heel zuur. Het hechten daarna wil je echt niet bewust mee maken. Brr
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Mir schreef:_San87_ schreef:En kijk vooral naar de totaal rupturen, inknippen en prolapsen.
Oke.. inknippen is echt heel zuur. Het hechten daarna wil je echt niet bewust mee maken. Brr
Niobe schreef:_San87_ schreef:Ik zou wat bevallingsvideo's gaan kijken. En daarna wat afleveringen Super Nanny.
En naar Investigation Discovery, kinderen die hun ouders om (laten) leggen is niet per se heel erg zeldzaam!
Bambi1995 schreef:Ik moet wel zeggen nadat mijn zus zaterdag is bevallen en ik de baby heb gezien ik wel na denk of ik het echt niet zou willen, maar weetje dat is misschien dat hele kleine stukje dat te geromantiseerd is waar ik aan denk. Al die nadelen en de harde werkelijkheden zit ik dan echt niet op te wachten. Herkennen jullie dat?
Berdien schreef:Daar ben je mooi vlot weer vanaf geholpen Bambi![]()
![]()
Ik las gisteren een discussie omtrent namen. Er zijn dus mensen die vriendschappen en dergelijke verbreken omdat die vrienden/collega's/etc 'hun' naam hebben 'gestolen'. Bizar
Mars schreef:De film ‘we need to talk about Kevin’ is er ook een waar je baarmoeder meteen van in een stuip schietErg goede film met Tilda Swinton en volgens mij Ezra Miller.
MarcoBorsato schreef:Of mensen die daarom 'hun' naam al ruim voor de geboorte bekend maken.
Varekaj schreef:Pfoe, daar zou ik ook niet vrolijk van worden en helemaal niet als het goede vrienden zijn. Ik bedoel, als je dan met elkaar afspreekt en het over het kind hebt, dan confronteer je die mensen toch steeds weer met hun verlies? Eigenlijk zelfs een beetje alsof de andere hun kind hebben overgenomen.