Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deksel schreef:Ik heb 'nieuw' werk maar erger me nu al de pestpleuris. Als ik nieuw werk heb, ga ik zo snel mogelijk hier weg. En ik moet vandaag nog 3u.
Mkango schreef:deksel schreef:Ik heb 'nieuw' werk maar erger me nu al de pestpleuris. Als ik nieuw werk heb, ga ik zo snel mogelijk hier weg. En ik moet vandaag nog 3u.
Join the club.![]()
Inmiddels begin ik de effecten van de laatste drie weken te voelen en voel ik me vet slap... dit weekend maar even wat sollicitaties de deur uit doen, en anders wordt het toch maar paardjes knuffelen in Frankrijk tot ik wat anders heb.
Marije_1997 schreef:Pff dat gevoel heb ik ook. Ben gewoon depressief door alle irritaties en ergenissen op m'n werk. Terwijl ik er nog niet eens een jaar werk. Ik heb ook nergens meer kracht en energie voor.
Mkango schreef:Marije_1997 schreef:Pff dat gevoel heb ik ook. Ben gewoon depressief door alle irritaties en ergenissen op m'n werk. Terwijl ik er nog niet eens een jaar werk. Ik heb ook nergens meer kracht en energie voor.
Troost je, ik zit er nog geen maand, dus het kan inderdaad hard gaan als je niet op je plek zit.Ik had hier zó’n goed gevoel bij in eerste instantie, maar zodra ik op kantoor kwam (ander kantoor dan waar m’n gesprek was) op m’n eerste dag, sloeg alles om in teleurstelling, want het was exact alles wat ik nou juist níet wilde in een baan en een bedrijf. Had jij nou recentelijk wel elders een sollicitatie? Sterkte in elk geval, en pas op jezelf!
__Sannne schreef:CalipsoLover schreef:Dat ik gisteren terug kom van mijn werk rond 23u en beide ruiten van de auto zijn ingeslagen op de parking.![]()
Auto naast ons ook, samen met nog 2 andere wagens. Niks gestolen, bij 1 auto de papieren weg, bij de rest zaten ze er allemaal nog in.
Ohh wat klote zeg.. Kunnen ze verder ook iets met die papieren of?