Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 18:54

Op het strand vandaag pakte een labradoedel de bal van mijn hond af. Geen probleem ( dacht ik.)
Maar de eigenares van deze hond had een hele verhandeling over het waarom haar hond “er niet zo veel voor voelde om naar haar te luisteren,” en er een spelletje van te maken om steeds weer triomfantelijk weg te lopen als ze hem bij zich had geroepen en “ los” had gezegd.. ja, ze “zou het zien als haar puppy, want ze was net loops geweest, en het was een spelletje”,blablablabla... op een gegeven moment was ik het wel zat, en zei dat haar hond toch gewoon moest gehoorzamen wanneer ze het commando “ hier” gaf..? (Stel je voor dat er een noodsituatie was)..Deze hond was geen puppy meer ofzo.. nou goed, na ongeveer zes, zeven keer op veel te vriendelijke toon de hond bij zich te hebben geroepen, lukte het eindelijk - niet in de laatste plaats vanwege mijn volhardendheid- om de bal van mijn hond uit de modieuze labradoedel bek te verwijderen...
Als je nou te eigenwijs bent om een hond degelijk en normaal op te voeden, begin er dan in godsnaam gewoon niet aan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 19:10

deksel schreef:
Ik heb 'nieuw' werk maar erger me nu al de pestpleuris. Als ik nieuw werk heb, ga ik zo snel mogelijk hier weg. En ik moet vandaag nog 3u :(.

Join the club. :')

Inmiddels begin ik de effecten van de laatste drie weken te voelen en voel ik me vet slap... dit weekend maar even wat sollicitaties de deur uit doen, en anders wordt het toch maar paardjes knuffelen in Frankrijk tot ik wat anders heb.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 20:12

Dat 2 katten het voorzien hebben op mijn geitenkaas. :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 20:15

Marcella schreef:

Hier op mijn zalm :')

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 20:17

Dat ik super gefrustreerd ben over iets waar ik geen controle over heb maar het niet los kan laten. Terwijl het wel invloed gaat hebben op mij.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 20:18

Al dat zogenaamde nieuws over Andre Hazes en Monique Westenberg. Echt, nobody fiets cares. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 20:44

Mkango schreef:
deksel schreef:
Ik heb 'nieuw' werk maar erger me nu al de pestpleuris. Als ik nieuw werk heb, ga ik zo snel mogelijk hier weg. En ik moet vandaag nog 3u :(.

Join the club. :')

Inmiddels begin ik de effecten van de laatste drie weken te voelen en voel ik me vet slap... dit weekend maar even wat sollicitaties de deur uit doen, en anders wordt het toch maar paardjes knuffelen in Frankrijk tot ik wat anders heb.

Pff dat gevoel heb ik ook. Ben gewoon depressief door alle irritaties en ergenissen op m'n werk. Terwijl ik er nog niet eens een jaar werk. Ik heb ook nergens meer kracht en energie voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 20:59

Marije_1997 schreef:
Pff dat gevoel heb ik ook. Ben gewoon depressief door alle irritaties en ergenissen op m'n werk. Terwijl ik er nog niet eens een jaar werk. Ik heb ook nergens meer kracht en energie voor.

Troost je, ik zit er nog geen maand, dus het kan inderdaad hard gaan als je niet op je plek zit. :\ Ik had hier zó’n goed gevoel bij in eerste instantie, maar zodra ik op kantoor kwam (ander kantoor dan waar m’n gesprek was) op m’n eerste dag, sloeg alles om in teleurstelling, want het was exact alles wat ik nou juist níet wilde in een baan en een bedrijf. Had jij nou recentelijk wel elders een sollicitatie? Sterkte in elk geval, en pas op jezelf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 21:14

Lau schreef:
Marcella schreef:

Hier op mijn zalm :')

Hier aast 1 op mijn witte paaseitjes :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 21:15

De hond die zonder waarschuwing midden op t vloerkleed kotst :r.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 21:18

Stelletje aasgieren zijn het die katten. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 21:31

Mkango schreef:
Marije_1997 schreef:

Troost je, ik zit er nog geen maand, dus het kan inderdaad hard gaan als je niet op je plek zit. : Ik had hier zó’n goed gevoel bij in eerste instantie, maar zodra ik op kantoor kwam (ander kantoor dan waar m’n gesprek was) op m’n eerste dag, sloeg alles om in teleurstelling, want het was exact alles wat ik nou juist níet wilde in een baan en een bedrijf. Had jij nou recentelijk wel elders een sollicitatie? Sterkte in elk geval, en pas op jezelf!

Ik heb me weer opengesteld voor iets nieuws op LinkedIn. Moet nog even open sollicitaties versturen. Maar helaas kan het nog wel eens lastig worden. Er zit namelijk een bouwcrisis aan te komen door de stikstof ellende enzo.

Voor jezelf kiezen is hoe dan ook belangrijk! Ik heb daarom ook een soort van m'n vriend/ex idk aan de kant gezet nu. Ik trek het allemaal niet door die situatie op het werk hahaha. Gelukkig heb ik m'n kat, die altijd gezellig bij me komt.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 22:05

Werk :+ probeer al een paar weken iets te regelen maar nog niet gelukt. |o

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 23:31

Dat de gewone yoghurt op was en ik nu bosbessen yoghurt over de muesli heb als ontbijt. En ik hou niet van bosbessen...
(First world problems!)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 23:46

Dat ik een vacature voorbij zie komen voor receptie medewerker op een vakantiepark en het me eigenlijk wel wat lijkt. Handig om op m'n CV te hebben voor latere plannen maar ik. Haat. Kinderen.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 23:49

Maar een receptioniste zit niet in het animatieteam toch :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 23:58

casperzazoe schreef:
Dat ik een vacature voorbij zie komen voor receptie medewerker op een vakantiepark en het me eigenlijk wel wat lijkt. Handig om op m'n CV te hebben voor latere plannen maar ik. Haat. Kinderen.

Daar heb je op de receptie ook weinig mee te maken toch?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 23:59

Campings -> veel kinderen.

Ik hoef er niet te werken haha

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 00:04

__Sannne schreef:
CalipsoLover schreef:
Dat ik gisteren terug kom van mijn werk rond 23u en beide ruiten van de auto zijn ingeslagen op de parking. -O-
Auto naast ons ook, samen met nog 2 andere wagens. Niks gestolen, bij 1 auto de papieren weg, bij de rest zaten ze er allemaal nog in.

Ohh wat klote zeg.. Kunnen ze verder ook iets met die papieren of?

Niet dat ik weet...

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 01:11

Dat mensen álles delen op internet...
Ik hoef dat niet allemaal te weten zeg :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 01:46

Zeiknatte was uit de wasmachine -O- , morgen maar kijken hoe het droogt

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 03:01

Dat mensen op dit tijdstip buiten voor mijn deur staan te praten. En ze slaan keihard met de tussendeur, dus ipv te slapen, schrik ik me iedere keer een hoedje.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 03:39

Dat mijn hond (6 maanden) niet wil gaan slapen nadat ik thuis kwam van sluitdienst op het werk. In de bench heeft nu geen zin want meneer blaft het huis wakker en dan heb ik oorlog met de rest. Mee naar boven was voorheen altijd een succes, maar vanavond niet. Nu lig ik op de bank terwijl meneer nog rondjes aan het rennen is door de woonkamer. Ik wil eigenlijk gewoon slapen na een drukke avond in de horeca. |o

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 06:29

Dat ik al vanaf 4 uur wakker lig met maagpijn en misselijkheid en vanavond een concert heb waar ik al een tijdje naar uitkijk. Hoop dat ik zo nog een beetje opknap en slaap, anders wordt het een zware avond of helemaal niet heen |(

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 08:02

MarlindeRooz schreef:
Campings -> veel kinderen.

Ik hoef er niet te werken haha

Hangt van de camping af. Je hebt ook campings vol pensionado's.