Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphara schreef:Bij mij ook alles via betaalverzoek van marktplaats hoor. Willen ze dat niet, dan geen deal. Willen ze verder via whatsapp, geen deal.
Ik heb net eindelijk mijn item met duidelijk aangegeven vaste prijs verkocht.
Nieuwprijs €49 ik vroeg €35 vaste prijs, item is nieuw kaartjes er nog aan. Echt zoveel biedingen op gehad via chat, gisteren nog iemand die me de les las dat het in die en die winkel goedkoper zou zijn.
Ik heb iedereen hiervoor succes gewenst met de zoektocht en voet bij stuk gehouden.
Net iemand die vraagt of het beschikbaar is, meteen geantwoord, meteen deal en ze heeft meteen het betaalverzoek betaald.
Kijk, dat is gewoon prettig zaken doen en vijf sterren waard.
HopeDreamer schreef:Daphara schreef:Bij mij ook alles via betaalverzoek van marktplaats hoor. Willen ze dat niet, dan geen deal. Willen ze verder via whatsapp, geen deal.
Ik heb net eindelijk mijn item met duidelijk aangegeven vaste prijs verkocht.
Nieuwprijs €49 ik vroeg €35 vaste prijs, item is nieuw kaartjes er nog aan. Echt zoveel biedingen op gehad via chat, gisteren nog iemand die me de les las dat het in die en die winkel goedkoper zou zijn.
Ik heb iedereen hiervoor succes gewenst met de zoektocht en voet bij stuk gehouden.
Net iemand die vraagt of het beschikbaar is, meteen geantwoord, meteen deal en ze heeft meteen het betaalverzoek betaald.
Kijk, dat is gewoon prettig zaken doen en vijf sterren waard.
Persoonlijk vind ik het via een betaalverzoek echt niet fijn, ook niet via Marktplaats... Betaalverzoeken enkel bij bekenden. Misschien ben ik nog een beetje ouderwets wat dat betreft. Als iemand enkel via een betaalverzoek betaald zou willen hebben zou dat bij mij juist alarmbellen rinkelen...
thirteenn schreef:Verkopen boeken goed op marktplaats? Ik verkoop ze normaal altijd op Facebook, maar daar wilt iedereen voor een euro een nieuw boekkreeg een bod van 2 nog wat op een gloednieuw hardcover boek nieuw 20 euro.
Daar ga ik de moeite van het verzenden niet voor nemen hoor.
Mando schreef:Ik had begin juni gereageerd op een kickbike.
Nooit geen reactie op gehad ik dacht doei...
Krijg ik vandaag bericht of ik nog interesse heb.
Uh.. nee ik heb 6 weken geleden via mp een over genomen.
Zo vaag dan hè
thirteenn schreef:Verkopen boeken goed op marktplaats? Ik verkoop ze normaal altijd op Facebook, maar daar wilt iedereen voor een euro een nieuw boekkreeg een bod van 2 nog wat op een gloednieuw hardcover boek nieuw 20 euro.
Daar ga ik de moeite van het verzenden niet voor nemen hoor.