Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niobe schreef:Barramundi schreef:Dwarse dieren vandaag; eendenkuikens die elkaar de tent uit vochten, Shetlander die niet van plan was om zich te laten vangen en een kat die absoluut niet naar binnen wilde.
Zal wel aan het onstuimige weer gelegen hebben. Ben blij dat ik op de bank zit...
Ik moest hier wel een klein beetje om lachendieren zijn zo raar
![]()
Lekker rustig aan nu!
Niobe schreef:ScarOfWars schreef:Dat pa nog altijd altijd weg is terwijl hij de hond wilde.
En ik mag (moet) er nog altijd op passen.
Mam snapt nu dat dit waarschijnlijk gewoon niet goed komt.
Bah wat naar. Hopelijk kun je ze gauw overtuigen dat het beter is een beter huisje voor de hond te zoeken, dit is echt voor niemand leuk.![]()
Lestrange01 schreef:Werk. Ze zitten me gewoon bewust weg te pesten en ik voel me zo verschrikkelijk erover. Er is niemand die ik echt aan kan spreken erover en zelfs mensen die echt super aardig deden, blijken gewoon keihard te roddelen over me. Ik voel me er gewoon zo slecht over.
friendly schreef:Lestrange: ook al krijgen ze dan wat ze willen, om jezelf niet te rot te laten voelen (is echt verschrikkelijk) zou ik toch mijn job opzeggen. Dit gaat jouw gezondheid kosten. Als t financieel te doen is...weg daar. Of zsm iets andere zoeken.