Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rivendell schreef:pinto_1 schreef:Vind de haantjes echt geweldig, daarom durf ik me dus nooit meer aan kuikentjes te hechten.
De leuksten zijn altijd haantjes...
Ja hanen zijn zeker leuker. De leuke houd ik ook gewoon. Lopen hier zo'n 60 nutteloze hanen die ik niet weg wil doen
Brainfail schreef:Zeker de kinderen die gewoon totaal geen talent hebben vind ik heel sneu.
Dat je dat als ouder je kind aandoet om af te gaan op tv omdat je gewoon zo hoog op je roze wolk zit en denkt dat je kind een of andere superster is.
Al verbaas ik me er elke keer bij dat soort programma's over en dan met name vals zingende die mensen van zichzelf denken dat ze talent hebben.
Dat is toch wel erg dat die niet tegen gehouden worden.
xApple schreef:Die kinderen bij Hollands got talent vanavond ! Vréselijk !!![]()
Allemaal van die koters die vanaf geboorte ingepeperd zijn met de boodschap; jij bent een ster !
Relaxed schreef:Ik vond het voorstukje met dat meisje wat accountant wou worden dan wel weer grappig
watchthesky schreef:Ik raad het haar sterk af.
Daarvoor gekozen om precies de reden die hier wordt genoemd: ik kan het en er is werk in, maar man, wat was ik graag iets anders geweest