Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xDenies

Berichten: 13508
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 19:40

Jikkeee schreef:
Trui schreef:
ik heb het niet van een medeleerling denk ik. ik denk echt vant caps passen en jassen passen dit weekend

Verf je je haren? Zo was mijn schoonzus er in een klap vanaf :+


Dit! Echt ideaal .. ik had het ooit na een knipbeurt bij de kapper. Niets hielp. Geen enkele shampoo. Toen heel drastisch mijn haar geverfd. Hopatee, alles weg. Heerlijk.

hagelslag
Berichten: 9258
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 21:04

De volwassene collega doe niet zelf beslissen kan of hij de vrachtauto voor mij voorlaad. Jonge doe gewoon |o
Beslis iets, je bent volwassen man. Laat mij met rust moet slapen

Kairos
Berichten: 2739
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 21:05

hagelslag schreef:
De volwassene collega doe niet zelf beslissen kan of hij de vrachtauto voor mij voorlaad. Jonge doe gewoon |o
Beslis iets, je bent volwassen man. Laat mij met rust moet slapen

Ik zou ook zoiets zeggen, want dat soort dingen zie je toch vanzelf als je op je werk komt lijkt me?

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 21:10

Mensen die zeuren dat 11 november niet op zondag kan , anno 2018 zijn winkels open op zondag en is het allang niet zo stoffig meer . Doe de 10de de deur niet open bekijk het

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 21:42

Afbeelding

Foaly

Berichten: 5002
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 22:00

Aan mezelf :') Ben net uitgevaren tegen een kind van16 op Discord dat me al maanden op de zenuwen werkt, en nu voel ik me de bitch terwijl ik verder helemaal niet zo in elkaar zit :+

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33899
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 22:47

Dat de gids die ons in juni (?) 2017 rond leidde in Rome (door het vaticaan) mij toevoegd op FB. Nu pas. _O- Ga ik een bericht sturen en hem accepteren of wat. _O-

xDenies

Berichten: 13508
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 22:53

Dat mijn stem mij in de steek laat. En ik de hele dag nergens last van heb gehad …. :') Oké. Doei ….

leestmee

Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 22:54

Trui schreef:
[ [url=m/2sH0BA.jpg]Afbeelding[/url] ]


AAUUWW!!! Wat is er gebeurd?

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 22:57

geen idee. niks gevoeld gelukkig. nadat ik t hoofdstel had weggehangen na t rijden zag ik ineens dit.

vorige week zijn mijn ringvingers beiden vaak tegen t zadel gekomen met heel veel pijn. had eigenlijktoen gedacht dat k met mn handschoenen uit doen twe kapotte nagels zou zien. dat was niet t geval. vandaag niks gevoeld maar is er toch af gegaan. t bloed eronder komt dat ik van dat t vorige week zo vaak is gestoten.

weet niet oft met rijden was of met tuig af doen want hij zat niet in mn handschoen ook

lenaa_tje

Berichten: 10351
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 23:09

Rebecca schreef:
Mensen die zeuren dat 11 november niet op zondag kan , anno 2018 zijn winkels open op zondag en is het allang niet zo stoffig meer . Doe de 10de de deur niet open bekijk het

Die discussie is er iedere keer weer als sint Maarten op zondag valt. Ik ben het met je eens wat een onzin discussie. Ik snap het wel als je uit een zwaar christelijke omgeving komt maar die gebieden lossen dat toch ook wel op.
M’n vader vind het leuk, hij zegt dat hij zelfs de deur opent doet als ze in mei komen zingen dus er is tenminste nog iemand blij mee.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 23:11

wat is 11 november dan?

theadora99

Berichten: 3644
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 23:13

Sint maarten

Dorus

Berichten: 13264
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 23:21

Begin van de carnaval :+

lenaa_tje

Berichten: 10351
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 23:46

Dorus schreef:
Begin van de carnaval :+

Ook :+ Haha

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 23:51

Dorus schreef:
Begin van de carnaval :+

En carnaval schijnt dus niet op zondag te kunnen beginnen in de biblebelt. Vraag mij alleen af of ze zaterdag of maandag dan wel oké vinden daar. Dacht altijd dat men daar sowieso niet zo carnavallerig was.

fohadie
Berichten: 4337
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 00:20

oomens schreef:
Dorus schreef:
Begin van de carnaval :+

En carnaval schijnt dus niet op zondag te kunnen beginnen in de biblebelt. Vraag mij alleen af of ze zaterdag of maandag dan wel oké vinden daar. Dacht altijd dat men daar sowieso niet zo carnavallerig was.



Maar carnaval is toch juist Christelijk? Begin vd vastentijd dus zou het raar vinden als de Biblebeld er niet aan meedeed.

IJsco_Love

Berichten: 531
Geregistreerd: 16-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 00:30

@Fohadie:
Carnaval is van oorsprong katholiek. Alleen de katholieken kennen /kenden een verplichte vastentijd. Bij de protestanten is dat niet gebruikelijk. En carnaval is al helemaal niks voor de meeste protestanten.

De biblebelt is juist grotendeels prostants, dus viert geen carnaval.

Daarom je ziet ook in Nederland onder de rivieren, waar men vroeger altijd katholiek was, dat carnaval fanatiek wordt gevierd. Terwijl boven de rivieren (waar mensen vroeger altijd protestant waren) de meeste mensen niet weten wanneer carnaval begint en er al helemaal niet enthousiast over zijn :Y)

fohadie
Berichten: 4337
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 00:43

IJsco_Love schreef:
@Fohadie:
Carnaval is van oorsprong katholiek. Alleen de katholieken kennen /kenden een verplichte vastentijd. Bij de protestanten is dat niet gebruikelijk. En carnaval is al helemaal niks voor de meeste protestanten.

De biblebelt is juist grotendeels prostants, dus viert geen carnaval.

Daarom je ziet ook in Nederland onder de rivieren, waar men vroeger altijd katholiek was, dat carnaval fanatiek wordt gevierd. Terwijl boven de rivieren (waar mensen vroeger altijd protestant waren) de meeste mensen niet weten wanneer carnaval begint en er al helemaal niet enthousiast over zijn :Y)



Ik bedoelde idd katholiek ipv christelijk. En ik dacht dat ze dat in de Biblebeld ook waren, excuus.

Jessica_1998

Berichten: 3406
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 00:46

Aan dat ik het een half uur heb volgehouden op een paard dat lekker aan het bokken was, ik was mega trots op mezelf instructrice ook en ineens geeft paard 2 lelijke bokken achter elkaar en daar lag ik..

En nu aan t feit dat m'n hele linkerbeen zeer doet en ik er amper op kan steunen dan schiet er namelijk een of andere pijnscheut door m'n been + rug

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 02:19

Dat de wedstrijd van Feyenoord tegen VVV-Venlo naar 6 december, 20:00 verplaatst is. Normaal gesproken kan ik donderdagavonden wel, maar ik heb dan de presentatie van mijn pws en ik kan het echt niet maken om mij ziek te melden.
Zonde van mijn kaart, maar ach, kan gebeuren. Is nog steeds vervelend. :')

Jessica_1998

Berichten: 3406
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 03:35

Dat ik normaal 100% bewegelijk ben in bed en nu dus in slaap val,en weer wakker wordt van de pijn die ik voel bij de minste beweging.

En het feit dat ik dus echt niet kan slapen als ik op m'n rug lig, maar dat op m'n zij draaien een hel is waarbij m'n hele been gaat trillen

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 03:46

was fair play weer aan de gang? :')

Jessica_1998

Berichten: 3406
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 04:12

Trui schreef:
was fair play weer aan de gang? :')


Jep.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 04:18

ik erger me aant feit dat ik niet meer kan slapen en deze nacht al zo ruk geslapen heb en derest van de week gewoon allemaal schoolexamens heb