Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 16:17

Nee klopt, @Calipsolover, maar ik zit natuurlijk niet op een datingssite om de nieuwe psycholoog van iemand te worden. Sterker nog, ik loop zelf op het moment bij een psycholoog. Dus ieder huisje heeft zijn kruisje, maar kreeg al eerder het gevoel dat dit er bij hem niet in ging en bij hem alles groter & erger was. Vandaar dat ik ook gewoon wat doelgerichter wilde praten; maar dat komt er nooit meer van :P

@ Purny, ik zou dat ook raar vinden hoor. Sowieso vind ik het altijd erg ongemakkelijk als ze maar blijven doordrammen over foto's doorsturen (vaak gebeurd dat namelijk niet terug). Ik ben wel iemand die al vrij vlot foto's door google search en dergelijke haalt. Zo heb ik al tot 3x toe een catfish te pakken gehad.
Als hij geen moeite wilt doen (videobellen is niet veel moeite, ja spannend maar ach heh) zou ik al snel afhaken. Denk aan jezelf!

Een keertje wandelen kan geen kwaad @Calipsolover, als je maar bij jezelf goed na gaat wat je verwachting er bij is :) Toevallig van de week mijn berichten in het breakup topic terug gelezen. Toen dacht ik ook 'gewoon' met mijn ex af te spreken. Helaas had mijn gevoel er toch meer gevoel bij dan ik dacht :P En pakte ook wederom niet positief voor mij uit.

CalipsoLover

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 16:39

Nee ik zou ook gewoon het laten voor wat het is hoor Purny, iemand die zo weinig moeite doet en dan af komt met "blijf foto's"? >;) :? Best een beetje vreemd.

En ja klopt xDenies, achja, ander en beter!

En ik verwacht er niet perse iets meer van. Ik zou het gewoon fijn vinden om hem nog een keer te zien. We lijken wel heel erg op elkaar en kwamen altijd goed overeen. Ook niet met ruzie uit elkaar gegaan of zo. Het moment zat gewoon niet goed. Het is al ruim 3 jaar geleden en ik heb daarna nog een serieuze relatie gehad van 1,5 jaar.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 15:33

Ik kom even dit topic binnen vallen :P Hoe gaat het hier dames?

Sindskort heb ik contact met een hele aardige gozer, was een Tinder match en ik had Tinder eigenlijk niet heel serieus gebruikt. Maar goed, dat terzijde, want de gesprekken met deze jongen zijn echt ontzettend leuk. We willen binnenkort wat afspreken, niet eens per se als date, maar gewoon elkaar in real life meeten. Coronaproof natuurlijk :+ Hij is niet Nederlands, maar Roemeens en ik merkte bij mezelf toch wel veel vooroordelen tegenover Oost-Europeanen :oo Hij voldoet aan geen enkel vooroordeel trouwens! :)) Hij is ook druk bezig met Nederlands leren en integreren hier. Maar op een of andere manier ben ik toch wat op mijn hoede? Geen idee of dat terecht is :o

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 15:54

Ghostattack schreef:

Sindskort heb ik contact met een hele aardige gozer, was een Tinder match en ik had Tinder eigenlijk niet heel serieus gebruikt. Maar goed, dat terzijde, want de gesprekken met deze jongen zijn echt ontzettend leuk. We willen binnenkort wat afspreken, niet eens per se als date, maar gewoon elkaar in real life meeten. Coronaproof natuurlijk :+ Hij is niet Nederlands, maar Roemeens en ik merkte bij mezelf toch wel veel vooroordelen tegenover Oost-Europeanen :oo Hij voldoet aan geen enkel vooroordeel trouwens! :)) Hij is ook druk bezig met Nederlands leren en integreren hier. Maar op een of andere manier ben ik toch wat op mijn hoede? Geen idee of dat terecht is :o

Snap ik hoor! :j Ik heb nu al ruim anderhalf jaar een relatie met een Pakistaan, dus ik snap dat je op je hoede bent en het allemaal wat anders is dan een gewone kaaskop. :+ Je mag me altijd PB-en mocht je dat willen. :)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 19:05

Ghostattack schreef:

Mijn buurvrouw (25) een Roemeense.
Universiteit Eindhoven gedaan en nu super goede baan, koophuis op jonge leeftijd en super ouders
Ook haar engels is mega goed.

Ik denk dat het vooroordelen zijn.
Is trouwens ook een prachtig land en veel moderner dan de beelden die wij ervan hebben.
Ik zie vaak genoeg de foto's van daar!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 19:19

Ja ik zou ook wel graag eens daarheen gaan! Volgens mij een prachtig land. Betreffende jongen is ook 25 en komt wel heel gemotiveerd over om echt iets van zijn leven te maken hier in Nederland :j

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 22:20

Even een hele grote schop omhoog hier. :=

Hoe is het hier met iedereen?

Ik heb dinsdag een eerste date gehad met iemand. Voelde super goed en helemaal positief en vanuit hem kwam hetzelfde. Hij is alleen geen apper en ik wel. Dus het moet vrij veel vanuit mij komen. Maar nu is hij heel druk met werk en appt ie dus helemaal bijna niks. En ik loop mezelf compleet onzeker en gek te maken :+
Kan iemand me even een schop onder m'n kont geven dat ik me niet zo moet aanstellen?

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-21 09:38

Fijn dat de date leuk was! Ik zou niet meteen onzeker worden als iemand weinig appt, maar ik vind het wel belangrijk dat mijn behoefte aan communicatie en die van de ander een beetje overeen komen. Misschien kan je het er eens over hebben? Is het puur onzekerheid, of zou je sowieso liever meer contact met hem willen hebben?

Hier gaat alles trouwens goed, ga in het voorjaar samenwonen :) .

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 16:20

Hier gaat het ook al 6 maanden goed. Mijn record!
De taal is af en toe een barrière en allebei werken en 2.5 uur reistijd per trein maken het niet altijd makkelijk, maar hij komt elk weekend hier heen aangezien ik een eigen huis heb.

Dat een relatie niet zaligmakend is heb ik ook wel geleerd de laatste maanden, maar het geeft ook rust en zekerheid op een bepaalde manier.
We hebben helaas nog weinig echt kunnen ondernemen (3 dagen hotel en enkele kleine uitstapjes) door corona dat vind ik wel eens jammer en lastig. Daarentegen hebben we al wel veel tijd met familie en vrienden doorgebracht. Ook leuk

j_nine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 11:28

Hier gaat het ook nog steeds goed, inmiddels al ruim 13 maanden samen.
Wij doen nog steeds onze hobby's, daar is door corona geen verandering in gekomen.
Alleen jammer dat we zo weinig uit kunnen, wij hadden nog wel wat op de planning staan.
Maar dat komt wel weer.
Gister iig een heerlijke middag gehad op het strand van Huisduinen met z'n 3en <3
Samen met mijn dochter even gewandeld en krabbetjes ge'vist'

MarJon schreef:
Ik heb dinsdag een eerste date gehad met iemand. Voelde super goed en helemaal positief en vanuit hem kwam hetzelfde. Hij is alleen geen apper en ik wel. Dus het moet vrij veel vanuit mij komen. Maar nu is hij heel druk met werk en appt ie dus helemaal bijna niks. En ik loop mezelf compleet onzeker en gek te maken :+
Kan iemand me even een schop onder m'n kont geven dat ik me niet zo moet aanstellen?

Bij deze dan een flinke schop :+ :P
Mijn vriend is ook geen apper, als hij appt is altijd vrij kortaf :=
Meestal belt hij wel een keer in de week.
Als het goed is, zit het goed ;)

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 11:44

Ketly schreef:
Ik lees ook mee :D Leuk om de verhalen van anderen te lezen. Twee dagen nadat ik helemaal klaar was met Tinder en al dat gedoe er omheen, kwam ik een oude bekende in de feesttent tegen die ik vroeger nooit heb gesproken omdat onze levens te ver uit elkaar lagen. Morgen zijn we al weer 4 maanden samen en erg gelukkig! Wij wonen in het zelfde dorp, wel ideaal om snel even langs te wippen maar als je iets verder uit elkaar woont moet ook geen probleem zijn toch? Zolang het van beide kanten goed zit.

Leuk dat er weer wat leven in het topic zit! Ik heb mij op 18 december 2017 hier gemeld met dit bericht en op 22 april gaan wij trouwen <3 Ik lees uiteraard nog steeds mee voor de leuke verhalen en dates :D

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 11:57

MarJon schreef:
Even een hele grote schop omhoog hier. :=

Hoe is het hier met iedereen?

Herkenbaar.
Hierbij geef ik je een grote schop onder je kont. :=
Mannen zijn in het algemeen geen appers.
Daarnaast als het voor jullie beide goed voelt is het toch goed.
Houd je daar aan vast.

Hoe is het nu ?

Ketly schreef:
Ketly schreef:
Ik lees ook mee :D Leuk om de verhalen van anderen te lezen. Twee dagen nadat ik helemaal klaar was met Tinder en al dat gedoe er omheen, kwam ik een oude bekende in de feesttent tegen die ik vroeger nooit heb gesproken omdat onze levens te ver uit elkaar lagen. Morgen zijn we al weer 4 maanden samen en erg gelukkig! Wij wonen in het zelfde dorp, wel ideaal om snel even langs te wippen maar als je iets verder uit elkaar woont moet ook geen probleem zijn toch? Zolang het van beide kanten goed zit.

Leuk dat er weer wat leven in het topic zit! Ik heb mij op 18 december 2017 hier gemeld met dit bericht en op 22 april gaan wij trouwen <3 Ik lees uiteraard nog steeds mee voor de leuke verhalen en dates :D

Wat een geweldig nieuws.
Alvast van harte gefeliciteerd <3

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 12:04

Ik was helemaal klaar met Badoo en stond op het punt om mijn profiel te verwijderen.
Toen ik in contact kwam met een gast.

Heel leuk gesprek gehad en toen zei hij zal ik zo bellen.
Waardoor ik gelijk mijn nummer heb gegeven en we sinds toen elke dag bellen.
We hadden voor een vrijdag afgesproken dat hij richting mij zou komen.
Maar die dinsdag ervoor stond hij ineens voor de deur (komt uit Hengelo, zelf woon ik in Etten-Leur).
Super leuk, was ook een hele gezellige avond.

Alleen die vrijdag erna (wat eigenlijk onze 1e echte date zou zijn) heeft hij 's morgens afgebeld omdat hij moest overwerken. (Waardoor ik in paniek schoot, vind hij mij wel leuk etc.)
Die keren erna heeft hij ook elke keer afgebeld. Wel met een reden.
Maar vind het zo lastig. Want ik vind het echt een hele leuke jongen maar omdat ik zo vaak teleurgesteld ben door mannen vind ik het zo lastig om hem te geloven soms.

Maar dan denk ik dan zolang hij mij elke dag belt zal het vast wel goed wezen.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 23:48

Hier ook al 2,5 jaar samen :D zijn ook aan het kijken of we samen kunnen wonen! Word wel een challenge maar wel leuk om naar uit te kijken natuurlijk!

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 01:02

Nobility, ik vind dat altijd een hele lastige. Als hij je echt wil zien, dan vindt hij imo wel een manier. Het kan natuurlijk echt dat hij goede redenen heeft steeds, maar toch. Hoe vaak heeft hij afgezegd?

Ik heb hier 2.5/3 jaar geleden een beetje gepost... Inmiddels ben ik verloofd met mijn bumble "date" van destijds en gaan we in April 2022 trouwen :D Leuk om zoveel succesverhalen te lezen!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 10:18

Hier ook inmiddels 2.5 jaar samen, 1.5 jaar samenwonen en dit jaar willen we samen een huis gaan kopen :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 10:55

Hier nu ruim 1,5 jaar samen, een jaar samenwonend en net een week in ons nieuwe huis. <3 En binnenkort gaat er een aanzoek komen... O:)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 18:26

Wat een super nieuws allemaal!
Hier ook nog steeds samen straks 2 jaar :)

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 18:39

Foutje
Laatst bijgewerkt door CalipsoLover op 02-02-21 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 18:44

MarJon: Ik ben zelf ook geen apper. Geen zorgen over maken is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Maar hou jezelf echt gewoon bezig met iets anders. Zeker in het beginstadium van jullie 'relatie', later is het wel een puntje dat je kan gaan bespreken maar ik zou dat nooit doen in het begin.

Wat een fijn nieuws van iedereen die nu gelukkig in een relatie zit en hier ooit in postte <3

Phylos: Relaties gaan er nu idd gewoon anders aantoe tijdens corona, op zich ook een uitdaging. Maar je kan wel wat creatief zijn qua uitstapjes! Eens naar een openlucht museum etc?

CalipsoLover schreef:
En ik verwacht er niet perse iets meer van. Ik zou het gewoon fijn vinden om hem nog een keer te zien. We lijken wel heel erg op elkaar en kwamen altijd goed overeen. Ook niet met ruzie uit elkaar gegaan of zo. Het moment zat gewoon niet goed. Het is al ruim 3 jaar geleden en ik heb daarna nog een serieuze relatie gehad van 1,5 jaar.

Ik quote mezelf nog even :Y) Wij hebben dus uiteindelijk afgesproken en was heel fijn om hem nog een keer te zien en bij te kletsen. Maar hij vertelde mij dus dat hij iemand had leren kennen en dat dat wel goed gaat. Hebben elkaar daarna nog een paar keren via de app gehoord maar elkaar niet meer gezien, tot vorige week! Kwam hem weer toevallig tegen! Toen is hij me terug beginnen appen én begon hij te flirten. Hij heeft gevraagd of we elkaar eind deze week nog eens kunnen zien. :o Maar ik veronderstel dus op een minder vriendschappelijke manier dan de vorige keer.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 21:42

Schopje omhoog, hier nog daters?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 22:23

Jazeker. Best grappig om mijn post van 2 jaar terug te lezen. Ik date namelijk alweer een jaar met mijn ex :) Ik zie wel waar we terecht komen.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 20:00

Oh ik vond dit altijd een leuk topic :+

Ja, hier weer single. Vorig jaar een relatie gekregen en dat is sinds een maand uit na 8 maanden. Heb nog veel liefdesverdriet, maar ben wel gewoon al terug beginnen daten :') Date nu met een hele leuke jongen uit Spanje, die hier woont voor zijn PhD. Nog maar 1 keer afgesproken maar appen wel veel en dit weekend hebben we weer afgesproken.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 20:09

Het is toch nog steeds een leuk topic? :P

Oh oh Calipsolover, ik hoop dat het positief verloopt al zou ik zelf je liefdesverdriet wat meer ruimte geven :)

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 20:10

Haha dat is het zeker :)

Ja sowieso. Doe niks waar ik zelf niet klaar voor ben en hij weet ook dat ik net uit een relatie kom waar ik nog niet helemaal overheen ben. Ben daar vanaf het begin eerlijk over geweest want dat vind ik wel belangrijk.