@ Purny, ik zou dat ook raar vinden hoor. Sowieso vind ik het altijd erg ongemakkelijk als ze maar blijven doordrammen over foto's doorsturen (vaak gebeurd dat namelijk niet terug). Ik ben wel iemand die al vrij vlot foto's door google search en dergelijke haalt. Zo heb ik al tot 3x toe een catfish te pakken gehad.
Als hij geen moeite wilt doen (videobellen is niet veel moeite, ja spannend maar ach heh) zou ik al snel afhaken. Denk aan jezelf!
Een keertje wandelen kan geen kwaad @Calipsolover, als je maar bij jezelf goed na gaat wat je verwachting er bij is
Toevallig van de week mijn berichten in het breakup topic terug gelezen. Toen dacht ik ook 'gewoon' met mijn ex af te spreken. Helaas had mijn gevoel er toch meer gevoel bij dan ik dacht
En pakte ook wederom niet positief voor mij uit. 
Best een beetje vreemd.
Hij is niet Nederlands, maar Roemeens en ik merkte bij mezelf toch wel veel vooroordelen tegenover Oost-Europeanen
Hij voldoet aan geen enkel vooroordeel trouwens!
Hij is ook druk bezig met Nederlands leren en integreren hier. Maar op een of andere manier ben ik toch wat op mijn hoede? Geen idee of dat terecht is
Ik heb nu al ruim anderhalf jaar een relatie met een Pakistaan, dus ik snap dat je op je hoede bent en het allemaal wat anders is dan een gewone kaaskop.
Leuk om de verhalen van anderen te lezen. Twee dagen nadat ik helemaal klaar was met Tinder en al dat gedoe er omheen, kwam ik een oude bekende in de feesttent tegen die ik vroeger nooit heb gesproken omdat onze levens te ver uit elkaar lagen. Morgen zijn we al weer 4 maanden samen en erg gelukkig! Wij wonen in het zelfde dorp, wel ideaal om snel even langs te wippen maar als je iets verder uit elkaar woont moet ook geen probleem zijn toch? Zolang het van beide kanten goed zit.
Wij hebben dus uiteindelijk afgesproken en was heel fijn om hem nog een keer te zien en bij te kletsen. Maar hij vertelde mij dus dat hij iemand had leren kennen en dat dat wel goed gaat. Hebben elkaar daarna nog een paar keren via de app gehoord maar elkaar niet meer gezien, tot vorige week! Kwam hem weer toevallig tegen! Toen is hij me terug beginnen appen én begon hij te flirten. Hij heeft gevraagd of we elkaar eind deze week nog eens kunnen zien.
Date nu met een hele leuke jongen uit Spanje, die hier woont voor zijn PhD. Nog maar 1 keer afgesproken maar appen wel veel en dit weekend hebben we weer afgesproken.