MarJon: Ik ben zelf ook geen apper. Geen zorgen over maken is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Maar hou jezelf echt gewoon bezig met iets anders. Zeker in het beginstadium van jullie 'relatie', later is het wel een puntje dat je kan gaan bespreken maar ik zou dat nooit doen in het begin.
Wat een fijn nieuws van iedereen die nu gelukkig in een relatie zit en hier ooit in postte
Phylos: Relaties gaan er nu idd gewoon anders aantoe tijdens corona, op zich ook een uitdaging. Maar je kan wel wat creatief zijn qua uitstapjes! Eens naar een openlucht museum etc?
CalipsoLover schreef:En ik verwacht er niet perse iets meer van. Ik zou het gewoon fijn vinden om hem nog een keer te zien. We lijken wel heel erg op elkaar en kwamen altijd goed overeen. Ook niet met ruzie uit elkaar gegaan of zo. Het moment zat gewoon niet goed. Het is al ruim 3 jaar geleden en ik heb daarna nog een serieuze relatie gehad van 1,5 jaar.
Ik quote mezelf nog even
Wij hebben dus uiteindelijk afgesproken en was heel fijn om hem nog een keer te zien en bij te kletsen. Maar hij vertelde mij dus dat hij iemand had leren kennen en dat dat wel goed gaat. Hebben elkaar daarna nog een paar keren via de app gehoord maar elkaar niet meer gezien, tot vorige week! Kwam hem weer toevallig tegen! Toen is hij me terug beginnen appen én begon hij te flirten. Hij heeft gevraagd of we elkaar eind deze week nog eens kunnen zien.
Maar ik veronderstel dus op een minder vriendschappelijke manier dan de vorige keer.