Zal ze zo meteen nog gaan maken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik ben zeeeer benieuwd!
ik vind die wel echt heel lekker, heb dit jaar alleen stamslabonen (hoop ik, plantjes zijn nog heel klein).
ik voel mij inderdaad stukken beter nu
Libera schreef:Is er hier toevallig iemand die meidoorn en aalbes heeft staan, en mij aan zaden daarvan kan helpen?
Wilde ze graag online bestellen en dan mijn moeder op laten sturen naar de USA, maar ik kan ze dus nergens vinden...
Probeer een klein beetje NL na te bootsen hier, heb ook al Andijvie geplant
Zaadjes zijn wel pas voor het najaar
Merk wel dat ik enorm toe ben aan de eerste echte oogst voor mn motivatie. 

maar is ook pas 2 jaar oud en in december hier geplant. Bij de rest zie ik nog niks. Hoop dat wij dit jaar voor het eerst can de druiven planten ook druiven krijgen. Staan nu 3 jaar. Ben erg benieuwd. DeMolenhoek schreef:Libera schreef:Is er hier toevallig iemand die meidoorn en aalbes heeft staan, en mij aan zaden daarvan kan helpen?
Wilde ze graag online bestellen en dan mijn moeder op laten sturen naar de USA, maar ik kan ze dus nergens vinden...
Ik heb dat staanZaadjes zijn wel pas voor het najaar

De grond is alweer zo vochtig dat ik straks de palenboor tevoorschijn durf te halen en wil beginnen met het hekwerk in de wei
droog is dat niet te doen hier op de kleigrond
Hebben desondanks toch 32 palen de grond ingeboord en geklopt dit zaterdag maar was echt beulenwerk. DeMolenhoek schreef:Hier ook kleigrondHebben desondanks toch 32 palen de grond ingeboord en geklopt dit zaterdag maar was echt beulenwerk.
Respect voor jou!
... ze hebben een feestje gebouwd in de slaplantjes. 
Libera schreef:Is er hier toevallig iemand die meidoorn en aalbes heeft staan, en mij aan zaden daarvan kan helpen?