Captain schreef:Oh geen rijst dus op mn bruiloft..
Precies mijn idee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SavannahNx schreef:Ik zat iets op te zoeken over heksen, zo hebben ze ook een aantal namen, geboorte datums en sterfdata's van zogenaamde Nederlandse heksen die zijn verbrand op de brandstapel rond 1500-1600. Maar ik vraag me af, hoe weten ze die namen, geboorte data's sterfdata's aangezien dit zoveel eeuwen geleden is, en ze verbrand zijn tot as.
Edit: ze weten bijvoorbeeld ook dat ze een proces is aangegaan tegen de beschuldiging van hekserij. Maar HOE weten ze dit allemaal?
AmyII schreef:Eske, kan het zijn dat het huisje te warm of benauwd wordt misschien? Mijn ratje deed dit ook, tot het zomer werd want toen ging de verwarming in huis weer uit...
Ook ik heb een vraag: waarom ben ik allergisch voor fluiten(de mensen)? Ik merk dat ik er soms echt agressief van wordt...
Amyd schreef:Waarom zijn er geen paddock paradises bij mij in de buurt, of iets anders waar ze s'winters ook 24/7 buiten komen? En dan ook nog enigszins betaalbaar en dan geen geitenwollensokken types (bit en boomloos etc.) ... Woon in Wilnis.