ik zei nu dus dat ie een idioot was en uitgelegd waarom, begint ie te schelden en bedreigen
Echt hoor, er lopen meer gekken rond dan dat er vast zitten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik zei nu dus dat ie een idioot was en uitgelegd waarom, begint ie te schelden en bedreigen
Bon_ita schreef:Ik ben echt teleurgesteld. Had een hele leuke klik met een tindermatch, ook echt afgesproken enzo en ook daar klikte het leuk. En nu heeft hij mij ineens overal verwijderd blijkbaar
Gianti schreef:Bon_ita schreef:Ik ben echt teleurgesteld. Had een hele leuke klik met een tindermatch, ook echt afgesproken enzo en ook daar klikte het leuk. En nu heeft hij mij ineens overal verwijderd blijkbaar
Ook gehad... echt exact hetzelfde . Geslaagd elkaar meerdere keren gezien.. achteraf erachter gekomen dat hij al vriendin had en die was erachter gekomen
).Bon_ita schreef:Ik ben echt teleurgesteld. Had een hele leuke klik met een tindermatch, ook echt afgesproken enzo en ook daar klikte het leuk. En nu heeft hij mij ineens overal verwijderd blijkbaar
.
!
... Hoop dat ik me een beetje kan beheersen morgen en dat het weer net zo leuk is als de vorige keer
. MarlindeRooz schreef:Ik heb jou nog nooit zo enthousiast gezien over een man Berdien!
Klopt. Ik vind hem ook écht enorm leuk. Het was ook zooooo fijn dat hij vannacht nog langs kwam. Goed, hij heeft verrot geslapen en ik daardoor ook, maar het was zo fijn om hem weer te zien
En ook niemand die terug praat. Ja, 1 had een huisgenoot waar ik ook ooit een match mee ben geweest die me smeekte of ik langs kwam voor een wip. Nooit gedaan natuurlijk maar hij had wel tegen die huisgenoot blijkbaar gezegd dat we het wel hebben gedaan. Volgens mij had die jongen hoop dat ik dan ook bij hem langs kwam