Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 17:04

youaremystar schreef:
Laatst had ik op een oogschaduw setje €5 geboden. Kreeg ik een paar minuten later een bod op mijn advertentie van €5. Gereageerd dat ik daar niet mee akkoord ging.
Bleek dus de vrouw te zijn van de oogschaduw die terug stuurde; ik ook niet met jouw bod. Is veel te weinig. Is niet leuk he als iemand p*ep bied op je spullen.
Ik moest toen wel even lachen van binnen. :')

Die is toch wel weer creatief :D
Zoiets kan ik dan toch wel om lachen!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 17:07

Ze heeft hartstikke gelijk ook :D
Maar beter zo (waar je nog om kunt lachen) dan een scheldsaldo... !

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 10:51

Lotte_Wessel schreef:
Nou gister geboden op twee eskadron dekjes, gloed nieuw en was ik al een tijd naar op zoek. Vandaag mailtje terug dat bod voor dekjes geaccepteerd is en dat ze graag via bank overschrijving geld heeft ipv Paypal (dit had ik aangeboden). Woon zelf in het buitenland (Engeland) en heb Nederlands adres om pakje naar toe te sturen maar geld overschrijven vanaf Engelse rekening duurt een paar dagen (3 werkdagen normaal gesproken) dus heb haar gemaild in de hoop dat het oke is. Is maar paar daagjes langer en zelf maakt het me weinig uit. Nu duimen dat de verkoopster het ook niet vervelend vindt. Gezien ze ook een oudere advertentie erop had staan staat het spul al enige tijd te koop dus hopelijk maken die 2 extra dagen wachten niet veel uit.

Heb je dan het adres en debgegevens van de adverteerder al gecontroleerd?
Via overschrijving ben je als het fout gaat jou geld kwijt. Via paypal (dan niet als vrienden betalen ) niet.
Eskadron dekjes en setjes (nieuw/bijna nieuw) zijn in NL en in Duitsland gelievde oplichtings items. Dus ik zelf zou of PayPal gebruiken of aanbieden ze op te halen tegen betaling...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 11:32

Even ophalen vanuit Engeland is denk ik duurder dan laten verzenden :+

Ik heb nog maar eens al mijn advertenties online gegooid. Prijzen laten zakken en de optie bieden aangevinkt + dat telefonisch contact ook kan. Normaal doe ik dat nooit, tenzij ik al een koper heb en die iets wil komen ophalen. Die geef ik dan mijn nummer omdat zowel stal als thuisadres niet altijd makkelijk te vinden zijn.
Nu heb ik echter een vermoeden dat het wel eens kan dat er via kapaza niks bij mij terechtkomt, dus dan maar op deze manier.
De zooi begint echt in de weg te liggen en kan de centjes gebruiken.

Donna89

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 12:23

Haha ben altijd benieuwd als hier genoemd word dat er paarden spul te koop staat maar dan alleen op mp.
Verder hier even rustig. Niks op mp staan momenteel.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 12:28

Ik zit nog te dubben. Ik heb een aantal nieuwe spullen liggen die ik niet verkocht kreeg een jaartje geleden. Dus nu de vraag of ik toch nog een keertje moeite ga doen, of het houd voor het geval ik ooit nog een ander paard heb die het wel past.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 12:34

Ik doe mijn paardenspul niet meer weg. Vaker spul weg gedaan waar ik later spijt van kreeg omdat ik toch weer wat te rijden had. En je bent altijd duurder uit als je het weer moet kopen. Dus ik heb een verzameling op zolder staan voor als er ooit weer een paard komt haha

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 12:41

Ik heb de komende 8 jaar ofzo genoeg te rijden en niets wat in een maatje 185 past.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 18:42

Ik heb er 2 om te rijden maar ofwel past het niet (meer) ofwel heb ik er gewoon teveel van. Met 3 vzh doeken, 4 dressuur, 2 wedstrijddoeken, 2 paar beenbeschemers en 1 paar cross beschermers heb ik wel genoeg.
En een zweetdeken in 175 ondermaat ligt nutteloos te wezen. Pony heeft het niet meer nodig en voor de 2 andere is dat nog korter dan een croptop :))

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 19:11

Via facebook: krijg een berichtje of ik even t profiel van mn man wilde doorsturen want hij onderhandelde niet met vrouwen.. doeiiiii :wave:

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 19:14

_Nadia_ schreef:
Via facebook: krijg een berichtje of ik even t profiel van mn man wilde doorsturen want hij onderhandelde niet met vrouwen.. doeiiiii :wave:

Ja hoor geen probleem.
Dit is zijn profiel: https://www.facebook.com/geertwilders/?fref=ts

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 19:15

Vorige week een oude dekenkist op de kop getikt via marktplaats. Daar kan ik mooi mijn Fibra in kwijt, dat heeft namelijk nogal wat volume en ik heb ook zo'n groene 120 liter bak, maar die is voor mij te diep om de fibra eruit te krijgen :+ Ik moet het met de hand eruit pakken, want met een voerschep wil dat niet. (Teveel structuur) Dus daar heb ik nu het andere krachtvoer in wat ik met de schep ook goed onderuit kan krijgen. Die kist is mooi groot, kan er 2 zakken fibra makkelijk in kwijt :D

Maar goed, kwam zo bij 2 oudere mensen (schat sowieso 65+) thuis en die hadden de kist nog niet van zolder gehaald. Ze hoopten eigenlijk dat er een sterke kerel zou komen om te helpen sjouwen, maar hadden ze niet vooraf gevraagd, anders had ik wel even iemand meegenomen. Dus die mensen zijn zelf dat ding van zolder gaan halen, vond het best sneu, helemaal buiten adem :oo
Ik had ook best willen sjouwen maar dat hoefde niet van ze.

omg Bruintje, wat een idee ja, profiel van Geertje doorsturen. :oo :))

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 19:18

haha, zou in mijn geval dan die van Nigel Farage moeten zijn, wij wonen in Engeland, maar inderdaad, is wel een goede. Ik heb gereageerd dat mijn man van mij geen facebook mag hebben, dus dat het helaas ophield.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 20:19

_Nadia_ schreef:

_O- die had ik niet eens beantwoord..

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 20:52

Haha geniaal antwoord nadia
Ohja nee ik heb steeds paarden met andere maten. Haha
Alleen heb nu 3 zadels op zolder liggen en paard wat ik nu rijd past geen van de 3 haha.
En nu wel een deken probleem. Alles wat ik heb is te groot haha
Maar om nou weer wat aan te schaffen
Heb wel een vliegenmasker nodig maar die nog weinig te vinden helaas

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 20:55

Zo erg ben ik ook donna.
Ik heb ook nog twee zadels op zolder liggen die mijn huidige paard niet passen.
In de hoop dat het op een opvolger past.Bij 1 weet al zeker dat het niet gaat passen, de ander heb ik nog hele lichte hoop.
Maar ze zijn ondertussen at ouder, maar nog in hele nette staat. Toch krijg je er dan bijna niks meer voor. Dus laat ik ze maar liggen.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 20:56

_Nadia_ schreef:

Dat is hier heel normaal. Als ik de buurman een berichtje stuur dat ik de paddock gekeerd wil hebben dan komt hij langs om het met mijn man te bespreken. Die gaat niet over de buitenboel, dus dat is altijd een grappig gesprek waarin ik vragen stel en hij antwoord krijgt. En de rekening komt op zijn naam binnen en niet op die van mij. We hebben maar besloten de lol ervan in te zien, anders raak je alleen maar gefrustreerd.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 20:58

Hier 2 oude merk zadels en nieuw merkloos zadel. Duw nee krijg voor beide niks. Wie weet kan ik ze ooit nog eens inruilen voor een paar tientjes

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 22:54

Anoeska waar woon jij dan? :')

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 11:27

sasja0705 schreef:
Lotte_Wessel schreef:
Nou gister geboden op twee eskadron dekjes, gloed nieuw en was ik al een tijd naar op zoek. Vandaag mailtje terug dat bod voor dekjes geaccepteerd is en dat ze graag via bank overschrijving geld heeft ipv Paypal (dit had ik aangeboden). Woon zelf in het buitenland (Engeland) en heb Nederlands adres om pakje naar toe te sturen maar geld overschrijven vanaf Engelse rekening duurt een paar dagen (3 werkdagen normaal gesproken) dus heb haar gemaild in de hoop dat het oke is. Is maar paar daagjes langer en zelf maakt het me weinig uit. Nu duimen dat de verkoopster het ook niet vervelend vindt. Gezien ze ook een oudere advertentie erop had staan staat het spul al enige tijd te koop dus hopelijk maken die 2 extra dagen wachten niet veel uit.

Heb je dan het adres en debgegevens van de adverteerder al gecontroleerd?
Via overschrijving ben je als het fout gaat jou geld kwijt. Via paypal (dan niet als vrienden betalen ) niet.
Eskadron dekjes en setjes (nieuw/bijna nieuw) zijn in NL en in Duitsland gelievde oplichtings items. Dus ik zelf zou of PayPal gebruiken of aanbieden ze op te halen tegen betaling...

Telefoon nummer van adverteerder op marktplaats stond er bij en had diegene ook op Facebook wel gevonden. Had ook paarden foto's en dergelijke dus leek wel iemand die zegmaar betrouwbaar leek. Nu kun je dat natuurlijk nooit zeggen, maar leek allemaal prima. Gelukkig heeft ze de volgende dag ook track en tracé gestuurd en kan het vandaag verwachten dus ben benieuwd naar de dekjes! Op de foto waren de eskadron dekjes nog in plastic, geheel nieuw! Als ze inderdaad zo aankomen ben ik erg happy!!

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 13:03

_Nadia_ schreef:

Wat?!? Dwaas.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 13:48

Wij hadden er laatst eentje die zaterdagavond een mailtje stuurde dat hij het mailverkeer maandag wilde voortzetten, want de zondag is een dag des Heren :')

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 13:48

Haha ik zou daar stiekem wel om kunnen lachen chayenne
Maar wel netjes dat ie het aangeeft toch?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 13:58

Netjes wel dat hij het aangeeft, de meesten zouden gewoon maandag weer mailen zonder iets te zeggen.
Wel leuk dat er toch niet mensen zijn die het echt in acht nemen die zondagen

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 16:29

Hoe lang doet kiala erover normaal gesproken? De vorige keer was het pakketje met een week op het kiala punt. Nu is het pakketje al 8 dagen onderweg/bij het soorteercentrum.