Vorige week ben ik terug gekomen uit Florida en heb daar een super leuke stekker gekocht voor in het stopcontact met een lichtje erin waar je waxmelts in kan laten smelten. Heb ook heerlijke waxmelts meegenomen voor maar 1,50 euro voor 12 blokjes en het zijn goede geuren. Denk alleen dat ik een iets sterker lampje moet kopen zodat de wax beter smelt
Wat een mooie bestellingen Die huppeldepup coconut sunset klinkt echt super lekker! Zag ook een hele mooie brander voorbij komen
Een hoop bestellingen in het vooruitzicht ook zie ik
WME gelukkig wat meer rust nu.
Pff Sylvia wat een kosten he zo'n MRI
Hier ook even geen grote bestellingen vrees ik... Mn shetlander ligt in de lappenmand, er is "iets" met zn heup maar geen idee wat... Dierenarts kosten zullen wel weer leuk worden... Nu eerst boxrust en metacam, als het niet beter gaat dan moeten we verder gaan zoeken.. Arme ding brult de longen uit zn lijfje nu zijn beste vriendje (mijn haflinger) een paar uurtjes op t land staat..
Van de week eerst de campfire marshmallow op gehad, die stopt maar niet mer geuren Het jammere is alleen dat mijn vriend hem iets te sterk vond (1e geur bij welke hij dat heeft helaas...), dus die moest uit. Verder nog de endless weekend van BBW, en de waikiki beach coconut op gehad, wat poolen die toch mooi!
Zojuist 2 backups Cotton Candy besteld. Vandaag is ook mijn SM Marshmallow tablet gearriveerd Ik heb ineens rap punten gespaard bij Zimbali, dus dat wordt binnenkort weer spenden Vanavond weer lekker branden, maar eerst met mijn ijsbeer hardlopen over het strand. Ik kijk al helemaal uit naar het branden
Skessa_
Geplaatst: 11-05-16 15:10
Jaaaaaaaa ik ben ook benieuwd naar Scentsy!!
Vanavond maar weer een nieuwe poging doen, hopelijk wil mn neus nu wel!
Ik ook benieuwd naar scentsy!! Ik heb echt alweer dagen niet gebrand, als ik thuis kom van dingen doen in huisje dan ben ik te moe of vergeet ik t gewoon