Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 16:59

xTiffani schreef:
Ik lig al 2 uur op de bank onder de deken terwijl ik nog 50 blz moet lezen van een boek en er dan een boekverslag van moet maken dat morgen af moet zijn. Ohja, en nog huiswerk moet maken voor 2 vakken.

Het ergste is nog dat ik gewoon blijf liggen want het is koud }:0

Lekker lezen op de bank onder je deken, dat kan toch prima? Ik heb geloof ik mijn hele studie fiscaal recht horizontaal gedaan.

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 17:18

Bloodymary schreef:
xTiffani schreef:
Ik lig al 2 uur op de bank onder de deken terwijl ik nog 50 blz moet lezen van een boek en er dan een boekverslag van moet maken dat morgen af moet zijn. Ohja, en nog huiswerk moet maken voor 2 vakken.

Het ergste is nog dat ik gewoon blijf liggen want het is koud }:0

Lekker lezen op de bank onder je deken, dat kan toch prima? Ik heb geloof ik mijn hele studie fiscaal recht horizontaal gedaan.

Haha herkenbaar, meestal ook gewoon laptop op schoot en typen maar.

Het punt is dat ik bijna nooit huiswerk in de middag maak (behalve op school). Alles gebeurt voordat ik in bed ga liggen.

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 17:21

Er waren vandaag 2 collega's die trakteerden op het werk, de een op bonbons en de ander op appeltaart. Ik heb vanochtend niks genomen onder het motto 'nee bedankt, net ontbeten', maar in de loop van de dag heb ik inmiddels een punt appeltaart en 5 bonbons op. De laatste bonbon had iemand anders op de grond laten vallen en heb ik toen van haar bureau gepikt waar het lag om te worden weggegooid. Oepsie :o

BiBiQ

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 17:26

Ik heb net asociaal geshopt. Heb ruim 200 euro uitgegeven. Maar heb dan ook genoeg voor het hele winterseizoen voor m'n dochtertje nu in 1 keer gekocht ipv elke keer iets. En voor mezelf een shirt,vestje en legging,voor m'n vent een vest en trui. En voor m'n zwangere vriendinnen, 2, ook een trui voor de babyboy en een trui en legging voor de babygirl.
Groot deel ook bij primark dus heb echt 3 volle tassen.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 17:33

Ik las heel even 'legging voor m'n vent' _O- Maar het klinkt alsof je goed geslaagd bent!

Op de instagram van de primark komen altijd zulke vette dingen voorbij.. Duurt altijd zo lang voordat je die dingen ook eens in de winkel terugvind -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 17:54

Ik las ook legging voor m'n vent :') Doe dat maar niet.

Ik vind 200 euro helemaal niet veel als ik hoor wat je allemaal hebt gekocht.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 17:59

Ik dacht dat het bij asociaal shoppen dat om iets meer geld ging :o.
Mijn confession; ik shop moeiteloos voor minstens het driedubbele voor mijzelf. En ik knip de prijskaartjes van mn kleding af voor ik het aan mn man laat zien. Als ik het al laat zien, want vaak als ik tussendoor iets koop, trek ik het gewoon nonchalant aan en heeft hij het niet eens door :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 18:00

Ik vind Primark echt een rotwinkel en snap niet hoe mensen er zoveel geld uit kunnen geven. :') Na 1 keer wassen hangen de gaten er in.

Koop dan liever 1 item van 200 euro :=

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 18:04

Anthea schreef:
Ik vind Primark echt een rotwinkel en snap niet hoe mensen er zoveel geld uit kunnen geven. :') Na 1 keer wassen hangen de gaten er in.

Amen := Wát een prutkwaliteit :+

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 18:04

Confession: ik heb net een lipstick gekocht van 37,- :wow:

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 18:05

Anthea schreef:

Dan moet je er toch juist veel geld uitgeven? Steeds nieuwe kopen :')

Ik ben overigens nog nooit in de primark geweest :P

_Nelleke_ schreef:
Confession: ik heb net een lipstick gekocht van 37,- :wow:

my goodness, zit er goud in? :') Ik raak lipstick altijd kwijt en kom daardoor nooit aan het einde, hoe zorg jij dat je hem helemaal op kan maken? :D
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 15-10-15 18:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 18:06

Voor kinderkleding kan ik me er nog wel iets bij voorstellen hoor, die zijn er na een half jaar toch uitgegroeid :P

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 18:12

Oh ik dacht dat ik in het primark topic reageerde, oeps :')

Mijn primark kleding gaat best lang mee eigenlijk. Loop nou ook al een jaar op primark schoenen en ze zien er nog prima uit :j Zelfde voor m'n blousjes en broeken. Hemdjes vallen wel snel gaten in inderdaad.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 18:13

Onze dochters hebben nu kleedgeld en ik mag dus niets meer voor ze kopen van manlief.Anders leren ze niet met geld omgaan.Spullen voor school bv gymkleding wordt nog wel door mij betaald.De nieuwe truien en vesten zijn dus allemaal voor 'gym'.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 18:15

verootjoo schreef:
my goodness, zit er goud in? :') Ik raak lipstick altijd kwijt en kom daardoor nooit aan het einde, hoe zorg jij dat je hem helemaal op kan maken? :D

Tip 1: zorg dat je de kleur altijd hebt geprobeerd in de winkel op je lippen (eerst even schoonmaken met een tissue en dan snel eraf halen := ). Zo koop je nooit een miskoop.

Tip 2: koop een lipstick van 37,-, geloof me, die laat je niet ergens slingeren. :')

En ja, ik koop soms bizar dure cosmetica maar ik gebruik het ook en ik maak het op. :D

dogs_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 19:24

Een vriendin heeft haar nummer aan iemand die ze niet zo goed kent gegeven, en nu bel ik haar steeds anoniem en ze is me aan het appen dat 'hij' haar te hele tijd belt. Geweldig dit! :') (ga het natuurlijk wel vertellen hoor)
En dan vind ik het wel weer triest dat ik in mijn eentje op de bank zit te lachen en niemand weet waarom O:)

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 19:31

dogs_horses schreef:
Een vriendin heeft haar nummer aan iemand die ze niet zo goed kent gegeven, en nu bel ik haar steeds anoniem en ze is me aan het appen dat 'hij' haar te hele tijd belt. Geweldig dit! :') (ga het natuurlijk wel vertellen hoor)
En dan vind ik het wel weer triest dat ik in mijn eentje op de bank zit te lachen en niemand weet waarom O:)

_O-

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 19:32

dogs_horses schreef:

whaha :')

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 19:58

Hahaha dogs_horses, you made my day. _O- Ik zou wel pissig zijn als ik daar achter kwam. :')

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 21:10

Nou ik heb genoeg van de primark en zulke slechte kwaliteit vind ik het niet. M'n dochter past het trouwens ook maar 1 seizoen.

Had voor haar trouwens 6 truitjes, 3 broeken, 6 hemden, 10 paar sokken en een paar schoenen.
Wat ik voor mezelf heb gekocht was bij de new yorker.

En nee, geen legging voor m'n vent hahahaha.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 21:23

Oh, ik heb nog een erge van een hele tijd terug. In mijn vriendengroep van de uni zit een meisje dat ik echt schijnheilig vind. Zij vindt mij ook niets, maar recht in elkaars gezicht spelen we mooi weer.
Wij zijn de enige meiden in de vriendengroep en toen zij plots ongesteld werd, benaderde ze mij met de vraag of ik iets aan maandverband of tampons bij me had. Die had ik ook zeker bij me, maar ik heb gezegd dat ik niets bij me had. := Dus zij kon mooi met bloedvlekken rondlopen. }:)
(Volgens mij ga ik echt naar de hel als je mijn confessions vergelijkt met die van de gemiddelde Bokker hier. :') )

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 21:26

guys! dit is niet het primark topic, terug naar de confessions please!

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 22:15

vandaag heb ik de deur dichtgesmeten in het gezicht van een 5 jaar oud snotjoch..

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 22:29

LSnuitje schreef:
vandaag heb ik de deur dichtgesmeten in het gezicht van een 5 jaar oud snotjoch..

}> wat had dat snotjoch gedaan?

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 22:33

Dieselpaard schreef:
LSnuitje schreef:

}> wat had dat snotjoch gedaan?

Hij bleef me maar volgen op de boerderij waar ik werk, terwijl ik daar kom om de dieren te verzorgen en niet als babysitter. Dit deed hij al 2 dagen, dus op een gegeven moment werd ik gek }> :+