Esmee_98 schreef:Vervelend Savannah. Hoewel ik nog leuk contact heb met mijn ex merk ik dat ik de boot wel een beetje probeer af te houden, dus ik moet me van mezelf ook enigzins inhouden om bepaalde memes of dingen naar hem te sturen.
En dat van alles of niets herken ik ook goed! Zo voel ik me er aan de ene kant ook over, maar aan de andere kant heb ik gewoon een gezellige vriend aan mijn ex. Dus lastig ja.
Mijn relatie is nu ruim 5 weken uit, maar het voelt echt al veel langer inderdaad!
Is er trouwens iemand die ik even een pb'tje mag doen? Want ik heb echt even advies nodig hahaha. Betreft een jongenskwestie
Mij mag je ook nog altijd pb'en

heb nog sporadisch contact met mijn ex. Voornamelijk over de hond dan, maar nu had hij mij gisteren een foto gestuurd van mijn naam op zijn autoruit geschreven en vroeg hij hoe dat daar kwam. Uuuuh, weet ik veel? Het is al bijna 2 maanden geleden dat ik in jou auto heb gezeten?
Het leek ook totaal niet op mijn geschrift. Heb gereageerd dat ik geen idee heb, dat hij misschien zijn auto eens moet wassen ofzo. 

die gaat vask gezellig meedoen met natte oogjes dan. Ach ja

. Maar vermaak me al weer best lang met gv, ondanks geen naamkaartje eraan. We bedachten dat we al weer ruim twee jaar elkaar officieel kennen. Jaar ervoor was maar drie dagen even kort steeds. Dat was twee dagen nadat ik erachter was gekomen dat ex was doorgelopen destijds. Was dus nogal ahum boos en lichtgeraakt toen.
Vind het ergens wel echt sneu voor hem, het is ook geen makkelijk jaar voor hem geweest, maar goed.