Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sylkai

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 12:30

Aan de kids die een dag vrij hebben en druk zijn omdat ze niet buiten kunnen spelen door de regen -O- :n

Woopy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 12:40

een vrije dag en mijn vader die dan een afspraak regels om 8 uur bij de dokter :( zo werk zoeken en stage wegens verhuizing gister ook laat geworden met spullen opruimen enz ik had teminste wel 2 uurtjes langer willen ligen :z

Osianaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 12:41

Dat ik zo verschrikkelijk moe ben

Welshponyfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 12:48

Aan een wedstrijd, waar ik afgelopen zaterdag aan meedeed. Zoooo slecht geregeld! Met inrijden reed iedereen door elkaar. Dus na heel veel botsingen gehad hebben (werd er echt pissig om omdat ik zo veel mogelijk probeerde uit te kijken) mocht ik de ring in. Wát een drama het parcour 8)7 Totaal niet logisch, onmogelijke wendingen, maarja toch gestart. Gelukkig had ik mij een klasse lager opgegeven dan normaal.. Het resultaat was: van de 14 mensen in mijn klasse waren er 2 foutloos, waaronder ik. Toen zaten we in de kantine en begon de prijsuitreiking.. (Na ongeveer 3 kwartier gewacht te hebben!) Iedereen kende elkaar, en iedereen was van dezelfde manege behalve ik :') Toen begon de prijsuitreiking, iedereen had een prijs ook de mensen die waren uitgebeld :x Er werd bij iedereen geklapt, en toen mocht ik naar voren komen voor de 1e prijs, en toen klapte alleen mijn moeder :P

Daar gaan wij in ieder geval niet meer heen :')

edit; de puntentelling was ook fantastisch, ik had 22 punten :+ (Hoe ze dat gerekent hebben, ik heb géén idee)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 12:50

Welshponyfan schreef:
Aan een wedstrijd, waar ik afgelopen zaterdag aan meedeed. Zoooo slecht geregeld! Met inrijden reed iedereen door elkaar. Dus na heel veel botsingen gehad hebben (werd er echt pissig om omdat ik zo veel mogelijk probeerde uit te kijken) mocht ik de ring in. Wát een drama het parcour 8)7 Totaal niet logisch, onmogelijke wendingen, maarja toch gestart. Gelukkig had ik mij een klasse lager opgegeven dan normaal.. Het resultaat was: van de 14 mensen in mijn klasse waren er 2 foutloos, waaronder ik. Toen zaten we in de kantine en begon de prijsuitreiking.. (Na ongeveer 3 kwartier gewacht te hebben!) Iedereen kende elkaar, en iedereen was van dezelfde manege behalve ik :') Toen begon de prijsuitreiking, iedereen had een prijs ook de mensen die waren uitgebeld :x Er werd bij iedereen geklapt, en toen mocht ik naar voren komen voor de 1e prijs, en toen klapte alleen mijn moeder :P

edit; de puntentelling was ook fantastisch, ik had 22 punten :+ (Hoe ze dat gerekent hebben, ik heb géén idee)

Wat een vreselijk onsportieve bende daar dan zeg! Gefeliciteerd met je EERSTE prijs! Ik juich hier even voor je okay? :D

Welshponyfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 12:52

Picasso schreef:
Welshponyfan schreef:

Wat een vreselijk onsportieve bende daar dan zeg! Gefeliciteerd met je EERSTE prijs! Ik juich hier even voor je okay? :D

Hahaha dankjewel!! :D

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 14:16

Mijn kat die per se overal op moet gaan zitten waar ik mee bezig ben. Net was mijn bord rijst aan de beurt, jawel -O-

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 16:10

Materialen die niet opgezet zijn, klanten die niet goed opgezet zijn, informatie dat ontbreekt bij nieuwe klachten, collega's die denken dat ze je de les mogen spellen, dat er 2 mails binnenkomen voor elke ene dat ik er afwerk...
Nee dit is geen goeie dag -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 17:48

FRIEZEN.... het volk dan, niet de paarden.... :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:41

PostNl die mijn pakketje niet levert terwijl ik al een week zit te wachten. (en nu staat er 'Zending beschikbaar op PostNL locatie' wat dat ook mag betekenen)

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:51

[***] schreef:
PostNl die mijn pakketje niet levert terwijl ik al een week zit te wachten. (en nu staat er 'Zending beschikbaar op PostNL locatie' wat dat ook mag betekenen)

Ben bang dat je dan naar de post nl locatie moet die dicht bij jou in de buurt zit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:57

maatje987 schreef:
[***] schreef:

Ben bang dat je dan naar de post nl locatie moet die dicht bij jou in de buurt zit

Ik had een briefje gekregen waarop stond: we komen morgen weer bij u langs(en je kon het wijzigen tot 10 uur, maar toen was ik geeneens thuis dus dat gaat ook lekker), echter zijn ze helemaal niet langs geweest, dus dan moet ik nu zeker het pakket op de PostNl locatie in Waalwijk ophalen terwijl ik in Gelderland woon? -O- Wat een poedersuiker bedrijf.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 21:23

Vanavond naar de fysio geweest en ik mag voorlopig niet paardrijden en fietsen want ik heb een zwaargekneusde nek die geen enkele stoot meer aankan. Het is doorgegaan naar mijn rug en sleutelbeen..

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 22:37

Aan mn gevoelens enz. De ene keer ben ik hartstikke vrolijk en van de een op andere moment voel ik me boos en verdrietig.

Andra_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 08:12

Aan volwassenen die het over hun "pown" hebben.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 08:58

Mijn broer van 17 die tot 3-4 uur 's nachts animeseries op z'n telefoon kijkt en elke ochtend niet uit bed komt waardoor ons mam elke keer als een luchtalarm tegen hem roept elke ochtend.. door omstandigheden kan ik niet naar school tot minstens na de vakantie en ik wordt zo elke keer wakker. Bah.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 09:04

Aan al die zeikklanten >;)

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 11:36

Picasso schreef:

Ahum >;) hoe kan je je nou aan mij ergeren ik ken je niet eens :') (geintje natuurlijk)

Ik ben zo klaar met deze week, en volgende week ook alvast pff

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 12:14

laraxXxemma schreef:
Picasso schreef:

Ahum >;) hoe kan je je nou aan mij ergeren ik ken je niet eens :') (geintje natuurlijk)

Ik ben zo klaar met deze week, en volgende week ook alvast pff

Het is al weer over! :D

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 21:51

Mijn nek en de pijn die het geeft ondanks heel wat pijnstilling..

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 22:01

Aan dat we al vanaf 5 uur op de 1e hulp zitten. En we om 8 uur wat wilde eten. Is t restauratant al dicht. En in de automaat kan je alleen met geld betalen en niet met pinpas.. In welke tijd leven we :=

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 01:58

De kou en die aso buurman die mijn oprit zo belemmerd, maar vanaf morgen staat mijn eigen wagen daar reken maar.
Voor mijn oprit die aso.

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 02:04

Aan het feit dat paardmishandelend rijden op Jumping wordt beloond met 73% :(

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 08:29

Aan dat ik me veel te verantwoordelijk voel voor m'n werk waardoor ik doorga terwijl ik eigenlijk heel erg toe ben aan een beetje rust.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 08:34

Ik erger me nu al aan alle mensen om min heen die gaan zeuren. Ik heb notabene al 4 toetsen vandaag.. Ik sta nog ziekgemeld.. Maar moet naar school van mn moeder...