Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshponyfan schreef:Aan een wedstrijd, waar ik afgelopen zaterdag aan meedeed. Zoooo slecht geregeld! Met inrijden reed iedereen door elkaar. Dus na heel veel botsingen gehad hebben (werd er echt pissig om omdat ik zo veel mogelijk probeerde uit te kijken) mocht ik de ring in. Wát een drama het parcourTotaal niet logisch, onmogelijke wendingen, maarja toch gestart. Gelukkig had ik mij een klasse lager opgegeven dan normaal.. Het resultaat was: van de 14 mensen in mijn klasse waren er 2 foutloos, waaronder ik. Toen zaten we in de kantine en begon de prijsuitreiking.. (Na ongeveer 3 kwartier gewacht te hebben!) Iedereen kende elkaar, en iedereen was van dezelfde manege behalve ik
Toen begon de prijsuitreiking, iedereen had een prijs ook de mensen die waren uitgebeld
Er werd bij iedereen geklapt, en toen mocht ik naar voren komen voor de 1e prijs, en toen klapte alleen mijn moeder
![]()
Daar gaan wij in ieder geval niet meer heen
edit; de puntentelling was ook fantastisch, ik had 22 punten(Hoe ze dat gerekent hebben, ik heb géén idee)
Picasso schreef:Welshponyfan schreef:Aan een wedstrijd, waar ik afgelopen zaterdag aan meedeed. Zoooo slecht geregeld! Met inrijden reed iedereen door elkaar. Dus na heel veel botsingen gehad hebben (werd er echt pissig om omdat ik zo veel mogelijk probeerde uit te kijken) mocht ik de ring in. Wát een drama het parcourTotaal niet logisch, onmogelijke wendingen, maarja toch gestart. Gelukkig had ik mij een klasse lager opgegeven dan normaal.. Het resultaat was: van de 14 mensen in mijn klasse waren er 2 foutloos, waaronder ik. Toen zaten we in de kantine en begon de prijsuitreiking.. (Na ongeveer 3 kwartier gewacht te hebben!) Iedereen kende elkaar, en iedereen was van dezelfde manege behalve ik
Toen begon de prijsuitreiking, iedereen had een prijs ook de mensen die waren uitgebeld
Er werd bij iedereen geklapt, en toen mocht ik naar voren komen voor de 1e prijs, en toen klapte alleen mijn moeder
![]()
Daar gaan wij in ieder geval niet meer heen
edit; de puntentelling was ook fantastisch, ik had 22 punten(Hoe ze dat gerekent hebben, ik heb géén idee)
Wat een vreselijk onsportieve bende daar dan zeg! Gefeliciteerd met je EERSTE prijs! Ik juich hier even voor je okay?
maatje987 schreef:[***] schreef:PostNl die mijn pakketje niet levert terwijl ik al een week zit te wachten. (en nu staat er 'Zending beschikbaar op PostNL locatie' wat dat ook mag betekenen)
Ben bang dat je dan naar de post nl locatie moet die dicht bij jou in de buurt zit